سئو سایت و بازاریابی آنلاین

سئو در بازاریابی آنلاین سایت

SEO-site-and-online marketing

ساختن جامعه آنلاین به نظر می رسد یک ایده جذاب بر روی کاغذ است. گروهی از کاربران مشتاق و جذاب که خودشان برای افزایش نام تجاری خود کار می کنند؟ چطوری؟

خوب، ایجاد یک جامعه آنلاین پر رونق تلاش زیادی می کند، اغلب با بازگشت کمی برای مدت زمان بسیار طولانی. و ملاحظات دیگری نیز وجود دارد: آیا شما پلتفرم خود را ساختهاید، در یک جامعه موجود، یا کمی از هر دو، شرکت کنید؟ مزایای نام تجاری، و دیدگاه بازاریابی محتوا چیست؟ رند در این نسخه جمعه ی تخته سفید، تمام سوالات خود را درباره ساختن جامعه ی آنلاین خود، از جمله اینکه آیا این سرمایه گذاری به ارزش زمان خود است، پاسخ می دهد.

چگونگی و چگونگی سرمایه گذاری و ایجاد جوامع آنلاین

بر روی تصویر سفید تخته کلیک کنید تا یک نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید باز شود!

رونویسی ویدئو
هواداران، طرفداران Moz، و به یک نسخه دیگر از تخته سفید روز جمعه خوش آمدید. این هفته ما در مورد چگونگی و چگونگی سرمایه گذاری و ساختار جوامع آنلاین صحبت می کنیم.

من می خواهم بگویم متشکرم به در توییتر. دیو، خیلی ممنون بابت این سوال، عالی. من فکر می کنم این چیزی است که بسیاری از بازاریابان محتوا، بازاریابان وب، سازندگان جامعه فکر می کنند در مورد این است: آیا باید در ساخت جامعه خودم سرمایه گذاری کنم؟ آیا می توانم جامعه ی موجود را نفوذ کنم؟ چطور می توانم این کار را انجام دهم و از دیدگاه سئو سایت و محتوا بازاریابی و آگاهی از نام تجاری؟ “بنابراین برخی از این سوالات امروز را در روز جمعه  امتحان خواهیم کرد.

استراتژی اول!
ابتدا قبل از اینکه بروید و سرمایه گذاری کنید یا هر چیزی را بسازید، از شما میخواهم ابتدا به استراتژی فکر کنید، به این معنی که کسب و کار شما دارای اهداف است. شما چیزهایی را که می خواهید انجام دهید. شاید اینها رشد درآمد یا تبدیل آنها باشد. شاید آنها با وارد شدن به یک حوزه نفوذ جدید یا دنبال کردن یک موضوع جدید با آن مواجه باشند. شاید شما در حال تلاش برای راه اندازی یک محصول جدید هستید. شاید شما سعی می کنید کسب و کار را متوقف کنید یا خودتان را مختل کنید، با تکنولوژی تغییر دهید.
هر چه اهداف کسب و کار آنها باشد، آنها باید شما را به اهداف بازاریابی هدایت کنند؛ چیزهایی که بازاریابی می تواند در دستیابی به اهداف کسب و کار کمک کند. از این رو باید یک دسته از تاکتیک ها و ابتکارات را کنار بگذاریم. فقط در اینجا، در اهداف بازاریابی و ابتکارات تاکتیکی، این است که اگر جوامع آنلاین مطابق با آن هستند و به اهداف کسب و کار وسیعتری برسند، شما باید سرمایه گذاری کنید. اگر نه و یا اگر آنها در زیر خط قرار می گیرند: “خب، ما می توانیم سه چیز را که ما امسال در نظر می گیریم انجام دهیم و آنها را به خوبی انجام می دهیم و این چیزی است که شماره 4 یا شماره 5 یا شماره 10 است”، برش را انجام نمی دهد.

جوامع آنلاین در اینجا جا می شوند اگر …
1. یک گروه پرشور از اندازه ارزش سرمایه گذاری در موضوع شما وجود دارد.
بنابراین اگر مثلا یک توازن جدید را هدف قرار دهید. من فکر می کنم دیو خود را در  است. قطعا یک گروه پرشور از افراد در این حوزه وجود دارد و احتمالا از اندازه سرمایه گذاری قابل توجه است. اخیرا این سرمایه گذاری کمی سنگی بوده است، اما مطمئنا یک گروه بزرگ است و اگر شما آن گروه را هدف قرار دهید، یک جامعه می تواند ارزشمند باشد. بنابراین ما اشتیاق داریم ما یک گروه داریم آنها سرمایه گذاری قابل توجهی دارند.

2. شما / نام تجاری شما / پلت فرم شما می تواند ارزش منحصر به فرد را از طریق جامعه ای که برتر از آنچه که در دسترس دیگران است، ارائه دهد.
دوم، شما یا نام تجاری یا پلت فرم شما می تواند ارزش منحصر به فرد، ارزش منحصر به فرد متفاوت از آنچه افراد دیگر از طریق یک جامعه برتر از آنچه که در دسترس دیگران است، ارائه دهد. دیو ممکن است خود را بگوید: “خب، یک دسته از جوامع در اطراف رمزنگاری وجود دارد، اما من اعتقاد دارم که من می توانم X را ایجاد کنم، که در Y و Z منحصر به فرد خواهد بود و برای این نوع شرکت کنندگان ترجیح داده می شود.” شاید این به این دلیل است که به روشهای خاصی امکان اشتراک گذاری را می دهد. شاید شفافیت برخی انواع خاص را انجام دهد. شاید این به خاطر آن است که منافع خاص و یا ارتباط با ارزهای خاص و یا شرکت های خاص، هر مورد ممکن است.

3. شما مایل به سرمایه گذاری برای سال ها با بازگشت کمی برای ایجاد چیزی از ارزش بزرگ دراز مدت.
و آخرین، اما نه کم است، شما مایل به سرمایه گذاری به طور بالقوه برای سال، به معنای واقعی سال بدون بازگشت و یا با بازگشت بسیار کمی برای ساخت چیزی از ارزش بلند مدت بلند است. من فکر می کنم این سخت ترین است. اما جوامع بیشتر در رابطه با بازاریابی محتوا مشابه هستند، جایی که شما قصد دارید در یک لحظه تلاش های پیشین و تلاش های مداوم زیادی انجام دهید تا قبل از اینکه این بازگشت را ببینید. اغلب اوقات، اکثر جوامع شکست می کنند، زیرا مردم پشت سر آنها تمایل به سرمایه گذاری برای ساختن آنها ندارند، یا اشتباهات دیگری را مرتکب می شوند. ما در مورد آن در یک ثانیه صحبت می کنیم.

دو گزینه: ساختن پلت فرم خود و یا شرکت در یک جامعه موجود
شما دو گزینه در اینجا دارید اول، شما می توانید پلت فرم خود را ایجاد کنید. دوم، شما می توانید در یک جامعه موجود شرکت کنید. توصیه من به این است که هرگز شماره یک را بدون اولین بار صرف مقدار زیادی از زمان در شماره دوم.

بنابراین اگر شما با سیستم عامل های اجتماعی که قبلا در دکوراسیون داخلی و یا در طراحی مبلمان و یا در یا ابزارهای ماشینکاری یا به صورت مردانه وجود دارد، ابتدا در جوامعی که قبلا در فضای مورد نظر شما قرار دارند، شرکت کنید، بسیار با بازیکنان، سیستم عامل ها، گزینه ها و فرصت ها آشنا است. در غیر این صورت، شما هرگز نمی دانید که آیا این اندازه ارزش سرمایه گذاری است، یک گروه پرشور. شما هرگز نمی دانید چگونه یا آیا می توانید ارزش منحصر به فرد را ارائه دهید. این فقط رفتن به آن چیزهاست. بنابراین همیشه قبل از اینکه دیگران در جوامع موجود سرمایه گذاری کنید، سرمایه گذاری کنید.

1. پلت فرم خود را بسازید

ساختارهای بالقوه
بیایید به سرعت درباره ساختن پلت فرم خود صحبت کنیم، و سپس درباره سرمایه گذاری در دیگران صحبت خواهیم کرد. اگر تصمیم بگیرید که چه چیزی بهترین اهداف شما را برآورده کند و بهترین استراتژی شما ساختن پلت فرم خود است، فرصت های زیادی وجود دارد. شما می توانید آن را به صورت نیمه راه انجام دهید، جایی که شما بر روی پلت فرم موجود شخص دیگری بسازید، مثلا ایجاد  خود یا گروه فیس بوک یا خود که اساسا از پلت فرم دیگر جامعه استفاده می کند، اما شما مالک و مدیر این جامعه هستید.

یا شما واقعا می توانید انجمن خود و یا هیئت مدیره خود را، وبلاگ خود و بخش نظرات خود، هیئت مدیره Q & A خود، رهبر محتوا خود، مانند هکر اخبار و یا مانند  و من با  ساخت، که در آن ما اساسا ساخته شده یک Reddit یا هکرها مانند کلون برای بازاریابان.

سئو سایت و بازاریابی آنلاین

این سرمایه گذاری ها بسیار شدید تر از یک گروه فیس بوک یا توییتر است، یک چت تویتر و یا یک گروه LinkedIn یا انواع آن چیزها، اما شما می خواهید در مقایسه با مزایا و معایب آن. در هر کدام از این موارد، هر کدام از مزایا و معایب وجود دارد. از طریق انجمن ها و بحث ها، کسانی که محتوای تولید شده توسط کاربر را تولید می کنند، چیزی بسیار زیبا هستند زیرا به سرمایه گذاری شما غیر خطی می رساند. بنابراین اگر شما جامعه ای از افرادی را تشکیل دهید که مباحثه را در حال ایجاد موضوعات و پاسخ دادن به این موضوعات و صحبت در مورد آن چیزها در هیئت مدیره  یا بحث بحث یا یک صفحه ی محتوا هستند، منافع داشتن یک دسته از موضوعات طولانی، امیدوارم محتوای با کیفیت بالا و بحث و گفتگو شما نیاز به انجام است. به طور عمده، آنچه که شما در حال رفتن به نگرانی در مورد نقاط ضعف مانند اثر قبرستان، جایی که جامعه به نظر خالی است و بنابراین هیچ کس شرکت می کند و ممکن است ادراک گوگل از سایت شما را از بین ببرد زیرا شما دارای دسته ای از صفحات با کیفیت پایین یا نازک هستید یا افرادی که در آنجا از آنها استفاده می کنند یا به گروه هایی که با گروه های نفرت پر شده اند می شود و اینترنت می تواند بسیار سریع باشد شما می توانید از بسیاری از جوامع آنلاین ببینید. هر آنچه که شما انجام می دهید، وبلاگ ها و نظرات، مزایای را دریافت می کنید، شما مزایای رهبری فکر می کنید، اما به سرمایه گذاری های منظم مطالب نیاز دارید. شما مزایای  را کاملا مانند شما با یک انجمن یا بحث در اختیار ندارید. با گروه های فیس بوک یا گروه های ، توییتر هشتگ ها، آسان ساختن آن هستند، اما هیچ مزیت  ای وجود ندارد، معمولا به هیچ وجه کم نیست. با یک صفحه  را دریافت می کنید. شما هنوز هم همین خطرات و قهرمان را دارید.

با استفاده از مدیران محتوا، آنها برای نگهداری بسیار دشوار هستند، مثال خوبی است، جایی که “دارشم” و من می دانستند: “هی، ما می توانیم این کار را انجام دهیم و نورد”، و پس از آن معلوم می شود، ما باید استخدام کنیم مردم و حفظ آن و قرار دادن در بسیاری از تلاش و انرژی است. اما این می تواند تبدیل به یک مقصد قابل نشاندار شود که به این معنی است که ترافیک تکراری را دوباره و دوباره می کنید.

هر آنچه را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که این مزایا را لیست کرده اید و سپس با استراتژی، هدف بازاریابی، تاکتیک ها و ابتکاراتی که از آن ها جریان می یابید، هماهنگ باشید. این به شما کمک می کند که چطور باید ساختار داشته باشید یا اینکه باید جامعه خود را ساختار دهید.

2. در جوامع موجود شرکت کنید

اندازه / رسیدن
گزینه دیگر در مکان های موجود مانند مکان های ، توییتر، گروه های LinkedIn، انجمن های موجود شرکت می کند. همینطور، شما این را میگیرید خوب، ما می توانیم در یک انجمن موجود شرکت کنیم، و ما می بینیم که اندازه و رسیدن به طور متوسط ​​در حدود 9 پاسخ در هر موضوع، حدود سه موضوع در روز، سه موضوع جدید در روز است.

مزایا و معایب
مزیت این است که می تواند رهبری فکری ما و شناخت ما را در میان این گروه از افراد با نفوذ در زمینه ما ایجاد کند. اشکال این است که محتوای رقیب ما را ایجاد می کند، زیرا این انجمن برای همه این موارد رتبه بندی می شود. آنها پلت فرم دارند این پلت فرم ما نیست سپس ما با اهداف و ابتکارات ما هماهنگی داریم.

چهار بیت مشاوره
1. اگر ساخت، کانال های متعلق به  را بسازید. در پلت فرم شخص دیگری ایجاد نکنید.
بنابراین من نمی خواهم از طریق تمام این شیرجه رفتن، اما من می خواهم به پایان برخی از بیت مشاوره. بنابراین من ذکر کردم قبل از ساخت خود، مطمئن شوید که در جوامع دیگر سرمایه گذاری می کنید. من همچنین می توانم به این اضافه کنم اگر قصد دارید چیزی را بسازید، اگر قصد دارید خودتان را بسازید، به طور کلی این موارد را کنترل می کنم – گروه های LinkedIn، گروه های فیس بوک، گروه های هشتگ توییتر. چرا؟ از آنجا که آن دسته از سیستم عامل های دیگر آنها را کنترل می کنند، و سپس می توانند آنها را در هر زمان تغییر دهند و میزان دسترسی شما در آن سیستم ها تغییر کند. من از شما میخواهم که برای جستجوگرها و برای یک کانال رسانه ای متعلق به خود ایجاد کنید.

2. با یک پلت فرم که اعتبار را از دست ندهید (از جمله وبلاگ> انجمن)، شروع کنید.
دوم، من با یک پلت فرم شروع می کنم که اعتبار را از دست نمی دهد، زمانی که خالی است. این بدان معناست که اگر شما می دانید که می خواهید یک انجمن یا یک رهبر محتوا یا هیئت Q & A ایجاد کنید، آن را چیزی بنویسید که در آن می دانید که شما و تیم فعلی شما می توانند تمام کارهای خود را برای ایجاد یک محیط غیر قصر مانند انجام دهند. این بدان معناست که محدود کردن آن به چند بخش در یک انجمن باشد یا همه Q و A در یک مکان قرار می گیرند؛ در حالی که بسیاری از زیرفروم ها دارای رشته های صفر و صفر و پاسخ های صفر یا هر چیزی که نوشته شده است، ما می دانیم که حداقل دو نفر از ما در داخل به آنها پاسخ خواهند داد، این نوع چیزها.

3. از زیر دامنه یا دامنه جداگانه استفاده نکنید.
سوم، اگر می توانید، از استفاده از یک زیر دامنه اجتناب کنید و قطعا از یک دامنه جداگانه استفاده نمی کنید. زیر دامنه بعضی از توانایی ها و مزایای رتبه بندی دامنه اصلی آنها را به ارث می برند. دامنه های جداگانه تقریبا هیچ کدام به ارث نمی برند.

4. قبل از ساخت، یک خدمه مشتاق و هیجان انگیز را از طریق یک گروه ایمیل که اولین اعضای فعال خود هستند، جمع آوری کنید.آخرین، اما نه کم است، قبل از ساخت، گروهی از افراد مشتاق و هیجان انگیز، خدمه خود را جمع آوری کنید، امیدوارم از طریق یک گروه ایمیل – این به من بسیار خوب خدمت کرده است – که کسانی که اولین اعضای فعال هستند.بنابراین، اگر چیزی در فضای رمزنگاری ایجاد می کنید، شاید در نظر دارد، ممکن است به او بگویم، هی، پیدا کردن کسانی که 10 یا 15 یا 20 نفر در جهان شما هستند، که شما با آن ها در اینترنت صحبت می کنید، ایمیل ایجاد کنید گروه، همه چيز را با يکديگر و کمک ميکنند. سپس هیئت مدیره Q & A خود را شروع کنید یا بلافاصله وبلاگ و بخش نظرات خود را شروع کنید یا سپس انجمن خود را شروع کنید، چه چیزی را دارید. اگر شما می توانید با آن گروه پرشور اولیه بذر کنید، شما می توانید از بسیاری از مانع های بزرگ در اطراف ساخت و ساز سیستم خود و یا سیستم خود را نورد.خوب، همه. امیدوارم از این نسخه از تخته سفید روز جمعه لذت ببرید و هفته آینده را دوباره خواهیم دید. مراقب باش.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *