سئو سایت: نکات سئو سایت

نکات سئو سایت را بررسی کنید

what-is-seo-tips

به هنر نوشتن نسخه که به خوبی رتبه در جستجوی اشاره دارد. آن را نسبتا آسان انجام دهید این است (اگر شما برخی از تجربه)، و این یک راه عالی برای به دست آوردن ترافیک سئو چیست وب ارزشمند بدون صرف هزاران دلار بر روی تبلیغات پرداخت است.اما این همه در مورد رتبه بندی و ترافیک نیست. نوشتن موتور های جستجو بهینه سازی شده است نیز در مورد تعامل با خوانندگان، ساختمان اقتدار، و فروش محصولات. پس از همه، چه نقطه از گرفتن چشم انداز به صفحات است که به یک هدف خدمت است؟برای کمک به شما لطفا هر دو خوانندگان خود و موتورهای جستجو، ما یک لیست از 35 از بهترین راهنمایی جستجوگرها copywriting است برای تکان دادن محتوا، که همه آنها در تجربه واقعی وارد کرده اید. ما همچنین شامل تعدادی از منابع برای نویسندگان و بازاریابان.

1. مخاطبان خود را بدانید

دانستن آنها شما در حال نوشتن برای یکی از راهنمایی بهترین و مهم ترین copywriting است هر کسی می تواند به شما بدهد. مطالب خود را واقعا می تواند هرگز رتبه و یا فروش اگر آن را به مخاطبان خاص / مصرف کننده درخواست تجدید نظر ندارند. مشقت را بنویس. آن را خواهد پرداخت.

2. کرافت اخبار مغناطیسی

تیتر غیر قابل مقاومت، خوب فکر کردن می شود مقاله خود را به عنوان خوانده شده (C-R-من-T-من-C-A-L) و مجموعه موسیقی را برای مطالب خود را. آن را نیز چه چیزی باعث برداشت اول برجسته. پرتاب برخی از جستجوگرها موثر را به مخلوط، و بوم … سنگ مطالب خود را، رول، و صفوف!

3. تعداد قطره برای کلیک

واقعا می خواهید مردم را به خواندن مقالات خود را؟ استفاده از اعداد در سرفصل شما! مطالعات نشان می دهد که سرفصل با اعداد (به خصوص اعداد فرد) کلیکهای بیشتری دریافت کنید. این روانی؛ مغز ما عاشق لیست. علاوه بر این، آنها وعده چیزی خاص و نشان می دهد قابلیت خواندن.

4. سعی کنید عنوان فرمول سئو سایت

صرفه جویی در زمان و هنوز هم کلیک. برخی از بهترین نکات سئو سایت، عنوان کپی قانع کننده ترین تنها تغییرات جستجوگرها فرمول نویسی تیتر قدیمی هستند، پس دریغ نکنید به استفاده. در اینجا 102 آنهایی که خوب که دیگران با موفقیت های بزرگ استفاده می شود.

5. استفاده از عناوین فرعی

عنوان جاذب درام خوانندگان در، اما چگونه شما آنها را دریافت به ادامه خواندن؟ استفاده از عناوین فرعی. سرفصلهای (تگ هدر – H2، H3، و غیره) را مقالات خود را سئو داخلی و راهنمای خوانندگان از طریق متن. آنها همچنین مطالب خود را به موتورهای جستجو را توضیح دهید.

6. انتخاب فونت خوب

فونت مناسب (و اندازه فونت) می توانید کپی خود آسان تر به خواندن و بصری جالب تر می کند، افزایش تعامل. این است که چرا کپی رایتر و نویسندگان وبلاگ به کپی آرایشی و بهداشتی توجه بسیار است. برخی از فونت نیز بیشتر، وب امن، از دیگران است.

7. سئو سایت بررسی پرونده شما

نوشتن عنوان و زیر عنوان در عنوان مورد هنجار تبدیل شده است، به ویژه در وبلاگ نویسی، اما ممکن است در هر وبلاگ و یا هدف مناسب نیست. مورد حکم ممکن است مناسب تر در برخی شرایط. هر کدام مورد را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که برای استفاده از آن را به درستی و به طور مداوم.

8. کار در Bolds و کج

آیا با استفاده از متن پررنگ کج است یا نه یک استراتژی جستجوگرها محتوای خوب حدس و گمان است، اما ساخت کلمات و عبارات خاص ایستادگی کردن قطعا می تواند به منظور افزایش خوانایی. قابل هضم تر متن خود است، مردم بیشتر مقالات خود را بخوانید.

9. نوشتن بیشتر محتوا

آیا رتبه دیگر مطالب بهتر در جستجوی؟ این مطمئن می کند. در این مطالعات توسط serpiq، SEOMOZ و quicksprout است. پست دیگر (1500 کلمات +) نیز شما را قادر به ارائه ارزش بیشتر برای خوانندگان، کمک می کند که شما قدرت و تخصص ایجاد.

10. کوتاه پاراگراف

در حالی که پست های وبلاگ دیگر و مقالات به طور کلی بهتر کوچکتر، پاراگراف دیگر را انجام دهد. بلوک های دلپذیری از متن فقط با مته سوراخ و تهدید و ارعاب خوانندگان – که چه شما می خواهید. برای بهترین نتایج، بهتر است که برای حفظ پاراگراف های کوتاه (2-4 جملات).

11. آیا بارانداز طولانی نیست دم

رتبه بندی برای شرایط با حجم جستجو بالا می تواند سخت باشد، به خصوص اگر وب سایت خود جدید است. این جایی است که کلمات کلیدی طولانی دم به نجات آمده است. با پالایش کلمات کلیدی خود را، شما می توانید خود را به شدت رقابت، و همچنین ترافیک تقویت و تبدیل به حداقل برساند.

12. آنها را پاسخ می دهد سئو سایت

راه دیگر برای استفاده از دم بلند. زمانی که مردم سوال، آنها را به گوگل تایپ کنید. به همین دلیل است مرغ مگس خوار آمد. هنگامی که شما به این سوالات پاسخ بصیرت و اعتبار به عنوان یک نویسنده محتوا، صفوف خود کپی، درگیر، و به فروش می رساند.

13. قدرت تا واژه ها شما

کپی رایتر بزرگ می دانیم که اهمیت استفاده از “قدرت سئو خارجی” در طول ایجاد محتوا – آنها بیرون کشیدن احساسات. هنگامی که شما آن آکورد عاطفی، شما با اتصال و خواننده را تحت تاثیر قرار. علاوه بر این، قدرت کلمات تمایل به تعریف کلمات کلیدی سادگی.

14. مطلع صدا

بسیاری از نویسندگان محتوای توافق می کنید که با استفاده از صدای منفعل یکی از چند گناهان copywriting است کشنده است. آن را می سازد کپی خود را دارای اطناب و رقیق پیام خود را. صدا، از سوی دیگر، مستقیم، واضح، و پر انرژی است، که باعث می شود برای نوشتن قانع کننده باشد.

15. فراموش کلید واژه چگالی سئو سایت

چگالی کلمه کلیدی یک افسانه سئو سایت خستگی ناپذیر است. در حالی که مهم است که به شامل کلمات کلیدی قوی در محتوای خود را و نه “بیش از حد بهینه سازی،” هیچ چیز نشان می دهد که موتورهای جستجو به نفع تراکم خاص وجود دارد. چه کسی می خواهد به خواندن کلمه کلیدی پر سخنان نامفهوم، به هر حال؟

16. صحبت LSI

به جای تمرکز بر چگالی کلمه کلیدی، شما ممکن است بخواهید به توجه بیشتر به LSI. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، مترادف، و تغییرات دستوری نه تنها باعث بهبود شانس خود را از رتبه بندی در SERPs، اما آن را نیز جلوگیری افزونگی در کپی خود را.

17. بحث زبان خواننده خود را

آیا شما مانند خوانندگان خود صحبت کنید؟ با نوشتن وبلاگ، برای مثال، بهتر است به اتخاذ یک لحن محاوره، با استفاده از کلمات و عبارات که با مخاطبان هدف طنین انداز است. به عنوان خوانندگان خود را رشد می کند، موتورهای جستجو را انتخاب کنید تا بر روی آن، TOO.

18. نگه داشتن آن تازه سئو سایت

به روز رسانی مطالب خود را به طور منظم برای موتور های جستجو و خوانندگان مهم است. موتورهای جستجو پست که اخیر و مرتبط هستند، زیرا این چیزی است که کاربران خود را می خواهید به نفع. خوانندگان و چشم انداز خود را می خواهید همان چیزی که – دقیق، تا به روز اطلاعات.

19. موضوعات را پوشش روند

از آنجا که ما در مورد این موضوع از طراوت … پوشش موضوعات داغ جدید و اخبار صنعت هستند یک راه عالی برای رسیدن به بالای می SERPs سریع است. هر کسی می خواهد به دانستن آخرین و بزرگترین. شما حتی می تواند به مسیر محتوای سرپرستی – اما بادقت.

20. نوشتن توضیحات متا

بسیاری از ما چشم پوشی از آنها به دلیل از آنها هم به ارسال کنند. با این وجود، copywriting است جستجوگرها خوب تقریبا بی معنی و بدون توصیف متا توجه گرفتن است. آنها به طور مستقیم تحت تاثیر قرار دهد که چقدر ترافیک یک صفحه وب را دریافت از نتیجه جستجو داده شده است.

21. اضافه کردن عکس برای کلیک بیشتر

دیدن که مقالات با عکس، اینفوگرافیک، و تصاویری دیگر تا دیدگاه 94٪ بیشتر، آن را ایمن می گویند که از جمله تصاویری نیست یک اشتباه بزرگ است. آنها همچنین برخی از وزن را در نظر بهینه سازی موتور جستجو – اگر شما آنها را به درستی بهینه سازی.

22. سعی کنید به ویدیو سئو سایت

فیلم ها برای هر فردی کار نیست، و برخی بازاریابان استدلال می کنند که آنها بسیار کمی برای کمک سئو سایت است. با این حال، می توان آنها را یک راه بسیار عالی برای افزایش نرخ مشارکت، فروش، و تبدیل. جوانب مثبت و منفی به استفاده از ویدئو وجود دارد. این ارزش به دنبال.

23. لینک کردن

پیوند به منابع و مراجع مربوط در بدن از کپی خود را می توانید امتیاز های کلیدی پشتیبانی و ارائه ارزش بیشتر برای خوانندگان. چه چیزی بیشتر، موتورهای جستجو مشاهده وب سایت ها با لینک های خروجی به وبلاگ ها و سایت ها به عنوان با ارزش تر قابل اعتماد است.

24. لینک در

لینک کردن داخلی به همان اندازه مهم است. همانطور که در، درهم آمیختگی صفحات در وب سایت خود را. چرا این؟ از آنجا که، مانند ارتباط، آن را می افزاید: ارزش و بهبود تجربه کاربر. ساختار لینک های داخلی خود را نیز به “گرینویچ از سایت خود در جستجوی تاثیر می گذارد.

25. دادن اعتبار (راه راست)

به اشتراک گذاری اطلاعات چیزی است که اینترنت همه چیز در مورد. اما آن را به اشتباه و شما می توانید شروع به دریافت نامه های تهدید آمیز از وب مستر ها و وکلای آنها. به علاوه، آن می تواند منجر به جستجو مجازات موتور. یاد بگیرند که چگونه به مقاله ارجاع بدهیم نویسندگان و نویسندگان وبلاگ به درستی.

26. منحصر به فرد باشد

اقتباس از آثار ادبی یک چیز دیگر که می شود محتوا جریمه است. نه به ذکر است که مردم نمی خواهند به خواندن متن regurgitated. منحصر به فرد و اصلی باشد. استفاده از چکرز سرقت ادبی برای جلوگیری از تکرار غیر عمدی. به یاد داشته باشید، “پژوهش” به این معنا نیست سرقت.

27. استفاده از ابزار نوشتن

چرا کار سخت تر از شما دارند؟ ها تن از ابزارهای مفید آنلاین برای کمک به شما وجود دارد copywriting است SEO، و بسیاری از آنها رایگان هستند. تمام طول می کشد برای پیدا کردن آنها یک جستجوی سریع گوگل است. در اینجا 9 ابزار هیچ نویسنده آنلاین باید بدون است.

28. استفاده از ابزار جستجوگرها

به همین ترتیب، بسیاری از ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو رایگان و منابع موجود در اینترنت می توانید کپی رایتر با بازاریابی محتوای آنها کمک کند. در اینجا یک لیست جامع از بهترین ابزار جستجوگرها توسط Moz فضانورد محتوای کوروش شپرد است.

29. بهترین استفاده را از MS ورد

آیا می دانید که کلمه دارای یک “یافتن” ویژگی است که می تواند به شما کمک کند نقطه کلماتی، یا این که یک متن به ویژگی های سخنرانی که می تواند متن با صدای بلند بخوانید وجود دارد؟ در اینجا چند راهنمایی MS Word و کلاهبرداری به شما آغاز شده است، اما شما ممکن است بخواهید به بازی در اطراف و آنچه در آن می توانید انجام دهید.

30. ویرایش

شما می توانید مطالب که آواز می خواند و رقص نوشتن، اما یک اشتباه و پلیس دستور زبان در سراسر شما هستند. خطاهای اعتبار خود را بکشند. واژه پردازها همه چیز را متوجه نشدم و مردم لغزش. یک دوست به ویرایش برای شما، و یا استخدام یک نویسنده مستقل.

31. نظارت بر معیارهای

پیگیری چیزهایی مانند بازدید از این صفحه، نرخ گزاف گویی، و بهینه سازی سایت، و همچنین دوست و سهام، می تواند به شما یک حس که چگونه به خوبی افراد و موتورهای جستجو را به مطالب خود را دریافت خواهید کرد. این می تواند به شما بینش مورد نیاز به اصلاح و تکثیر آن می دهد. اتمام این ابزار تجزیه و تحلیل وب.

32. نگه داشتن یک فایل کش رفتن

هر چیزی را که شما الهام بخش و کمک می کند تا شما را سازنده تر شود – هر نویسنده جدی باید یک “فایل کش رفتن،” مجموعه ای از جستجوگرها قالب سئو سایت است، ایده ها، ابزار و منابع، حتی کلمات کلیدی است. این موجب صرفه جویی در زمان و باعث می شود آن را آسان تر برای تولید تاب محتوا.

33. به یاد داشته باشید تماس برای اقدام

copywriting است حرفه ای بدون یک تماس فریبنده به عمل چیست؟ این که چگونه شما خوانندگان خود را انجام دهید آنچه شما می خواهید آنها را به انجام، که معمولا هدف از کپی. بسیاری از قوی، کلمات کلیدی پر ترافیک را پاسخ بزرگ به اقدامات. برنده برنده.

34. خرید پست های وبلاگ

بیایید آن روبرو هستند: هرکسی یک نویسنده است.

36. تاثیرگذاران نقل قول خود را در طاقچه

به نقل از عوامل تأثیرگذار در صنعت شما، شما را به مطالب خود را معتبر تر. لینک کردن به وب سایت های مرتبط بزرگ برای جستجوگرها است.حتی بهتر، آن را چگونه می توانید مطالب خود را ویروسی.رسیدن به تاثیرگذاران یک بار منتشر شده پست وبلاگ خود را است. برخی پست را در شبکه های خود را به اشتراک بگذارید. این راهی است که برای جلب توجه و دریافت ترافیک بیشتر است.

37. ذهن هر نماد در توضیحات برچسب

این روزها گوگل رول چند روز رسانی الگوریتم در روز است. در گذشته، موتورهای جستجو قطع برچسب ها توضیحات دقیقا 160 کاراکتر، اما در سن های تلفن همراه آن را به دیگر مورد تعداد دقیق.توصیه کلی این است که چوب به بین 150 و 160 علامت.مطمئن باشید که برای توضیح اوایل چرا مردم باید خواندن پست های خود را – در ابتدای تگ توضیحات خود را – مطمئن شوید خوانندگان در واقع برای آن را ببینید و در مورد کلمات کلیدی را فراموش نکنید. به کسانی که به آغاز است.

38. ایجاد ساندویچ اطلاعات

هنگام نوشتن یک لیست گلوله از 5 یا بیشتر نقاط، مهم ترین نکات در بالا و پایین لیست قرار داده است. اطلاعات در وسط است که به ندرت متوجه. این نقاط حیاتی نیز باید شامل کلمات کلیدی، که رتبه بندی مطالب خود را بهبود بخشد.

39. استفاده از نوشتن شرح تصاویر و تحت عکس

قرار دادن یک عنوان معنی دار و توصیفی تحت عکس و یا تصاویر استفاده می کنید، چرا که مردم آن را بخوانید. این بهبود نمایه سازی و امکان به غنی سازی مطالب خود را با کلمات کلیدی قوی و تطبیق است.

40. قرار دادن کلیک کنید راه اندازی دکمه نزدیک

قرار دادن متن در نزدیکی دکمه خوانندگان باید کلیک کنید. متن اقناع به عنوان فوق العاده عمل می کنند. این آثار به خوبی زمانی که با یک تماس به عمل ترکیب شده است. محرک را کلیک کنید عبارتند از مشوق ها، نظریه ها و یا ضرب العجل (مانند یک “عرضه محدود”). کسانی که پیام های کمی کمک خواهد کرد برای ترویج تبدیل، به عنوان خوانندگان احساس تشویق بیشتری برای اقدام خواهد شد.

41. در نظر بگیرید با استفاده از یک لنگر متن

شامل کلمات کلیدی مناسب و لینک به صفحه مورد نظر برای ایجاد یک لنگر متن است که مربوط. این مثبت لینک دهنده، لازم برای ساخت لینک های داخلی تأثیر می گذارد. به طور کلی، استفاده از لنگر متن را بهبود می بخشد رتبه بندی موتور جستجو.

42. تکرار اطلاعات

این به این معنا نیست که شما نیاز به ارسال یک پیام حیاتی دو بار در یک ردیف. مردم یادآوری پیام اصلی شما در حال تلاش برای ارائه. خوانندگان آنلاین می توان به راحتی پریشان، و آنها ممکن است فقط از طریق پست شما خامه ای. دولت می خود را به عمل و یا دیگر اطلاعات با ارزش چند بار در وبلاگ خود کپی. شما شانس افراد را افزایش می دهد توجه به آن و در نتیجه بهبود نرخ تبدیل.

43. تشویق به اشتراک گذاری اجتماعی

به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی به ارمغان می آورد ترافیک بیشتر، را بدست آورده دهنده بیشتر و اساسا گسترش مطالب خود را در سراسر وب، به طوری که مردم بیشتر در مورد آن را می دانم.به آن را آسان برای خوانندگان به اشتراک گذاشتن مطالب خود، محل دکمه های اشتراک گذاری در نقاط مناسب، و یا استفاده از ویدجت. همچنین از آن رسانه های اجتماعی مخاطبان خود را با استفاده از ترین آگاه باشند. انجام تمام گزینهها نه، پس از آن برای آنها گیج کننده نیست – شما نمی خواهید به آنها ترساندن به اشتراک گذاری.

44. ایجاد لینک

استفاده از طعمه لینک برای گرفتن توجه مردم است. کاربران ارائه با چیزهای رایگان، اطلاعات منحصر به فرد و با ارزش یا هر چیزی که علاقه خود را بسازد. اگر شما به خوبی می دانم مخاطبان هدف خود را، این خواهد بود که یک موضوع. ایجاد طعمه لینک موثر افزایش ترافیک و منجر به رتبه بالاتر.

45. بازی جستجو قصد

شما همیشه نیاز به مطمئن شوید که عنوان و کلمات کلیدی استفاده می کنید به طور کامل مطابقت با محتوای شما نوشته شده است. هنگامی که خوانندگان مطالب خود را، آنها می خواهند به همه پاسخ و در عمق اطلاعات، بدون نیاز به بازدید از سایت های دیگر و یا بازگشت به گوگل. آنها همه چیز را بگویید: شما مردم را خوشحال نگه دارید و آن را مثبت رتبه بندی تاثیر می گذارد.

46. ​​شامل مطالعات موردی

مطالعات موردی درایو ترافیک بیشتر و بهبود رتبه صفحه است. محتوای مبتنی بر تحقیق بهتر است، به دلیل آن را تا اثبات واقعی حمایت می شود. لینک به مطالعات موردی مربوط به موضوع خود را و یا یکی از خود شما به توضیح است که ایده اصلی و هدف از محصول و یا خدمات خود را.

47. استفاده از رونوشت های ویدیوئی

رونوشت های ویدیوئی بهبود نمایه سازی و قابلیت استفاده، و اضافه کردن محتوای تکمیلی. این غنی محتوا با کلمات کلیدی، می دهد فرصت های رتبه بندی و اجازه می دهد تا مردم به “خواندن” ویدئو در صورتی که قادر به گوش دادن است. همه شما باید انجام دهید این است که ارسال رونویسی ویدیو.

48. از کلیدواژه های بی ربط از شر

هنگامی که شما پژوهش کلمات کلیدی برای مطالب آینده خود را و می آیند تا با لیست، همیشه محدود کردن لیست و تنها آنهایی که مناسب ترین است. به این ترتیب شما شانس بالاتری از ایجاد ترافیک بیشتر و پایان دادن به در بالای سئو سایت است.

49. برچسبها افزودن ALT

همراه با یک عنوان زیر عکس، همچنین نوشتن یک متن توصیفی ALT در نظر بگیرند. این باعث می شود مطالب خود را در دسترس تر چون خوانندگان صفحه نمایش به عنوان خوانده شده این متن. این کمک می کند برای ایجاد ترافیک بیشتر از تصاویر شما را استفاده کنید.

50. نوشتن مقدمه که در رتبه

انتقال یک پیام کوتاه به خوانندگان اجازه دهید آنها را می دانید آنچه شما در حال رفتن به بحث در مورد. از آن زمان با ارزش خود را نجات دهد و آنها به احتمال زیاد به ادامه خواندن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *