سئو سایت: تراست رنک سایت

سئو تراست رنک سایت چیست

seo-trust-rank-site

من می خواهم به تمرکز بر روی اعتماد لینک گوگل تراست رنک اما در ابتدا، یک یادآوری در مورد یکی از آخرین راه پیوند شریک به روز رسانی صفحه. تا کنون، تقریبا تمام مردمی من از شنیده ام کسانی هستند که صادقانه می خواهم روز رسانی های قبلی به خوبی انجام شود بود. بنابراین، من خواهد شد رسیدن به بقیه از شما شخصا، صرفه جویی برای کسانی از شما که به من استخدام که مسئولیت رسیدگی به روز رسانی خود را.در حال حاضر بسیاری از شما احتمالا حداقل یک لینک برنامه گزارش تمدید عضویت دریافت شده از من بر اساس ابزار تجزیه و تحلیل در دسترس همانطور که می دانید، رتبه هنوز هم به عنوان الگوریتم اعتماد لینک گوگل وجود دارد، اما دیگر به مردم گزارش شده است. بسیاری از مفسران تجزیه و تحلیل شکوه سئو سایت نسبت به رتبه در نظر تعیین اعتماد واقعی از یک وب سایت با توجه به در نظر بگیرند.اما برای هر یک از شما که یک گزارش بر شکوه از من دریافت نکرده اند و یا از جزئیات به یاد ندارد، اجازه دهید به شما یادآوری می کنند که با شکوه با استفاده از چیزی به نام معیارهای جریان بر اساس رابطه بین دو متریک، استناد جریان و اعتماد جریان.استناد جریان بیشتر در مورد مقدار و اعتماد جریان بیشتر در مورد کیفیت است. به طور کلی هر دو خوب هستند اما کیفیت از کمیت مهم تر است. رابطه بین این دو معیار نسبت اعتماد و یا نمره تولید می کند. نزدیک تر نسبت اعتماد است به صفر، بهتر است. امتیاز 1.0 بسیار عالی است. نمره 5.0 یا 9.0 نشان می دهد شما بیش از حد بسیاری از نقل قول های کم ارزش و نه استناد است که حمل اعتماد. بنابراین، نسبت اعتماد طراحی شده است برای نشان دادن چقدر قابل اعتماد یک وب سایت است به عنوان یک مقصد.شکوه یک نمودار است واقعا دوست داشتنی قرار می دهد که عددی را به چشم انداز. ارتباط با استناد جریان بالا تا پایان بیشتر به سمت راست و پایین در نمودار ها و لینک ها با بیش اعتماد جریان تا پایان بالاتر بر روی نمودار. البته، بسیاری از لینک تواند همان به ثمر رساند، به طوری که تراکم و رنگ از نمودار کمک می کند تا به تجسم این. در اینجا نمودار برای نیویورک تایمز است خارجی لینک دهنده مشخصات لینکدوست من گفت، بهتر است به جریان اعتماد بیش از جریان استناد. نیویورک تایمز لینک از 116.000 حوزه اشاره و بسیاری از آنها اعتماد خیلی زیادی ندارد. اما بسیاری از آنها مجبور اعتماد و این چیزی است که می دهد NYTs نسبت اعتماد بسیار خوب است.این قسمت بعدی من فقط رفتن را برای نقل قول کلمه به کلمه از با شکوه به عنوان من نمی خواهم شما را به فکر می کنم من چیدن گیلاس هستم تراست رنک تقریبا در هر سایت و یا لینک در کمتر از جریان استناد است. چرا؟ یک سایت وب ممکن تن از لینک دهنده است. اما، نه همه آنها با کیفیت بالا و اعتماد. حتی اگر شما به شدت مطمئن شوید که شما باید تنها لینک دهنده با کیفیت، وجود خواهد داشت لینک دهنده با کیفیت پایین که به طور خودکار توسط دایرکتوری های مختلف و یا سایر انواع لینک دهنده تولید می شود.به عبارت ساده، شانس کمتر از گرفتن تمام لینک دهنده با کیفیت بالا وجود دارد. از این رو، جریان می تواند جریان استناد فرا گیرد بیشتر از زمان.بنابراین، به گوگل و دیگر موتورهای جستجو، جریان اعتماد بالا (هر چند سخت به دریافت) نشانه روشنی از داشتن محتوای با کیفیت بالا است. بودن منطق، شما باید محتوای با کیفیت بالا و یا مردمی، که خود را از وب سایت های مورد اعتماد هستند، نمی شود لینک دادن به شما.من می خواستم شما را به خواندن کلمه به کلمه فوق به دلیل احتمالا 80 درصد از اعضای برنامه های ما چیزی تقریبا بی سابقه است، عضویت خود را به طور کلی است جریان اعتماد بالاتر از جریان استناد است.در طول چند ماه گذشته من ده ها تن از تمدید عضویت انجام داده ام و ده ها تن از گزارش از بررسی می شود. متوسط ​​برنامه ما جایی در اطراف 0.7 / 0.8 است. بدترین نمره من در میان شرکای این برنامه را دیده ام (یک نمونه از این) 1.5 بود و بهترین 0.6 (بسیاری از موارد از این نمره) بود.اما یک روز، یکی از شما از من یک سوال جالب من حتی می در نظر گرفته نشده است. این از یک پسر با نمره نسبت اعتماد واقعا عالی از 1.0 بود. او پرسید: “چگونه می توانم کمتر از ، برخی از مردم هرگز خوشحال هستند. LOL! اما من نمی توانستم با این سوال بحث می کنند. بیایید ببینید.در اینجا نمودار شکوه برای یک سایت که فقط در این برنامه ثبت نام است.خارجی لینک دهنده مشخصات لینک نسبت اعتماد خود را امروز 11.0 است. یک سال از هم اکنون، اگر الگوهای فعلی را نگه دارید، به سایت باید نسبت اعتماد 0.8 یا همراه با لینک به برنامه ما تراکم محور مرکز و لبه به محور اعتماد نزدیک تر و به دور از محور استناد داشته باشد.

خارجی لینک دهنده مشخصات لینک

شما می توانید ببینید چند لینک کم ارزش جریان استناد تراکم در امتداد محور جریان استناد است اما بسیاری از ازدحام محور مرکز و لبه تا به محور جریان اعتماد. در 50 لینک برای اولین بار در این سایت همه اما 4 لینک برنامه و آنهایی که لینک برنامه نه صفر هستنداگر عنوان معنا ندارد، خود را به دلیل برخی از نمایش داده شد خود هیچ معنایی ندارد. اوه، من درک می کنم به اندازه کافی چیزی است که برخی از مردم به دنبال (و آن را جری نیست که مرد محبوب است). شما به دنبال برای حرکت شبیه چمچه زنی بر اعتماد. بسیاری از شما به نظر می رسد فکر می کنم آن است چیزی برای انجام با رتبه اعتماد trust rank.این چیزی است که شما برای خواندن انجمن SEO و وبلاگ ها را دریافت کنید.افسانه جستجوگرها: تعداد لینک ها رتبه اعتماد بیایید این به رختخواب، باشه؟ رتبه اعتماد یک الگوریتم یاهو، نه یک الگوریتم گوگل است. رتبه اعتماد است که واقعا جداگانه و مجزا از رتبه نیست. در عوض، رتبه اعتماد پیج رنک اصلاح شده است، و به هر حال رتبه اعتماد کار نمی کند. این گروه تحقیقاتی همان (از یاهو و استنفورد) که رتبه اعتماد پیشنهادی آمد و آن را تیرباران کرد.
نه این که بسیاری از متخصصین سئو یادداشت در رتبه اعتماد بودن یک چیز یاهو کردم، یا این که آن کار نمی کند، یا این که با چیز دیگری جایگزین شد. نگران نباشید، زیرا مردم دیدن افراد دیگر در مورد “رتبه اعتماد این” و “رتبه اعتماد که” آنها حدس می زنم که رتبه اعتماد ممکن است چیزی که آنها نیاز به دانستن در مورد.یا شاید من به اعتبار کافی برای شک در میان شما که فقط می خواهند بدانند که چه حرکت شبیه چمچه زنی در رتبه اعتماد نیست. شاید شما فقط toying با من و در حال حاضر من شروع به دیدن نمایش داده شد برای “حرکت شبیه چمچه زنی در رتبه اعتماد” در داده ارجاع است.آیا از شکل دیگری از بهینه سازی موتور جستجو برای سایت های قابل اعتماد است؟ نه، چرا باید هر کسی فکر می کنم که؟ یک شکل از بهینه سازی موتور جستجو که ایجاد اعتماد در یک وب سایت وجود دارد؟ نه، چرا باید هر کسی فکر می کنم که؟ شما می توانید اعتماد بهینه سازی نیست. شما می توانید بیشتر با اعتماد است. اعتماد عامل نامشهود در بهینه سازی موتور جستجو می باشد. اعتماد موتورهای جستجو اندازه گیری در برخی از مد نامعلوم (که به حق: رتبه اعتماد کار نمی کند – با آن زندگی می کنند). شاید آنها برای اعتماد نمره، شاید آنها نمی کنند. شاید آنها تنها برای قابل اعتماد بودن فیلتر در واقع بدون هر چیزی به ثمر رساند.

تراست رنک در سئو سایت گوگل

من می توانم از یک هزار راه برای اندازه گیری قابل اعتماد بودن، هر کدام به عنوان خام به عنوان بعدی فکر می کنم.اما حقیقت این است که اگر شما می خواهید برای ایجاد یک سایت مورد اعتماد و سپس همه شما باید انجام دهید این است ساخت یک سایت است که ارزش اعتماد. در حالی که ممکن است کار ساده من این است که اگر شما هیچ چیز را نمی به دستکاری در نتایج موتورهای جستجو شانس خیلی خوب است که سایت شما خواهد شد برخی از اعتماد کسب می باشد. البته، به آن نیاز دارد به برخی از محتوا است.شما لینک نیاز به کسب اعتماد. شما می توانید اعتماد با لینک کسب اما شما در واقع آنها نیاز ندارد.و بر خلاف آنچه من برای سال گفت، من می دانم، اما منظور من این است که شما در واقع می تواند کسب درآمد برخی از اعتماد با یک سایت جدید. فکر می کنم از اعتماد به عنوان اعتبار موتورهای جستجو به شما را گسترش تا زمانی که شما اثبات شما قابل اعتماد نیست. آنها در حال رفتن به شما موقعیت بعدی و اما شما یک فرصت برای نشان دادن رنگ های واقعی خود را دریافت کنید.برخی از هرزنامهنویسان به پیری دامنه به طوری که برای ایجاد اعتماد رد پای خود را قبل از بارگذاری آن دامنه با هرزنامه اعتراف کرد. برخی از افراد استدلال کرده اند که ثبت نام دامنه از طریق همین نام گسترش اعتماد خود را بسیار کم است. در واقع، بر اساس آنچه مت کاتز گفته است، من می خواهم کاملا مخالف نتیجه گیری: او اشاره کرد که اگر شما 200 دامنه اسپم ایجاد کنید و سپس دامنه 201 ممکن است در با دقت بیشتری نگاه. در حالی که، به نظر من که اگر شما 200 حوزه های مورد اعتماد ایجاد پس از آن شاید دامنه 201 با اعتماد مناسب و معقول شروع خواهد شد،موتورهای جستجو در چگونه رفتار ما نگاه کنید و سپس به ما بر اساس رفتار ما قضاوت خواهند کرد.افسانه جستجوگرها: ایجاد اعتماد سازمان سئو سایت شما می دانید شما در حال صحبت کردن به کسی که شده است  اشغال جستجوگرها زمانی که آنها شروع  عبارات گرفتن مانند “لینک مورد اعتماد سایت”، “لینک سایت مرجع”، و “لینک های مرتبط”. اگر یک قدم به سئو انکر تکست سایت کسب و کار شما قرار می دهد و هر دو از “اعتماد”، “قدرت”، “سایت”، و “لینک” با هم در یک جمله، او را بیرون و پاسخ پوند. شما یک سگ واقعی در دست های خود را.بهینه موتور جستجو با سایت های مرجع شیفته. من کاملا مطمئن از آنچه که آنها فکر می کنم یک سایت مرجع است نیست. آیا آن را تیره هر کلمه؟ آیا این ورزش نشان؟ آیا مجوز، ثبت نام، و تحریم یکی از ادارات دولتی مخفی؟ آیا این سئو اشتباه سایت اقتدار با کارشناس مفهوم صفحه جان کلینبرگ خبر؟ یک صفحه کارشناس دو شاخصه دارد: محتوای آن در درجه اول در مورد یک موضوع خاص. لینک آن را به صفحات مرکز مورد این موضوع. صفحه هاب درجه اول در مورد یک موضوع خاص است و لینک آن را به صفحات کارشناس در مورد موضوع.موضوعیت و تخصص دست در دست. متاسفانه، هیچ راهی برای اندازه گیری کیفیت و دقت است. از این رو، هر سایت ویکی می توانید مراکز و کارشناسان خود را دارد. اما آیا این به یک سایت وزن قدرت در یک موضوع؟ من فقط مطمئن شوید که از آنچه که مردم به معنای توسط “سایت مرجع” نیست. یک تعریف عجیب و غریب می گوید که قدرت است. “یک اندازه گیری از کیفیت (در نظر همه قدرتمند از شرکت موتور جستجو) یک سایت، سنجیده شده توسط ترکیبی از اندازه، اهمیت، ارتباط شما از دست رفته در مطالعات مورد  هفتگی، راهنمایی کسب لینک، پاسخ به سوالات، راهنمایی فنی، و بیشتر. به اینجا را کلیک کنیدمن که چیز بی معنی خرید نیست. به من ثابت کن. یک به اصطلاح سایت مرجع که لینک تصویب ارزش بیش از، می گویند، یک لینک از دایرکتوری یاهو (که به هر چیزی است مربوط نیست، با توجه به اینکه آن را به یک دایرکتوری با میلیون ها نفر از لیست و دهها هزار نفر از است به من نشان بده موضوعات) منابع .Another می گوید که “سایت های مرجع (یا به جای اقتدار وضعیت سایت) چیزی است که شما علاقه مند در اگر شما در شکار برای موقعیت بالا در موتورهای جستجو هستند”. با عرض پوزش، که سگ نمی خواهد شکار، چند نمایش داده شد، حداقل در گوگل، سایت های واقع در موقعیت بالا نشسته است. اما در بیشتر قسمت ها تنها صفحات ضربه حافظه بالا. اگر شما هیچ لینک سایت خود را با لیست شما فقط یک صفحه را ندارید یک سایت در بالای که چنین تمایزات واقعا مهم نیست. چه شما به من گفتن این است که هر صفحه ای که برای اولین بار در رتبه است پو پیش فرض” باید یک اتوریته باشد. و اگر آن را تنها به آن موقعیت از طریق لینک می شود؟ یا اگر آن را تنها می شود وجود دارد را از طریق محتوای؟ اگر آن را با استفاده از هر دو محتوا و لینک به رتبه برای همه پو پیش فرض است”؟ اگر صفحه رتبه اول را در مرکز یک داده اما دوم در یکی دیگر از آن است، یک قدرت؟ اگر صفحه رتبه اول را در صبح اما نه در شب، آن است که مقامی این برای تلفن های موبایل مانند اسطوره سئو سایت دیگر:  افسانه: لینک از بالا رتبه صفحات شمارش ایده دیوانه برای تلفن های موبایل فقط به اندازه کافی قانع کننده به … خوب، مردم را متقاعد کنند. ظاهرا شما می توانید 1000 کلمات در یک صفحه با کف دست زدن و اگر صفحه رتبه اول را برای  پو پیش فرض است” پس از آن هر لینک از آن صفحه است که وسیله انتقال لنگر متن پو پیش فرض است” حمل وزن بیش از یک لینک از، می گویند، صفحه دومین رتبه که می سازد هیچ حس در همه. اگر از لینک در لیست دوم پررنگ است و مایل. که باید تاکید قدیمی سفر اگر از لینک در لیست دوم را تکرار بیان؟ اگر رتبه بندی در شب روشن، یا به طور تصادفی معکوس بین چندین مرکز داده؟ اگر یک صفحه رتبه اول را در برخی از مراکز داده؟ در حال حاضر ، من انتظار می رود هر مرکز داده به انجام رتبه بندی خود را اما من هیچ راهی برای دانستن اگر آنها داده را در هر نقطه در روند به اشتراک گذاری است. از سوی دیگر، شما هنوز هم فقط یک لینک برای کار با. در صورتی که لینک با ارزش تر در یک مرکز داده از در دیگری پس از آن ارزش خود را واقعا از موقعیت صفحه را در جستجو استخراج نشده است ما واقعا نمی دانیم که چه یک سایت مرجع است. این فقط یک عبارت ساخته شده است تا از متخصصین سئو به اطراف پرتاب در انجمن و پست های وبلاگ خود را به صدا مثل آنها می دانند آنچه که در حال صحبت کردن در مورد. آن را معادل گفت، “خب، من برای نمایش داده شد رقابتی بهینه سازی و شما نیست تنها سایت های مرجع برای نمایش داده شد رقابتی رتبه. من حدس می زنم بقیه از ما فقط باید قطع کد وب سایت ما و به خانه بروم. ما شانسی نیست چرا که ما با استفاده از تعریف اشتباه از سایت قدرت و شخص دیگری ما را به بالای تمام رقابتی خط پایین بر اعتماد و اعتماد ماده برای بهینه سازی موتور جستجو مورد ضرب و شتم؟ من فکر می کنم آن را ندارد، حداقل تا حدی که شما می خواهید سایت خود را به اعتماد و شما می خواهید لینک های ورودی خود را از قابل اعتماد باشد من فکر نمی کنم شما باید بیش از اینکه لینک خود را از سایت های غیر قابل اطمینان است پیچیدن. به عنوان مثال، مت کاتز مردم خواسته است تا برای مدیر سایت ویژگی های جدید کنسول رای است، که یک ایده بزرگ اما چرا او شامل گزینه ای برای “رد” لینک دهنده از یا به یک سایت بود؟ آیا این بیشتر از تقلب گوگل بر روی لینک پرداخت و هرزنامه ها. آیا آنها در تلاش برای جلب مردم را به انجام بیشتر از کار خود را برای آنها؟ من هیچ شکی ندارم که تمیز کردن نتایج جستجوی گوگل یک وظیفه خطیر است، اما این کار گوگل است مال ما نیست. برای من مهم نیست به صرف زمان من گزارش زیادی از هرزنامه – .این نکته این است که ما هنوز هم خود را (مگر، البته، آن را در راه رتبه بندی جستجو من می شود و سپس آن را برای من آسان گزارش های کثیف و منفور را) وب و ما هنوز هم می تواند تصمیم بگیرد چه چیزی برای انجام با آن. این پست، مانند چند تن دیگر در نظریه سئو بک لینک سایت، تا حد زیادی به عنوان وسیله ای در پاسخ به برخی از عبارات جالب در داده های ارجاع دیدم نوشته شده است. اما گوگل در بهترین حالت تنها درایوهای حدود 20٪ از ترافیک این وبلاگ است. که حدود همین درصد به عنوان  می توانید با یا بدون گوگل زندگی می کنند. شما نیاز به وب سایت های خود را به نقطه ای که شما می توانید با یا بدون گوگل زندگی می کنند، بیش از حد. که مطمئن ترین نشانه ای از اعتماد و قدرت است که من می توانم از فکر می کنم.گرفتن لینک دهنده – لینک از وب سایت های دیگر به وب سایت کسب و کار شما – موثر ترین راه برای بهبود رتبه شما است. همه لینک دهنده هر چند برابر است. برخی لینک دهنده رتبه بندی خود را در تمام را بهبود نمی بخشد، و برخی حتی ممکن است اثر منفی داشته باشد. بنابراین، تمرکز شما باید بر کسب لینک دهنده با کیفیت بالا می باشد.چه چیزی یک با کیفیت بالا پیوند ذهنی است، و هر مشاور جستجوگرها را حداقل یک نظر کمی متفاوت در مورد این موضوع، با این حال، اغلب معتقدند که یک پیوند با کیفیت خوب می شود چند تن از عوامل ذکر شده در زیر تشکیل شده است، و این که یک پیوند که کنه همه از این جعبه می تواند پیوند کامل است.این امر می تواند غیر واقعی به انتظار تمام از لینک دهنده خود را به صورت کامل، و فقط به خاطر اینکه یک پیوند می کند تمام این معیارها را برآورده نمی آن را آن را با کیفیت پایین را ندارد. اگر شما می توانید یک پیوند به وب سایت کسب و کار شما است که کنه حداقل چند از این جعبه دریافت کنید و سپس آن را قطعا ارزش داشتن در مشخصات لینک سایت شما.موتورهای جستجو می خواهید برای ارائه ارتباط در نتایج جستجوی خود را، و پس از آن منطقی است که ارتباط در نظر گرفتن زمانی که آنها ارزیابی لینک دهنده، که عامل اصلی موثر بر که در آن سایت ها در نتایج خود را رتبه بندی. یک پیوند را می توان مربوطه در سطوح مختلف است. موتورهای جستجو ارتباط کلی از سایت لینک کردن، ارتباط از صفحه خاص با لینک بر روی آن، و ارتباط از مطالب به طور مستقیم در اطراف لینک در نظر بگیرید.

از یک منبع قابل اعتماد سئو سایت

این منطقی است که یک پیوند با کیفیت بالا را از یک وب سایت با کیفیت بالا آمده است، و که یک سایت با کیفیت بالا نیز یک سایت بسیار قابل اعتماد باشد. برای تعیین اینکه آیا یک وب سایت قابل اعتماد است، موتورهای جستجو از مجموعه ای از سایت های دانه مورد اعتماد (به عنوان مثال، ویکیپدیا، بی بی سی، هافینگتون پست، و غیره)، که آنها برای مطمئن شوید مطمئن باشید که با کیفیت بالا و که به سختی دریافت لینک از. کمتر از تعداد لینک های دور کردن سایت کیفیت یک لینک از سایت است از یکی از سایت های دانه، بالاتر رتبه اعتماد آن است، و بالاتر است.این جنبه از لینک دهنده اغلب می شود فراموش شده در مورد. هدف اصلی از لینک ها، قبل از موتورهای جستجو زمان با استفاده از آنها را به عنوان یک عامل در الگوریتم های خود آغاز شده بود، برای افزودن ارزش به یک صفحه با هدایت بازدید کننده به منابع مربوط به موضوع آن صفحه. بازدید کنندگان هنوز هم کلیک کنید این لینک ها به عنوان اغلب به عنوان آنها زمانی که اینترنت اولین بار ایجاد شد، و داشتن یک لینک در یک موقعیت برجسته در یک صفحه بسیار بازدید می سازد آن را با کیفیت بالا به دلیل، صرف نظر از رتبه بندی، آن را در وب سایت خود جریان مستمر هدف قرار را بازدید کنندگان.کیفیت یک پیوند افزایش می دهد اگر کلماتی را که متن قابل کلیک از لینک فرم مشابه، و یا شبیه به، کلماتی را که شما در حال تلاش برای بهبود رتبه خود را برای است. به نظر می رسد غیر طبیعی به بسیاری از لینک های ورودی ساخته شده تا از دقیقا همان متن لینک لنگر هر چند، بنابراین استفاده از مقدار زیادی از تغییرات. اگر شما در حال تلاش برای رتبه بندی سایت شما برای مشاوره وام مسکن، و همچنین به عنوان گرفتن لینک با مشاوره وام مسکن را به عنوان متن لینک لنگر، تغییرات خوب خواهد بود، مشاوره در مورد وام مسکن ‘،’ مشاوره وام مسکن حرفه ای “و” هدایت وام مسکن .در محتوای لینک دهنده (یعنی لینک دهنده در یک بلوک از متن) به احتمال زیاد به لینک تحریریه، که دقیقا همان نوع از لینک هایی که جستجو ارزش موتورهای ترین، و اگر یک لینک در اوایل یک قطعه از محتوای شامل سپس آن را طبیعی فرض کنیم که نویسنده از آن محتوا آن را می شود یک لینک مهم. بنابراین، یک پیوند در منطقه محتوای اصلی یک صفحه و به سمت بالای آن منطقه محتوا، در نظر گرفته می شود با کیفیت بالا بیش از یک لینک پایین تر صفحه و یا در نوار کناری و یا بالا و پایین صفحه.

در یک صفحه با پیج رنک

بالاتر روابط عمومی از صفحه که در آن از لینک واقع شده است، بالاتر از کیفیت که لینک – رتبه (PR) اندازه گیری اساسی ترین و مشخص برای استفاده در هنگام ارزیابی ارزش یک پیوند است. روابط عمومی می تواند یک متریک گمراه کننده است. همه صفحات وب شروع کردن با یک روابط عمومی از 0 (یا N / A به طور دقیق) و روابط عمومی از یک صفحه می تواند افزایش یابد و سقوط در طول زمان. همچنین، ارزش PR که Google برای یک صفحه تنها برای عموم مردم هر 3 یا ماه روز است، اما در درون الگوریتم آن را دائما به روز شده. بنابراین، ارزش PR می بینید تنها یک تخمین است، و به خوبی می تواند یک نقطه و یا 2 را از روابط عمومی درست باشد.

بعد به لینک دهنده به وب سایت های مرجع

اگر یک پیوند به وب سایت کسب و کار شما در یک صفحه که در پیوند به سایت های با کیفیت بالا، به خصوص آنهایی که در طاقچه همان سایت خود را شامل، سپس آن را نشان می دهد، موتور های که سایت شما باید در براکت همان کسانی که سایت های با کیفیت بالا قرار داده جستجو . اگر لینک های دیگر در صفحه را به سایت های با کیفیت پایین، سپس سایت خود را نه لزوما به عنوان با کیفیت پایین نیز رده بندی کرد، بلکه موتورهای جستجو ممکن است انتخاب کردن که شامل کسانی که لینک به عنوان عامل، یا مثبت یا منفی، در رتبه بندی خود را محاسبات.فکر کردن رتبه بالاتر برای یک وب سایت و تعداد وب سایت های منحصر به فرد (به عنوان مثال دامنه های مختلف میزبانی بر روی آدرس های IP مختلف) لینک دادن به آن سایت است. همه چیز مساوی است، آن را ترجیح داده اند 10 لینک از 10 وب سایت های مختلف از 100 لینک از 3 وب سایت های مختلف. بنابراین، برای یک لینک جدید به وب سایت کسب و کار شما در نظر گرفته شود با کیفیت بالا، آن را باید از یک وب سایت که در حال حاضر به تبادل در ارتباط نیست به طور گسترده ای در گذشته مورد آزار قرار گرفته بودند، که منجر به ارزش لینک های متقابل بودن باشد کاهش. لینک های تبادلی هنوز ارزش داشته باشد، و قطعا هیچ خطر مجازات وجود دارد که به عنوان یک نتیجه از آنها اعمال می شود، با این حال، اگر شما به دنبال برای یک پیوند از بالاترین کیفیت ممکن، پس باید از یک وب سایت است که شما آمده همچنین لینک دادن به از خود site.Few لینک دهنده های دیگر خود را بر اعتماد و اقتدار جریان از طریق یک صفحه با یک پیوند به سایت شما بر روی آن می شود تا تقسیم بین همه لینک ها در آن صفحه، و به همین ترتیب لینک کمتر وجود دارد صفحه، بالاتر از کیفیت لینک ها در صفحه، به عنوان اعتماد و اقتدار گذشت کمتر رقیق شده است. آن را بر روی چند عامل بستگی دارد، اما به عنوان یک قاعده کلی، داشتن یک لینک به اشتراک گذاشتن سایت خود یک صفحه با کمتر از 10 لینک های خارجی دیگر در نظر گرفته شود به  راحتی بیشتر شما می توانید یک پیوند، ارزش کمتر به دست آوردن آن به احتمال زیاد خواهد شد. شانس هستند که اگر شما می توانید آن را چند دقیقه، و یا با چند کلیک، و سپس هزاران نفر از مردم آن را قبل از شما انجام داده اند و هزاران نفر دیگر آن را پس از شما انجام خواهد داد – از جمله رقبای خود را اگر آنها را هم به بررسی مشخصات پیوند سایت خود را. اگر یک رقیب یکی از لینک های خود را تکرار پس از آن ارزش که به شما شده است در سر به سر مسابقه خود را در سئو سایت جستجوگرها خاص پرداخت می شود لینک می توانید، و اغلب، بهبود رتبه بندی خنثی، با این حال، آنها می توانند تی به عنوان لینک دهنده با کیفیت بالا به دلیل خطر آنها را حمل طبقه بندی شده. موتورهای جستجو به صراحت می گویند که خرید لینک دهنده به منظور بهبود رتبه بندی وب سایت خود را در تناقض دستورالعمل خود را، و وب سایت های پیدا شده است به انجام این کار ممکن است جریمه. پرداخت نیازی به به طور مستقیم به وب سایت لینک دادن به شما هم ساخته شده است، آن را می توانید از طریق یک حزب 3 ارتباط طرح، مانند  وبلاگ باشد.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *