سئو سایت: تاثیر شبکه های اجتماعی

تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت

the-impact-of-social-networks-on-seo

در اینجا مشکل است، در مختصر: تلخه بیشتر وجود دارد در حال حاضر از همیشه قبل از.آن تجمع می یابد و به نوعی ضرب می کند. مقالات قدیمی هنوز هم در اطراف شناور که دیگر قابل اجرا نیست. کتاب های الکترونیکی منسوخ شده است که هنوز هم در نظر گرفته منابع “حماسه”. انجمن با مردم هنوز هم موعظه همان چیزهایی از 8 سال پیش. دوره های قدیمی در را (و دیگر شبکه های وابسته) که هنوز هم توسط بازاریابان وابسته به کسانی که تازه به بازاریابی اینترنتی تحت فشار قرار دادند.من به بسیاری از خوانندگان من و در اغلب موارد صحبت که در آن ما بحث در مورد سئو سایت، من شوکه شده به مورد اسطوره ها که آنها در واقع فکر می کنم به دلیل برخی از گورو گفت درست است بشنوم. چرا گورو آن می گویند، چیزی است که من می خواهم برای شنیدن بعدی. و البته، زمانی که او آن گفت، چرا که آنچه که مهم به همان اندازه در این سن.با این حال، من کاملا درک کنند که چگونه از آن آسان است به سقوط به این تله. از آنجا که آن را به شما نیست، واقعا: آن اینترنت است!من تا به حال برای تست همه چیز و کار راه من تا به آن چه که امروز در مورد تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو مطمئن شوید. بگذارید به شما بگویم: بسیاری از آنچه من اکنون می دانم چیزی است که من در ابتدا باور نمی کنند. همه کسانی که اسطوره مثل من گفت،. این ادعاها شناور در اطراف فضا.ارسال های امروز است در مورد یکی از شایع ترین این ادعا در حال حاضر. آن را در مورد بیانیه که سئو شبکه های اجتماعی است که واقعا با سهام های اجتماعی تحت تاثیر قرار نمی.حقیقت در مورد تاثیر رسانه های اجتماعی به عنوان عمده “رتبه بندی فاکتور”من مطمئن هستم که بسیاری از مردم به ویدئو مت برش بتن و آسفالت در مورد چگونگی آن است که بخشی از الگوریتم رتبه بندی رجوع خواهد بود.خب، به یاد داشته باشید آن چه من قبلا در مورد چگونه است تکه های مختلف از محتوا وجود دارد خارج وجود دارد که می تواند باعث سردرگمی گفت؟ لطفا این ویدیو بعدی، برای مثال.آره، علاوه بر مت به دنبال جوان در آن ویدیو (کارفرمایان رفو زیاد کار او)، او عملا گفت: چه به نظر می رسد در مقابل از ویدئو برای اولین بار، حتی اگر آن را چند سال از هم جدا.هر دو از این فیلم هنوز هم در اطراف فضای وب شناور. به همین دلیل است که بسیاری از مردم در مورد حقایق سئو سایت اشتباه گرفته شود.برخی دیدن این ویدئو جدید، برخی از یکی از قدیمی را ببینید. برخی هر دو را مشاهده کنید. شامل چیزهای دیگر می بینید که شما در گوگل جستجو کنید …

 

سئو سایت شبکه های اجتماعی

سهام رسانه های اجتماعی، چه سخنان، لایک، + 1، و یا پین هستند نه بخشی از الگوریتم رتبه بندی.اجتماعی سهام رسانه، چه سخنان، لایک، + 1، و یا پین هستند نه بخشی از الگوریتم رتبه بندی.
کلیک کنید به صدای اما این به آن معنا نیست که به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی رتبه بندی خود را تحتتاثیر قرار نمی.در واقع، آن را دارای اثرات غیر مستقیم بسیار خوب و بسیار آشکار است.توضیح دهد که چرا، اجازه دهید با این شروع: همانطور که می دانید، سئو سایت است که هنوز هم لینک متکی شوند. ما می توانیم به یک نقطه خاص بهینه سازی کردن، اما بقیه راه، آن را عمدتا توسط لینک طراحی شده است. به همین دلیل ما هنوز هم بیش از ساخت لینک، چگونه به آن را انجام دهد و چگونه به انجام آن نیست عقده روحی.اما امروزه، «تعامل» یک عامل مهم است و ما از نظر ردیابی عوامل آن پیشرفته تر در طول زمان بدست.که یک تغییر است. همه چیز هنوز هم در حال تغییر. آب و هوا گرفتن ضعیف، ازدواج همجنس در حال حاضر مجاز و بروس جنر به طور ناگهانی بعد از این همه سال از مردم در مورد او در نشان دادن احترام است. (من P.C. هستم!)و رسانه های اجتماعی؟ آن را فقط به حفظ منفجر کردن و نگه داشتن در بزرگتر شدن. این به سادگی غیر ممکن است برای آن را نادیده بگیرد، حتی اگر شما یک شرکت چند میلیارد دلاری مانند گوگل می باشد.هک، فیس بوک می خواهد شما را به استفاده از آنها را به عنوان یک موتور جستجو در حال حاضر و آنها در تعامل به شدت تکیه می کنند. همیشه تعجب که چرا هیچ کس می بیند پست های خود را بر روی صفحه فیس بوک خود و یا کسانی که از پروفایل فیس بوک خود را؟ حالا تو می دانی.مردم می توانند بر روی یک لینک به صفحات دیگر خود را کلیک کنید، آنها می توانند یک نظر ترک و بله، آنها می توانند لینک به خوراک خود را به اشتراک بگذارید.این تعامل ما در حال صحبت کردن در مورد و به همین دلیل سهام رسانه های اجتماعی می توانید (غیر مستقیم) کمک شما رتبه بندی. سیگنال های رسانه های اجتماعی می توانید موتورهای جستجو مفید اطلاعات در زمان واقعی چرا که همه ما می دانیم که گوگل می توانید آنها را در حال حاضر خزیدن است. موتور جستجو می تواند “تعامل” در صفحه خود را بر اساس آن سهام، که من می دانم و باور یک عامل از یک نوع است را ببینید.اجازه بدهید من آن است که روشن است: آن را به عنوان یک سیگنال و نه به عنوان یک عامل مستقیم رتبه بندی استفاده می شود.با امکان. از آن نسبتا آسان به شناسایی حساب های اسپم و سهام امروز. با توییتر با گوگل یکپارچه دوباره، من کاملا مطمئن است که آنها نیز داده های دقیق تر از آنچه تا کنون بود که من ( “دقیق تر”، “کامل” نیست!). اگر شما هنوز هم به فروش می رسد، و سپس شما می توانید حداقل بر این باورند که به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی به طور غیر مستقیم می توانید رتبه بندی، درست است؟ دیگر بزرگ اثر “غیر مستقیم” چه تاثیر می گذارد؟ البته، آن را در مورد مردم بیشتر اشتراک گذاشتن مطالب خود، بالاتر شانس مطالب خود را توسط افراد مناسب است که در نهایت می تواند به پیوند دیده نیز نشانه زیادی از موفقیت کمک می کند که شانس خود را در گرفتن مطالب خود را چاپ بر روی سایت های بزرگ است که می تواند به شما تن از ترافیک و لینک حتی بیشتر. یک آزمایش سریع “هی، دنیس، شما فقط خارج می گردند از یک دسته ای تلخه. شما نمی توانید هر یک از این اثبات کند. “آره، بدون توجه به آنچه که من انجام، آن را احتمالا به علت دیگری منجر شود، انتظار: کاهش بحث همبستگی بنابراین هیچ کس واقعا می تواند” پیروزی “… مگر اینکه گوگل در واقع بیرون می آید و آن را می پذیرد (دوباره). من شانس من را ندارد با آن اجازه دهید به مقابله در بر داشت زیر: سیگنالهای اجتماعی به عنوان یک رتبه بندی مستقیم سیگنال به عنوان یک رتبه بندی غیر مستقیم سیگنال به عنوان یک عامل رتبه بندی مستقیم در اینجا چیزی است که من می دانم بسیاری از ما می توانید با آن موافق است: فیس بوک لایک و توییت توییتر نسبت به وزن از سهام، پاسخ ها و عملا بی فایده است؟ نگران نباشید، زیرا دومی سخت تر برای دریافت و با ارزش تر است. آنها همچنین به تعامل بهتر، که می تواند به کسب خوب چگونه در مورد گوگل +1 منجر منجر شود؟ خوب، آن است که همیشه مورد مناقشه است. بسیاری از مردم واقعا باور این سیگنال رسانه های اجتماعی به احتمال زیاد تحت تاثیر قرار است، اما در همان زمان، مردم و حتی بیشتر فکر می کنم که شبکه های مرده و بسیار تا بر روی آن داده شده است. ارزش در کجاست؟ راستش، من نمی توانم استدلال می کنند با دومی تقریبا مرده در این نقطه برای بسیاری از بازارهای (بدون شعله ور مدیر) از آنجایی که من به معنای واقعی کلمه می توانید ببینید مردم رها کردن هر روز. من تحسین مردم سرد، مانند  سئو تضمینی، که با آن از طریق زمان خوب و بد گیر کرده اند. آنها دلایل من را در اطراف در Google+ می رسند. هنوز کورسویی از امید از آن است که نزدیک ترین جایگزین، ما به فیس بوک و من دوست دارم جدید خود را وجود دارد، من ساخته شده است یک زیر وجود دارد توسط زمان اختصاص به آن، بیش از همه من دیگر پروفایل های اجتماعی ترکیب شده است. بنابراین، من فکر می کنم من به حداقل بحث در مورد آن دلیل بسیاری از صاحبان کسب و کار واجد شرایط هستم / بازاریابان هنوز هم استفاده از آن است که امروز ندارند چرا که معتقدند  یک رتبه بندی مستقیم را؟ آن بود، برای یک کوتاه با آن تجربه اغلب در آن زمان، تنها به اشتراک گذاری پست من و گرفتن + 1 از دیگران است. کسانی که با بیش + 1 رتبه بندی خود را برای یک مختصر افزایش یافته است، با تمام تغییراتی که انجام داده ام، و با نتایج کمتر و کمتر متصل به G + که در نشان داده شده است، من هر چیزی را که به من که به دیده می شود نیست آن را حتی یک عامل است. یک چیزی که من واقعا می خواستم به از + حفظ نویسندگی بود و من می دانم آن یک عامل برای رتبه بندی بود، اما من حدس می زنم آنها یک راه بهتر از ردیابی آن در حال حاضر. هر چند آن را رسما “حذف”، شما باید برای نگه داشتن قطعه تالیف در ادامه، هر چند، تماس، به خاطر “تست”، من خاص از یکی از پست های من، چک لیست جستجوگرها پست، از چند ماه پیش و در گرفتن سهام اجتماعی برای آن متمرکز شده است. ما توسعه برای 2 ماه اول برای دریافت آن همچنین برداشت 3 پست دیگر که کلمات کلیدی را آسان تر برای به خاطر آزمایش سهام صرفا اجتماعی در هدف قرار داد، با هیچ چیز دیگری به هر صفحه برای توییت تست شده / دوست / 1 + / انواع پین برای رتبه بندی، شاخص بندی و خزیدن که ما نمی بود هیچ کمک رسانی لینک یا ساختمان لینک بر روی آنها. آن همه برای سهام های اجتماعی برای 2 ماه در این آزمایش بود. (به کسانی که شرکت کردند، از شما بسیار متشکرم برای به اشتراک گذاری آنها را در فید رسانه های اجتماعی خود را.) نتیجه: چک لیست تنها 20 روز پس از انتشار آن در # 21 رتبه بندی شد. 3 پست های دیگر به سختی نقل مکان کرد، و 2 هنوز هم نشان داده نمی شد تا در تمام برای کلمات کلیدی مورد نظر. همه آنها عملا حتی از نظر سهام اجتماعی پس از فهرست رتبه بندی بعد از تفاوت رسانه های اجتماعی بین آنها که ارسال چک لیست کردم تعامل بیشتر در صفحه، بیشتر “طبیعی” سهام از بازدید کننده های جدید به عنوان تاثیرگذاران ادامه برای به اشتراک گذاشتن آن را بیش از چند هفته آینده و آن را فقط جریان به طور طبیعی بیشتر است، تقریبا در یک “ویروسی فهرست: هرگز چیزی در مورد سئو سایت را فراموش کرده ام هرگز دوباره از طریق  سولیس پست چک لیست جستجوگرها، دیگران هر نوع کشش به دست آوردن نیست، هر چند آنها شماره های خیلی خوب برای اجتماعی کردم از کشاکش که اجتماعی به اشتراک بگذارید سیگنال ها نه یک رتبه بندی مستقیم، محتوای واقعی و نوع آن هنوز هم اثرات آن بر چگونه چیزی مشترک است خواهد داشت. با این حال، برای این آزمون، من می خواستم ببینم اگر صرفا سیگنال های اجتماعی می تواند حرکت سیگنال بالفور رقابتی به عنوان یک رتبه بندی غیر مستقیم شاهد است که ما نتایج با پست چک لیست سئو در ما با تمرکز بر افراد و شرکت ها بسیار مرتبط کردم، سپس به وبلاگ نویسان در فضای شاخه. در پایان 2 ماه، ما 37 اشاره دامنه به آن را حتی قبل از ما شروع رسیدن برای لینک دهنده با استفاده از برخی از ما رفتن به پیوند استراتژی های ساختمان. ما ارائه می دهد کردم برای مجدد محتوای ما، ما اشاره شد، ما از برخی از خط واقعا بزرگ و مرتبط مرتبط کردم این است: ما لینک رایگان کردم فهرست رتبه بندی به طور غیر مستقیم از آنجا که از ماه اجتماعی که بعد … نتیجه: ما به هم صفحه 2 برای یک کلمه کلیدی رقابتی. اثر غیر مستقیم؟ قطعا. سیگنال های اجتماعی یک عامل رتبه بندی غیر مستقیم که از مورد علاقه من است خارج وجود دارد، کوهن استفاده می شود، این در پست وبلاگ خود گفت: “این فعالیت اجتماعی واقعی که مهم نیست، اما آنچه به عنوان یک نتیجه از آن فعالیت اتفاق می افتد. یکی از بهترین چیزهایی که می تواند رخ دهد اگر مطالب خود را توسط سازندگان دیده می شود، 1٪ از کاربران که ایجاد تمام مطالب شناور در سراسر اینترنت. “نمی توانست گفت آن را بهتر نیاز به در مقابل کسانی که دریافت سازندگان محتوا برای افزایش شانس خود را از گرفتن لینک ها این فقط اتفاق می افتد که یکی از ساده ترین راه برای دریافت در مقابل دیگران است برای به دست آوردن در رسانه های اجتماعی. تحویل در محل و سیگنال عملی نه به طور مستقیم به رتبه بندی جستجو خود را تحت تاثیر قرار. توقف نگرانی در مورد گرفتن به عنوان بسیاری از امثال و توییت که ممکن است از هر کسی که می توانید از. آیا توییت خرید نیست، دوست داشتن، پین و 1 +، چون آنها نمی خواهد بازگشت سرمایه سیگنال خود را روی رتبه بندی جستجو خود را تحت تاثیر غیر مستقیم. به جای تمرکز بر گرفتن در مقابل کسانی که با مخاطبان که “سازندگان محتوا” به طوری که شما می توانید بالقوه خود را برای مراحل افزایش می دهد: ایجاد محتوا که بهتر از یکی از موفق ترین در حال حاضر وجود دارد. استفاده از یک ابزار مانند یا فقط گوگل کلمه کلیدی خود را و ببینید چه چیزی در خارج وجود دارد. یادداشت ها و آمده تا با یک استراتژی در چه نوع محتوا کار می کند در حال حاضر و آن را کار کمک رسانی ترویج مطالب خود را. رسیدن به مردم. بسیاری از آنها را نمی خواهد نیش می زنند! شوخی به کنار، مردم به طور طبیعی کمک می کنند و معمولا یکی از این کارها را انجام: اشتراک گذاری آن، لینک به آن یا هر دو. به علاوه شما یک رابطه جدید بالقوه که شما می توانید ساخت در. این پیروزی برای سئو سایت در تاثیرگذاران اول – آنها معمولا آنهایی که با بزرگترین درصد از پیروان که ایجاد محتوای مورد تو رفتگی در دیوار شما را در در زمان قرار داده است برای رسیدن به آنها هستند. پرش هوشمندانه “توسعه استراتژی” که رسیدن به تاثیرگذاران. شانس هستند، آنها خواندن پست که شما داشتید به منظور بهبود توسعه. به علاوه آنها با همان قالب کمک رسانی روزانه بمباران می شوند. “آیا شما ذهن اگر من ارسال لینک به شما؟” – شما احتمالا یکی از آن بدست تازگی. واقعی باشد، لازم است شما و  خود احترام به شما مقدار زیادی از سهام های اجتماعی، شروع نزدیک سایت های ناشر بزرگ اگر آنها شما نزدیک در حال حاضر. – آنها را پست و شماره خود را نشان می دهد. آنها همیشه در مواظب برای محتوایی که کار می کند و آنها خوشحال به انتشار مجدد آن را برای شما خواهد بود. شما به مردم و حتی بیشتر قابل مشاهده است. فراموش نکنید که برای بهترین استفاده را از آن با ساخت لیست ایمیل خود را.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *