سئو سایت: سئو عنوان سایت

چگونه عنوان سئو سایت بگذاریم

seo-site-title

عنوان سایت و مطالب من را در این مطلب نگاه کنید خودش نکاتی بسیاری دارد که قابل توجه است اگر شما عنوان خود را داده اند و متا شرح برچسب ها برخی از عشق به تازگی، آن را ممکن است یک چیز خوب شما تعویق انداختند … هستند سئو عنوان و توضیحات جدید طول در گوگل نتایج جستجو وجود دارد. گوگل عرض نتایج جستجو برای تقریبا تمام کاربران را افزایش داده است (اگر چه آنها می تواند آن را در هر زمان رول).به عنوان مرجع، فضای مورد استفاده برای نتایج جستجو آلی در حال حاضر 600 پیکسل عرض، نسبت به قدیمی 500 پیکسل.طول عنوان جدید 70 کاراکتر است قبل از گوگل را به عنوان با نقطه (…) حذف می کند، این افزایش از 10-15 شخصیت است که بسیار قابل توجه است. این می تواند تا حداقل 71 کاراکتر بروید، بسته به حروف استفاده می شود، از L و I شخصیت های کوچک می باشد.بسته به طول از کلمات، که اضافی 2/4 کلمات است که می تواند به تگ عنوان اضافه شده است. و یا برخی از سایت های که با تگ عنوان خود را خوشحال هستند می تواند نام سایت خود را به پایان به جای اضافه کنید.البته، به عنوان با هر گونه تغییر سئو عنوان، شما می خواهید برای نظارت بر CTR از عناوین قدیمی در مقابل آنهایی که جدید است، اما فراموش نکنید که بسیاری از عوامل خارجی دیگر که بر CTR، از جمله این که در برخی از نتایج، هر نتیجه آلی خواهد بالاتر باشد در صفحه، و برخی که در زیر برابر شد ممکن است بالاتر از آن باشد.در اینجا یک مثال در آینده درست در 70 کاراکتر است.اضافه شده: سیار نیز افزایش یافته است عنوان طول تگ و آن است که حتی طولانی تر از عناوین دسکتاپ.توضیحات نیز حدود 16-20 کاراکتر در هر خط افزایش یافته است. طول توضیحات جدید در هر خط 100 حرف است.با این حال (مهم!) گوگل است که هنوز هم توضیحات برای بسیاری از نتایج جستجو کوتاه. این بدان معنی است که توضیحات کلی است که تنها نمایش 150-160 شخصیت کل در حال حاضر، برای یک قطعه 2 خط معمول است. بنابراین در اینجا این است که چگونه آنها در حال حاضر به نظر می رسد:من انتظار می رود که گوگل نتایج جستجو خود را تنظیم برای توصیف کلی دیگر اجازه می دهد، به جای از وضعیت فعلی که در آن خط دوم تنها با استفاده از بیش از نیمی از خط فاصله زمانی که به خط اول مقایسه شده است.ما همچنین شاهد توصیف که 100 کاراکتر یا کمتر به سادگی نشان با یک خط توضیحات تک در نتایج جستجو است.این تغییرات جدید قطعا آن را بهتر خواهد برای سئو در درون محدودیت های عنوان شد تلاش شد و می تواند آن اضافی 10-15 کاراکتر برای عناوین خود استفاده کنید. اما به خاطر داشته باشید، گوگل می تواند عقب تغییرات به عرض نتایج جستجو، و این تعداد شخصیت می تواند برای زبان های شخصیت های غیر انگلیسی متفاوت است.

اضافه کردن وب سایت خود را به گوگل

اولین اول: آیا وب سایت شما در حال حاضر در نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شود؟ با استفاده از ابزار نمایه سازی گوگل با باز کردن منوی و مرور به جستجوگرها> تنظیمات> سئو کلمات کلیدی برای دیدن اگر آن را ندارد.یک منوی کوچک در یک فرمت ستون و سپس در سمت چپ پنجره مرورگر شما ظاهر می شود.شما می توانید بر روی ‘صفحه اصلی’ تب کلیک کنید برای دیدن یک پیش نمایش از وب سایت خود را هنگامی که ظاهر می شود در نتایج جستجوی گوگل، همراه با یک لینک به “بررسی سایت خود را در گوگل. اگر چنین است، بزرگ! اگر نه، آن یک ایده بزرگ برای ارسال آدرس خود را به گوگل یا حتی بهتر، ادعای مالکیت سایت خود را با ابزار وب مستر گوگل است.درست به نظر نمی؟ ما به تازگی از این ویژگی به روز شد. برای دانلود نسخه پی دی اف از صفحه مرکز پشتیبانی سایت قبلی رابط مدیریت ما اینجا را کلیک کنید.ویرایش سایت خود را عنوان، عنوان صفحه، و صفحه توضیحات هنگامی که وب سایت خود را در صفحه نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شود، این فهرست از سه قسمت تشکیل شده است: سایت عنوان، عنوان صفحه، و صفحه توضیحات (همچنین توضیحات متا نامیده می شود). این که در آن شما باید از کلمات کلیدی شما می خواهم برای بهینه سازی سایت خود را برای، و همچنین شرح مختصری اضافه کردن و یا تماس به عمل است. صبر کنید، شما تصمیم گرفته اند که کلمات کلیدی استفاده کنید؟ زمان را به یک گام به عقب و انجام برخی تحقیقات کلمه کلیدی.

عنوان سایت

برای ویرایش عنوان سایت خود را، باز کردن منو و حرکت به سئو سایت هنگامی که شما در تب ‘وب سایت’ کلیک کنید، بعد از آن شما گزینه ای برای وارد عنوان سایت خود را در زمینه متن را ببینید، و روی Save کلیک کنید. این ایده خوبی است را به سایت خود عنوان بسیار کوتاه است: گوگل سایت خود را عنوان و عنوان صفحه هم نمایش و متن ترکیب پس از کوتاه ~ 55 شخصیت (از جمله فاصله). معمولا نام شرکت شما باعث می شود یک عنوان سایت کامل است.

عنوان صفحه و توضیحات صفحه

شما می توانید عنوان صفحه خود را و صفحه توضیحات برای هر صفحه را در سایت خود را ویرایش کنید. برای این کار، باز کردن منو و حرکت به نکات سئو سایت در منوی که بالا میآید، به شما یک گزینه در تب “صفحه ‘برای ویرایش عنوان صفحه و توضیحات برای هر صفحه از وب سایت خود را ببینید. شما می توانید انتخاب کنید که چه صفحه شما می خواهم به ویرایش عنوان و شرح برای به سادگی با انتخاب آن را در منوی کشویی.
حفظ عنوان صفحه خود را نسبتا کوتاه پس از آن توسط حد شخصیت ~ 55 قطع نمی کردن، و نگه داشتن صفحه خود را شرح کمتر از 160 حرف می باشد. در حالت ایده آل، صفحه خود را توضیحات باید اطلاعات بیشتری در مورد چه کسی می توانید انتظار برای پیدا کردن در آن صفحه وب، و آنها را تشویق به کلیک بر روی آن فراهم می کند.
می توانید یک صفحه عنوان و صفحه توضیحات برای هر صفحه از وب سایت خود را تنظیم. کاربران  می توانید از این فقط برای صفحه اصلی خود تنظیم شده است.آدرس صفحه سفارشییک URL آدرس منحصر به فرد از یک وب داده صفحه آن است که در نوار آدرس مرورگر خود و در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده است. بهترین شیوه های SEO نشان می دهد که این ایده های هوشمند برای نگه داشتن URL ساده است، اما توصیفی است.به طور معمول، آدرس های صفحه وب به طور خودکار تولید شده از نام صفحه شما در منوی Edit کنترل وارد کنید. با قابلیت URL سفارشی صفحه، شما می توانید URL تولید خودکار بازنویسی و تغییر آن به یک URL سفارشی از انتخاب شما. به خاطر داشته باشید که URL قدیمی به طور خودکار به آدرس جدید نیست، بنابراین مراقب باشید در هنگام استفاده از این ویژگی است.برای تنظیم یک URL صفحه های سفارشی، باز کردن منو و به SEO> تنظیمات> SEO. پس از کلیک کردن بر روی تب “صفحه از این منو، شما یک درست در زیر” تنظیمات پیشرفته “با عنوان” URL سفارشی که شما می توانید کامل برای سفارشی کردن URL آن صفحه را ببینید. اگر شما می خواهم برای سفارشی کردن URL از یک صفحه دیگر، شما می توانید آن را بر روی منوی کشویی در تب ‘صفحه’ را انتخاب کنیدمشترکین  دسترسی به تنظیمات پیشرفته به نام ربات متا تگ ها را داشته باشد. این روبات متا تگ های اجازه می دهد شما را به کنترل از راه که موتورهای جستجو با صفحات در وب سایت خود در تعامل است.هنگامی که شما برای باز کردن تنظیمات خود را با کلیک بر روی منو و رفتن به به جستجوگرها سئو چیست، شما از گزینه های زیر لیست شده در زیر تنظیمات پیشرفته را ببینید برای یک صفحه فعال، آن صفحه نشان داده نخواهد شد در نتایج جستجو. به عنوان مثال، اگر در حال بازسازی سایت شما خواهد شد و دو صفحه با محتوای مشابه دارند، یکی به عنوان  را به طوری که آن را نمی خواهد در نتایج جستجو نشان می دهد.برای یک صفحه فعال، گوگل و سایر موتورهای جستجو که صفحه (به عنوان مثال هیچ نسخه cache شده از سایت شما در دسترس خواهد بود) بایگانی نشود. استفاده از برای یک صفحه است که اطلاعات در نسخه قدیمی منسوخ شده است (اطلاعات به عنوان مثال، در مورد یک محصول منسوخ شده) به طوری که نسخه کش می توانید توسط مشتریان خود را دیده نمی شود. هنگامی که  برای یک ورزش فعال E، لینک های که در آن صفحه خواهد شد توسط موتورهای جستجو به دنبال ندارد. استفاده از  در صفحات که در آن شما می توانید تمام لینک های که ارسال شده (به عنوان مثال بر روی صفحات با دفترچه مهمان عناصر) به طوری که این لینک ها توسط موتورهای جستجو به دنبال ندارد را کنترل کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *