سئو سایت: فاکتورهای سئو

سئو سایت فاکتورهای آن چیست

seo-factors

رتبه بندی صفحه خود را بالا در گوگل باید اولین اولویت خود را برای اطمینان از موفقیت سرمایه گذاری خود را آنلاین.گوگل چگونه بسیاری از عوامل رتبه بندی استفاده می کند؟
تحقیقات نشان می دهد که بیش از 200 عوامل رتبه بندی گوگل وجود دارد.با این حال، به تازگی، یک جستجو کیفیت استراتژیست ارشد در گوگل نشان می دهد که صفحه 3 سیگنال های رتبه بندی در الگوریتم جستجوی گوگل وجود دارد.لینک دهنده، محتوا و RankBrain
گوگل سئو فاکتور سایت عوامل رتبه بندی به هر حال، اگر شما به اندازه کافی کنجکاو به دانستن چگونه به رتبه وب سایت خود را در گوگل هستند، و سپس شما در صفحه سمت راست هستند برای پیدا کردن لیست کامل انباشت اشیاء بدست آمده با هم.با این حال، گرفتن این است که برخی از عناصر واقعی هستند، برخی از بحث است، در حالی که سایر عوامل رتبه بندی موتور جستجو سئو گوگل پاندا است که تنها برخی گمانه زنی عجیب و غریب از جستجوگرها وجود دارد.خوانده شده در و دریافت اطلاعات مدون و جامع در مورد عوامل رتبه بندی جستجوگرها گوگل است.
تحت سلطه دامنه افسانه از دامنه پیری مهندس گوگل، مت کاتز ادعا می کند که در گوگل سن دامنه الگوریتم عامل ناچیز است. محتوای خوب مهم تر از سن دامنه در دراز مدت.
2. استفاده از کلمات کلیدی در دامنه
داشتن کلمات کلیدی در دامنه یک سیگنال مربوطه که در آن کلمات کلیدی ظاهر می شود در محتوا، البته خوبی گنجانیده شده، مثبت نتایج جستجو تاثیر می گذارد.
3. استفاده از کلید واژه به عنوان اولین کلمه از دامنه
مطلع لبه های اضافی بیش از دیگران با شروع نام دامنه با کلمه کلیدی مورد هدف قرار! این بسیار سخت و رتبه بندی کلمات کلیدی عامل مسلم است که می توانید رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش است.
4. دامنه طول ثبت نام
مت کاتز گوگل گفت: “برای بهترین دانش من، هیچ موتور جستجو تا به حال تایید کرد که آنها با استفاده از طول ثبت نام به عنوان یک عامل در به ثمر رساند. اگر یک شرکت است تصریح می کند که به عنوان یک واقعیت، که می تواند مشکل آفرین. دلیل اصلی برای تمدید فاکتور سئو دامنه خواهد بود اگر آن دامنه اصلی خود را، شما برنامه ریزی برای آن را نگه دارید در حالی که، یا شما می خواهم به راحتی از تجدید ترجیح می دهند به طوری که شما لازم نیست که به نگرانی در مورد دامنه خود انقضای استرس است. ”
5. کلید واژه در زیر دامنه
یکی از مهم عوامل رتبه بندی کلمات کلیدی است که عبارتند از کلمات کلیدی در زیر دامنه. 2011 پانل MOZ موافق که این واقعیت، می تواند افزایش رتبه بندی کمک کند.
6. اهمیت تاریخ دامنه
گوگل با استفاده از یک الگوریتم بسیار هوشمند؛ تاریخ دامنه تصمیم می گیرد که آیا شما “خوب” یا “بد” هستند. این در مورد کسی که شما را بر روی شبکه جهانی وب است سخن می گوید، و گوگل مخفف شده توسط سایت با محتوای خوب و است از دریافت بروید.
7. EMD (دقیق دامنه)
EMDS هنوز هم تفاوت را و یکی از عناصر تصمیم گیری برای عوامل رتبه بندی سئو سایت فاکتور گوگل می باشد. با این حال، الگوریتم گوگل رتبه بندی از کیفیت پایین “دقیق بازی” دامنه در نتایج جستجو را کاهش می دهد. ارائه سایت کیفیت لبه بیش از دیگران است.
8. نبرد تایتان ها – عمومی، انتظار: کاهش دامنه شخصی
یک موضوع مورد بحث این است که، گوگل هرگز یک بیانیه ادعا هم به بهتر از دیگر منتشر شد. با این حال، مت کاتز، به نقل، “… وقتی که من دامنه را بر روی آنها بررسی می شود، همه آنها به حال” خدمات حفاظت از حریم خصوصی دامنه “بر روی آنها. که غیر معمول است. … داشتن حریم خصوصی دامنه روشن است به طور خودکار بد است، اما هنگامی که شما چند تا از این عوامل از همه با هم، شما در حال اغلب در مورد یک نوع بسیار متفاوتی از وب مستر از شخص که فقط یک سایت یا صحبت کردن. ”
بهترین پیشنهاد – همیشه با موتورهای جستجو صادقانه باشد.
9. مجازات مالک دامنه
هنگامی که “گوگل” شناسایی یک فرد به عنوان یک دزد، آن را مورد مداقه سایت های دیگر متعلق به همان شخص.
10. کد کشور کد TLD
معمولا TLD کد کشور افزایش رتبه بندی موتور جستجو برای کشور خاص، اما توانایی این سایت برای رتبه بندی جهانی محدود می کند.
در صفحه بهینه سازی
به عوامل جستجوگرها صفحه
11. کلمات کلیدی در عنوان
نگه داشتن کلمات کلیدی در عنوان یک حرکت هوشمندانه است، اگر شما به دنبال افزایش رتبه در جستجوگرها خود را. این می تواند یک قوی در صفحه سیگنال سئو سایت برای افزایش رتبه صفحه.
12. عنوان برچسب با شروع کلید واژه
با توجه به داده ها Moz و Backlinko، تگ عنوان داشتن کلمات کلیدی در آغاز انجام خیلی بهتر از زمانی که کلمات کلیدی در پایان تگ عنوان استفاده می شود.
13. کلمات کلیدی در توضیحات
با استفاده از کلمات کلیدی در توصیف کاملا مرتبط است و باعث تفاوت، با وجود آن که بسیار مهم است.

فاکتورهای سئو سایت

14. کلید واژه در H1 برچسب
تگ های H1 هستند “دوم تگ عنوان” گوگل و با ترکیب کلید واژه حق در تگ H1، رتبه بندی گوگل سئو سایت دریافت تقویت.
15. اغلب استفاده شده کلید واژه در سند عبارت
با استفاده از کلمات کلیدی در محتوای اغلب می توانید تقویت کردن رتبه در جستجوگرها. با این حال، بهتر است آن را به رفتن نیست به دریا، به عنوان آن ممکن است بر نوشتن تاثیر می گذارد و رتبه بندی ممکن است رنج می برند.
16. طول محتوا
محتوای بیشتر مطلوبتر بیشتر از آنهایی که کوتاه تر است. پیدا شده است که طول محتوا ارتباط با موقعیت SERP است.
17. کلید واژه عامل تراکم
چگالی کلمه کلیدی عاملی است که گوگل با استفاده از تعیین موضوع از یک صفحه وب است. استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی می تواند اثرات منفی بر رتبه در جستجوگرها است.
18. LSI کلمات کلیدی در محتوا
LSI (نمایه سازی معنایی نهفته) کلمات کلیدی در عصاره محتوای این معنی از کلمات با بیش از یک معنی. این نویسندگان را قادر می سازد به آمده تا با محتوای با کیفیت. کلمات کلیدی LSI کمک عنکبوت وب به درک.

.19 موضوع. LSI کلمات کلیدی در عنوان و متا کلمات کلیدی در توضیحات متا و عنوان کمک می کند تا گوگل بین مترادف تشخیص و این به نوبه خود  سئو سایت افزایش می دهد. تکراری  هیچ به محتوای تکراری، حتی اگر آن را کمی تغییر، به عنوان آن می تواند تاثیر منفی تحت تاثیر قرار  جستجو. صفحه در حال بارگیری طرح با کد  و اندازه فایل بر روی سرعت بارگذاری صفحه است. موتورهای جستجو را به حساب سرعت بارگذاری صفحه به عنوان یکی از عوامل که بر رتبه بندی. صفحه طول می کشد که زمان بیشتری برای بارگذاری است  ترجیح داده است. صفحه در حال بارگیری طرح از طریق  در زمان استفاده از داده های کاربر  رسیدگی به زمان بارگذاری صفحه بهتر است به عنوان آن را در نظر می گیرد به سرعت از سرور حساب، استفاده از  و سیگنال های دیگر که به  ندارد. کنونیکال =  تگ در مد مناسب مانع از گوگل از توجه به صفحات با مشابه و تکراری

همانطور که بسیاری از شما ممکن است بدانید که گوگل با استفاده از 200 عوامل برای رتبه بندی وب سایت ها و صفحات وب است. هیچ کس دقیقا می داند این واقعیت در پشت این عوامل به جز 200 نفر از کارکنان گوگل که این عوامل و الگوریتم ایجاد کرده اند. با این حال، کارشناسان جستجوگرها که به نظر خود را در این عوامل و همچنین انجام مطالعات موردی بسیار جامع است. در نتیجه، ما در حال حاضر یک ایده کمی روشن در مورد آنچه اتفاق افتاده است را داشته باشد. از این 200 علامت، من یک لیست از 15 عوامل بالا که شما می توانید در سال 2016 و فراتر از آن به رتبه وب سایت خود را در گوگل استفاده کنید.

20) صفحه اصلی کلید واژه در عنوان

عنوان بخش عمده ای از یک مقاله است، و آن را به همان اندازه مهم تا آنجا که سئو سایت مربوط می شود. اولین چیزی که گوگل در نظر به عنوان سیگنال برای SERP (نتیجه موتور جستجو صفحه ها) تگ عنوان است. شما باید کلمه کلیدی اصلی خود را عالمانه در عنوان خود استفاده کنید به طوری که به نظر می رسد کامل و دقیق در چشم موتورهای جستجو و بخصوص گوگل می باشد.

21) کلید واژه در نام دامنه

اگر شما کلیدی اصلی خود را در دامنه خود را پس از آن شانس بالا برای گرفتن مقام نخست را در موتورهای جستجو برای کلمه کلیدی محفوظ است. کلمات کلیدی در نام دامنه خزنده کمک موتورهای جستجو در پیدا کردن صفحات مربوطه در همان وب سایت به راحتی.

22) نام دامنه سن

در سئو سایت، این یک ضرب المثل قدیمی که نام دامنه ساله ملکه می باشد. دامنه سن شما بیشتر باشد، بیشتر از آن بهتر است. اگر نام دامنه 5 ساله است پس از آن شانس بسیار بالاتر برای رتبه بندی بهتر نسبت به 1 سال نام دامنه قدیمی. بنابراین این یک واقعیت است.

23) کلید واژه در H1 و H2 برچسب ها

اگر محتوا پادشاه است و عنوان ملکه است و سپس H1 و H2 وزرای هستند. بله، این درست است اگر شما شامل کلمه کلیدی در شماره یک یا دو عنوان، شانس برای به دست آوردن رتبه بهتری بیش از انتظارات است.

24) طول محتوا

و در اینجا آن می آید سحر و جادو، مقاله طولانی شما بیشتر باشد، عوامل رتبه بندی بیشتری به شما دست کشیدن. مقاله 2000 کلمه پنج برابر بهتر از یک مقاله 500 کلمه است، شانس برای یک (کلمه) مقاله 2000 خواهد بود 20٪ بالاتر از یک مقاله با داشتن تنها 500 کلمه است. این شخص واقعی است، آن را امتحان کنید.

25) کلید واژه چگالی عنوان کم که ممکن

چگالی کلمه کلیدی است که تعداد از کلمات کلیدی شما را در کل مقاله استفاده، حداکثر 3 درصد است اما اگر شما استفاده از کلمات کلیدی خود را عالمانه در این مقاله و نگه داشتن آن تا 1٪ یا 2٪ پس از آن شانس هنوز هم برای گرفتن یک رتبه بندی مورد نظر بالاتر در SERP. فراموش نکنیم چک کردن تراکم در مقالات خود را با استفاده از ابزار های مختلف آنلاین.

26) به روز شده محتوا

رفته اند روز هنگامی که شما استفاده می شود که یک قطعه از محتوای برای سال ها و دهه هستند. این دوره است به نام “عصر پویا” که به معنی شما برای به روز رسانی مطالب خود را هر زمانی که باشد یک تغییر در فن آوری و یا در چیزی که شما در مورد نوشته ام وجود دارد. آن را به یک عادت برای تغییر محتوا با توجه به آخرین روند.

27) تصاویر و فیلم در ماده

چند سال پیش، ما به رتبه بندی محتوای مبتنی بر متن به راحتی در گوگل، اما این مورد در حال حاضر، شما باید برای اضافه کردن رسانه ها و فیلم ها به مقالات خود را / پست به منظور رسیدن به یک موقعیت ثابت در موتورهای جستجو است. آیا تصاویر و فیلم ها بیش از حد در مقاله خود استفاده کنید، اما نسبت تعادل بین محتوا و رسانه ضروری است.

28) سرعت وب سایت و موبایل بهینه شده

اگر وب سایت شما در 2 ثانیه باز کند و سپس شما در آب گرم می باشد. اگر شما یک نسخه تلفن همراه دوستانه از وب سایت خود را ندارد پس شما واقعا در مشکلات. اطمینان حاصل کنید که برای سرعت بخشیدن به وب سایت خود را و آن تلفن همراه دوستانه به طوری که همه در هر دستگاه می توانید آن را به راحتی دسترسی داشته باشید، و موتورهای جستجو عاشق این چیز.

29) اقتدار دامنه

چیزی است که شما باید در مورد مراقبت، پیش از این، بود رتبه صفحه است که ما استفاده می شود به منظور بهبود اضافه کاری وجود دارد. اما در حال حاضر، DA محل گرفته شده است، شما باید لینک دهنده با وب سایت های که بالاتر از سایت خود را ساخت. اگر شما می توانید رتبه خود را در بالا DA 40 یا 50 را پس از آن جشن می گیرند.

30) اعتبار سنجی W3

اگر HTML / CSS سایت شما و کد های جاوا اسکریپت با توجه به کنسرسیوم W3 معتبر است و سپس آن یک نقطه به علاوه بزرگ برای شما، انجام نمی شود تنبل، را از برخی از زمان و بررسی کنید که آیا کد سایت شما واقعا معتبر است یا نه.

31) نقشه سایت برای وب سایت شما

نقشه سایت هنوز هم یکی از عوامل مهم برای رتبه بندی وب سایت خود در نظر گرفته، خزنده موتورهای جستجو دوست دارم به از طریق تمام نقشه از سایت خود و پیدا کردن صفحات بیشتر مربوط به شاخص در پایگاه داده خود.

32) پنگوئن امن و مرتبط لینک دهنده

پنگوئن یکی از الگوریتم های گوگل معرفی به عقب لینک دهنده اسپم است، و در حال حاضر شما باید بسیار مراقب باشید در حالی که ایجاد لینک دهنده، زیرا می تواند بر علیه شما منفی است. بنابراین، همیشه لینک دهنده پنگوئن امن و مرتبط ایجاد کنید. لینک دهنده بی ربط نیز به عنوان لینک دهنده منفی در نظر گرفته.

33) مطالب تکراری

شما باید 100٪ جلوگیری از ایجاد محتوای تکراری، اگر شما محتوای تمیز را در سایت خود و هر صفحه منحصر به فرد و بدون هر گونه کپی تکراری است پس از آن به باور من، شما خواهید بود رئیس. موتورهای جستجو مطالب تکراری بهانه ای نیست.

34) سهام اجتماعی

رسانه های اجتماعی از نظر سئو سایت بسیار قدرتمند است این روزها، آن را واقعا مهم است. اگر شما در هکتار پنج دوست تر، سهام و نظرات در پست وبلاگ خود را پس از آن را به یک سیگنال مثبت و قوی به گوگل برای رتبه بندی تا مطالب خود را بسیار به سرعت می دهد. بنابراین مطمئن شوید که برای تولید محتوای مفید و به دست آوردن حداکثر سهام اجتماعی از خوانندگان خود را.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *