سئو سایت در سال 2018

سئو در سال 2018 چیست

seo-site-in-year-2018

“کسانی که از تاریخ یاد نمی گیرند، اشتباهات خود را تکرار می کنند” – این یک نقل قول است که واقعا در مورد نوشتن برای جستجوگرها بسیار کاربردی است. بسیاری از توصیه هایی که به copywriter ها، روزنامه نگاران، سردبیران و سایر سازندگان محتوا برای نوشتن جستجوگرها داده شده، خطرناک هستند، با استفاده از شیوه هایی که قبلا مورد آزمایش قرار گرفتند، اما اکنون می توانید سایت خود را جریمه کنید.

در این نسخه از روزنامۀ Whiteboard، امیدواریم از یک درس تاریخ کوتاهی در مورد آنچه که باید اجتناب کرد، لذت ببرید، آنچه که برای کار و کار دیگر انجام می شود، لذت ببرید و یک فرآیند 5 مرحلهای کوتاه که باید امروز برای نوشتن مطالب که به شما می دهد، استفاده کنید. به جلو SERPs.

هواداران، طرفداران Moz، و به یک نسخه دیگر از تخته سفید روز جمعه خوش آمدید. این هفته ما در مورد نوشتن برای جستجوگرها چت میکنیم و این بدان معنی است که در سال 2018.

بنابراین نوشتن برای سئو سایت تا به حال تاریخ طولانی داشته است، و آن را به معنای چیزی چند سال پیش است که امروز معنی ندارد. متأسفانه، بسیاری از توصیه های بد، مشاوره وحشتناک برای روزنامه نگاران و سردبیران و نویسندگان مختلف در مورد آنچه شما باید از نظر نوشتن برای SEO، به معنی نوشتن برای به شما در بالای موتورهای جستجو، را ببینید.

اکنون، بیایید روشن بشویم، برخی از این موارد در اسطوره خالص خالی شده است. اما بعضی از آن ها در واقعیت تاریخی فرو رفته اند که تازه به روز نشده اند. بنابراین بیایید در مورد اینکه چه مقاله نوشتن برای  در سال 2001 برگزار شد، بحث خواهیم کرد، چگونه در دوران متوسط ​​سال 2008 تکامل یافتیم، بگوئیم، و آن چیزی که امروز در سال 2018 بدانیم.

بنابراین، در روز، نوشتن برای SEO به معنای چیزهایی مانند …

I. کلمات کلیدی

اگر شما می خواهید بسیار در موتورهای جستجو اولیه، به خصوص در اواخر 90s در اوایل 2000s، مرتب سازی کلمات کلیدی، یک تاکتیک واقعی بود که واقعا تاثیر گذار بود. بنابراین جستجوگرها کلمات کلیدی را به انواع تگ ها و مکان ها ترجیح می دهند.

دوم آنها یک دسته از انواع مختلف و انواع مختلف کلمات کلیدی را استفاده و استفاده می کنند

بنابراین اگر من ساعتهای آبی را هدف قرار می دهم، من ساعت های آبی، ساعتهای آبی، لوازم جانبی دیده بان آبی، لوازم جانبی ساعت آویز آبی، لوازم جانبی ساعتهای آبی، لوازم جانبی ساعت های آبی، انواع مختلف مسخره ای بر روی چندگانگی ها خواهم داشت؛ چرا که موتورهای جستجو در حد عالی نبودند از این جهت که همه این چیزها همان هدف را داشتند و به همین معناست. بنابراین تطبیق کلمات کلیدی خام و خشن، دقیق کلمه کلیدی سازگاری بخشی از جستجوگرها بود.

III کلید واژه در هر تگ امکان پذیر است

اگر یک برچسب وجود داشته باشد، می خواهید کلیدواژه ها را به آن متصل کنید.

IV نام دامنه و کلمه کلیدی زیر دامنه استفاده کنید

بنابراین به همین دلیل است که شما می بینید که مارک ها از طریق مثال ما، استفاده می شوند، و این نوع چیزهای احمقانه رتبه بندی می شود. بعضی از آنها حتی برای مدتی ادامه داشتند.

V. نوشتن SEO برای موتورها نوشت و سپس تلاش کرد تا کاربران را آزار ندهد یا از آن سوء استفاده کند

بنابراین، بسیاری از زمان ها، مردم می خواهند به پنهان کردن. آنها می خواهند یک مجموعه از محتوا را به موتورهای جستجو و یک مجموعه دیگر برای جستجوگران، به کاربران واقعی نشان دهند، زیرا آنها می دانستند اگر آنها این چگالی، مطالب با کلمات کلیدی را به کاربران نشان دهند، آنها را خاموش می کنند و آنها نمی توانند این را معتبر بدانید و به جایی دیگر بروید.

“نوشتن برای جستجوگرها” در سال 2008
2008، ما در یک دسته از این جبهه ها تکامل می یابیم، اما نه همه آنها و قطعا نه کاملا.

I. کلمات کلیدی در مکان های مهم هنوز هم مهم هستند دوم تطبیق دقیق در بسیاری از نقاط مهم است. بنابراین مردم صفحات منحصر به فرد را حتی برای کلمات کلیدی که قصد مشابهی دارند، طراحی می کنند.ساعتهای آبی و ساعتهای آبی ممکن است دو صفحه مختلف داشته باشند. تماشای آبی و ساعت های آبی حتی می تواند دو صفحه جداگانه داشته باشد و در سال 2008 به طور موثری خوبی داشته باشد. 2018، این مورد دیگر نیست.III نام دامنه قطعا کمتر قدرتمند بود، زیر دامنه بیشتر، اما هنوز هم با نفوذآنها هنوز در موتور بازی می کردند. شما هنوز هم در ’08 در مورد اینکه آیا یک دامنه غنی با کلمه کلیدی ایجاد کرده اید، بحث های زیادی در این زمینه صورت گرفته است.IV از آنجاییکه پیوندهایی در سال 2008 به جای سیگنال های صفحه، به شدت قدرتمند بود، نوشتن به منظور دریافت لینک ها بسیار گران استدر حقیقت، هنوز هم وجود دارد، اما ما درباره تکامل آن کمی صحبت خواهیم کرد.

“نوشتن برای جستجوگرها” در سال 2018
بنابراین حالا بگذارید یک دهه دیگر به جلو برویم. ما در سال 2018 هستیم. این سال چه چیزی برای SEO چه معنایی دارد؟ خوب، یک دسته از چیزها.I. حل مسئله جستجوگر جستجوگر بیشتر – نوشتن است که این کار را انجام نمی دهد تمایل دارد به خوبی رتبه بندی (برای مدت طولانی)

از آنجا که موتورها خیلی بهتر شده اند، گوگل به طور خاص، اما بینگ نیز بسیار بهتر است که به طور عمده برای بهینه سازی برای حل وظیفه جستجوگر، کمک به آنها انجام چیزی که آنها می خواهند انجام، نوشتن که بهترین کار را حل وظیفه جستجوگر تمایل دارد که بیشتر مورد توجه قرار گیرد. چیزهایی که نمی کنند، نوشتن که این کار را انجام نمی دهد، تمایل خوبی به رتبه نمی دهد، تمایل به رتبه بندی به مدت طولانی. گاهی اوقات می توانید به بالا از نتایج جستجو دست پیدا کنید، اما تقریبا قطعا توسط فردی که کار درستی را برای حل پرس و جو کننده جستجو انجام می دهد، تقریبا قطعا توسط فردی انجام می شود.

دوم تطبیق دقیق در مورد اهداف در سال 2018 بسیار بیشتر از تناسب کلمات کلیدی است.

امروزه هیچ سؤال قابل اعتمادی به شما نمی گوید که شما یک صفحه ای برای ساعتهای آبی و آبی یا ساعتهای آبی و ساعتهای آبی و حتی ساعتهای آبی و ساعت های آبی ایجاد کنید، شاید اگر ساعت ها را نیز هدف قرار دهید. در این مورد، این واقعا درباره بدست آوردن اهداف جستجوگر است. اگر بسیاری از کلمات کلیدی همان هدف را به اشتراک می گذارند، شما چه می دانید؟ ما قصد داریم به جلو برویم و یک صفحه تک ایجاد کنیم که این قصد و تمام کلمات کلیدی یا حداقل تعداد زیادی از کلمات کلیدی که این قصد نشان داده شده است را انجام دهد.

III فقط چند تگ هنوز برای انجام درست SEO ضروری است.

بنابراین امروزه SEO نوشتن می کند، فقط دو وجود دارد که بسیار قابل تعویض نیستند. این عنصر عنوان و محتوای بدن است. این بدان معنا نیست که شما نمیتوانید بدون استفاده از کلمه کلیدی در این دو مکان رتبه بندی کنید، فقط این کار غیرممکن است. این هم به خاطر موتورهای جستجو و هم به دلیل جستجوگران است. هنگامی که کلمه کلیدی را که در عنصر عنوان در صفحه در نتایج جستجو جستجو می کنید مشاهده می کنید، بیشتر مایل به کلیک روی آن هستید، تا اگر آن را مشاهده نکنید. بنابراین ممکن است که برخی از سربرگ های کلیک کنید می تواند یک سربرگ غنی از کلمات کلیدی را بیش از پیش افزایش دهد. اما بهترین نویسندگان SEO هر دو مخلوط می کنند. ما روز جمعه یك كتاب سفید را در مورد یك مقاله ی كاملی بر روی آن موضوع داریم.

سئو سایت در سال 2018

با این حال، چندین علامت دیگر، چندین برچسب دیگر نیز در سال 2018 وجود دارد. این موارد عبارتند از:

برچسب های عنوان (H1، H2)

زمینه URL، بنابراین اگر شما می توانید URL خود را شامل کلمات و عبارات که مردم برای جستجو، آن را کمی مفید است. این هر دو مفید برای جستجوگران است که URL را می بینند و فکر می کنند “اوه، درست است که اشاره به چیزی است که من می خواهم”، و همچنین برای افرادی که URL را کپی و چسباندن و به اشتراک گذاری آن با یکدیگر و یا افرادی که لینک با URL و، بنابراین، متن لنگر توسط آن URL و آن کلمات کلیدی در آن وجود دارد.شرح متا، برای رتبه بندی استفاده نشده است، اما توسط جستجوگرها خوانده شده است. هنگامی که آنها یک متا توضیحات را مشاهده می کنند که شامل کلمات و عباراتی است که آنها به آنها پاسخ داده اند، احتمال دارد بیشتر فکر کنند که این یک نتیجه مناسب خواهد بود و بیشتر به آن کلیک می شود. کلیک های بیشتر، تا زمانی که تعامل بالا است، به معنای رتبه بندی بهتر است.ویژگی تصویر alt، که برای نتایج جستجوی منظم مفید است اما برای Google Images مفید است، که، همانطور که شما ممکن است از تماشای تخته سفید روز جمعه بشنوید، تصاویر گوگل به میزان زیادی از ترافیک جستجو به خود اختصاص می دهد.IV با استفاده از کلمات، عبارات و مفاهیم که گوگل به عنوان نوعی به طور معمول با پرس و جو مرتبط استاین می تواند موجب افزایش قابل توجهی شود. ما برخی از تجربه های جالب در این زمینه را دیده ایم، جایی که مردم اساسا یک قطعه محتوا را دریافت می کنند، کلمات و عبارات گمشده اضافه می کنند که صفحات دیگری که در Google بسیار رتبه بندی شده اند با کلمات و عبارات صحیح مرتبط هستند.در مثال ما، من اغلب از “محله های نیویورک” استفاده می کنم و یک صفحه ای است که کلمات گنگ مانند بروکلین، هارلم، منهتن، استاتن آیلند وجود دارد که عجیب است، درست است؟ گوگل به احتمال زیاد رتبه بندی صفحاتی را که شامل این نام های منطقه ای است را از آن دسته افرادی که برای این پرس و جو مشخص نیست رتبه بندی می کنند، زیرا آنها آموخته اند که این متن را با مرتبط بودن با پرس و جو “محله های نیویورک” مرتبط کند.آنچه که من می خواهم در اینجا روشن کنم این است که به معنای LSI یا بعضی از تاکتیک های خاص دیگر نیست. LSI یک مدرسه قدیمی است، من فکر می کنم تاکتیک کامپیوتری دهه 80، اوایل دهه 90، تاکتیک نرم افزاری برای شناسایی کلمات است که به لحاظ معنایی به یکدیگر متصل هستند. هیچ دلیلی وجود ندارد که شما از این روش متداول ناخن های قدیمی استفاده کنید که در دنیای جستجوگرها شبیه علم و دانش بوده و احیای اخیر داشته است. اما شما باید از کلمات و عباراتی استفاده کنید که گوگل مربوط به یک کلمه کلیدی خاص است. موضوعات مرتبط کار بزرگ است. شما می توانید برخی از طریق Moz Bar را پیدا کنید. ما یک روزه سفیدپرداخت در موضوعات مرتبط انجام دادیم، بنابراین میتوانید آن را بررسی کنید.

V. تجربه کاربر از نوشتن و محتوا بیشتر از همیشه اهمیت دارد و این به دلیل معیارهای تعامل است

اساسا، گوگل می تواند ببیند که افرادی که بر روی یک نتیجه خاص کلیک می کنند احتمال کمتری روی دکمه برگشت کلیک می کنند و نتیجه دیگری را انتخاب می کنند یا بیشتر احتمال دارد که در آن صفحه یا سایت باقی بمانند و بیشتر با آن محتوا ارتباط برقرار کنند و کل کار خود را حل کنند. این یک نشانه خوب برای گوگل است و آنها می خواهند بیشتر از آن ها رتبه بندی کنند.

یک خلاصه “نوشتن SEO” برای سال 2018
بنابراین، به طور عملی، این تاریخ و تکامل چیست؟ خوب، من فکر می کنم که ما می توانیم یک نمونه کوتاه از فرآیند نوشتن SEO را برای این سال 2018 انجام دهیم. این چیزی است که من توصیه می کنم. اگر شما می توانید انجام دهید هیچ چیز دیگری، انجام این پنج مرحله را زمانی که شما برای SEO نوشتن، و شما تمایل به موفقیت بیشتر از بسیاری از رقابت خود.

مرحله 1: جمع آوری تمام کلمات کلیدی که یک صفحه هدف قرار می دهد

بنابراین باید یک لیست از آنها وجود داشته باشد. آنها همه باید یک هدف مشترک داشته باشند. همه این کلمات کلیدی را لیست کنید.

مرحله 2: شما لیستی از آنچه جستجوگران در تلاشند تا وقتی که آنها در جستجوی این پرس و جوها هستند را انجام دهند

بنابراین کسی برای ساعت های آبی جستجو کرد. آنها چه میخواهند؟ اطلاعات در مورد آنها، آنها می خواهند مدل های مختلف را ببینند، آنها می خواهند بدانند چه کسی آنها را می سازد، آنها می خواهند آنها را بخرند، می خواهند ببینند هزینه ها چطور هستند، آنها می خواهند ببینند که آنها می توانند آنلاین شوند، احتمالا همه آنها چیزها اینها اهداف پشت این پرسشها هستند.

مرحله 3: یک طرح بصری ایجاد کنید

در اینجا می خواهیم عنوان ما باشد. این زیر خط ماست. ما قصد داریم این مفهوم کلیدی مهم را در بالای جعبه ی یادداشت قرار دهیم. ما قصد داریم این مهم را با هم مقایسه کنیم. این است که چگونه ما قصد داریم به تمام این موارد جستجوگر در صفحه با محتوای بصری، نوشته شده و یا در غیر اینصورت، آدرس دهیم.

مرحله 4: اول بنویسید و سپس کلمات کلیدی و اصطلاحات مهم

مرتبط، عبارات بالا، مفاهیم بالا، موضوعاتی را که می خواهید به صفحه اضافه کنید اضافه کنید.مواردی که امیدوارم به شما کمک کند SEO را افزایش دهید، به جای اینکه ابتدا با کلمات کلیدی و موضوعات در ذهن داشته باشید. شما می توانید کمی از آن، اما این چیزی است که من پیشنهاد می کنم.

مرحله 5: قلاب را بسازید

قلابهایی که مردم و نشریات تاثیرگذار را در این فضا ایجاد می کنند، احتمال دارد که تقویت شوند، احتمالا پیوند از آنجا که، در سال 2018، لینک ها هنوز مهم هستند، هنوز هم بخش مهمی از جستجوگرها هستند.اگر شما این را دنبال کنید و از این تاریخ یاد بگیرید، فکر می کنم شما به طور کلی بهتر است که از SEO برای بسیاری از عادت های معمول استفاده کنید. خوب، همه. به نظرات شما احترام بگذارید. هفته آینده برای نسخه دیگری از روزنامه Whiteboard باز خواهد گشت. مراقب باش.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *