سئو سایت: سئو محتوا سایت

سئو سایت محتوا چگونه است

seo-content-site

محتوا مهم ترین بخش هر سایت که اگر درست استفاده بشود بسیار تاثیر دارد گزینش محتوای عمل پیدا کردن، سازماندهی، حاشیه نویسی و به اشتراک گذاری بهترین و مناسب ترین محتوای شخص ثالث برای مخاطبان خود است. هیچ گزینش شک تبدیل شده است وجود دارد بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی محتوا امروز است. تعداد نگرانی اطراف عمل، شک را در ذهن برخی از بازاریابان محتوا ایجاد کرده اند قبل از آنها درک مزایای گزینش انجام می شود حق. گزینش محتوا اجازه می دهد تا بازاریابان به انتشار تازه، مطالب مرتبط در حجم بالاتر از 100 درصد محتوای استراتژی ایجاد اجازه می دهد تا. انواع بینش بازاریابان محتوا می توانید پیشنهادات خوانندگان چشم اندازهای متنوع تر از همسالان خود و دیگر منابع شخص ثالث منتشر می شود. این باعث می شود مطالب خود را بیشتر قابل قبول با موقعیت سازمان خود را به عنوان یک هدف، برو، به منابع. نه به ذکر است آن را موجب صرفه جویی در زمان و پول بازاریابان، و جلوگیری سوختن کارکنان. برخی از بازاریابان ممکن است نگران آن است که گزینش محتوای معنی محتوای تکراری، که ممکن است بهینه سازی موتور جستجو صدمه دیده سئو چیست اگر محتوای تکرار است، آن را برای رتبه بندی جستجو به رقابت بپردازند. نیز وجود دارد نگرانی در مورد اینکه آیا گزینش محتوای شامل ارتباط خروجی بیش از حد، ارسال خوانندگان از سایت شما. هنگامی که درست انجام شود، با این حال، لینک های خروجی و محتوای سرپرستی در واقع می تواند بهبود SEO.انجام دهید: معاون کشیش بخش برای مخاطبان خود را، نه برای رباتها موتور جستجو بازاریاب بزرگ می داند که همیشه هدف بالا مخاطبان خود را از ذهن نگه دارید. همیشه. اگر مردم مانند مطالب خود، آنها را لینک کنید به شما به عنوان یک منبع صنعت، کمک به رتبه بندی موتور جستجو خود را در این فرآیند است. آن را بسیار موثر تر از تلاش به بازی سیستم. به عنوان مت کاتز گوگل می گوید: “با کیفیت خوب پیشی میگیرد سئو داخلی.”

انتخابی در مورد محتوای شما باشند

اطمینان حاصل کنید که آن به طور مداوم بیشترین ارزش ممکن است برای خوانندگان فراهم می کند. محتوای شما معاون کشیش باید بسیار مربوط به موضوع خود می شود، ارائه دیدگاه های بیشتری برای مخاطبان خود، و با بینش و نظرات خود را به منظور افزایش ارزش خود را مشروح. به اشتراک گذاشتن محتوا سرپرستی در کانال های متعدد (خبرنامه ها، رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها، و غیره) برای اطمینان از آن مخاطبان گسترده و دستاوردهای به عنوان آنجا که ممکن است قرار گرفتن در معرض رسد. محبوب تر مطالب خود را، بیشتر احتمال دارد آن را در نتایج جستجو نشان می دهد.

 اضافه کردن فید خود را به اول وبلاگ جستجوی گوگل

اگر شما با RSS خود را تغذیه به جستجو در وبلاگ گوگل، گوگل به شما یک منبع معتبر تر از اطلاعات در نظر گرفته و می دانم زمانی که محتوای شما به روز رسانی. مهمتر از همه، گوگل به شما به عنوان یک “وبلاگ” منبع پویا در نظر بگیریم، نه فقط یک وب سایت استاتیک می باشد. این به این معنی آنها خزیدن دوباره بیشتر و رتبه بندی شما بهبود خواهد یافت. علاوه بر این، شما نه تنها نشان می دهد تا در نتایج جستجوی Google، اما جستجو در وبلاگ گوگل است.برای این کار، سر را به را انتخاب کنید برنامه مطالب خود را اضافه کردن آدرس وب سایت و ارائه مطالب خود را به نمایه می شود.

 ارسال محتوای سرپرستی خود را در  با لینک دهنده

برخلاف باور عموم، گوگل در سهام در کانال های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک، و یا لینک به الگوریتم جستجوی خود را عامل نیست، چرا که آنها مجوز که داده ندارد. از سوی دیگر، گوگل در نظر فعالیتها در کانال رسانه های اجتماعی خود، گوگل پلاس، در تعیین وضعیت رتبه بندی.اطمینان حاصل کنید که محتوای شما نوشته شده است طولانی تر از گزیده ای شما را از مقاله اصلی گرفته شده است. با گزینش، بهتر است عمل به بیش از شما به دو دلیل را انجام دهید: اخلاق. بهینه سازی موتور جستجو به کنار، شما می خواهید مطمئن شوید که شما هستند اخلاقی گردآوری وقتی با تکیه بر محتوای شخص دیگری. برای مطالعه بیشتر، به فرو رفتن به عمق اخلاق بازاریابی محتوا.بهبود سئو محتوا با اجتناب از محتوای تکراری است. هنگامی که شما حاشیه نویسی قطعه سرپرستی با بینش و یا نظرات خود را، محتوای شما ارسال اجازه می دهد تا موتورهای جستجو انتخاب کنید تا به قطعه به عنوان یک منبع جداگانه از اطلاعات است. این به این معنی شما نه تنها در نظر گرفتن و مجدد مطالب را از منابع شخص ثالث. یادداشت نویسی نیز فراهم می کند زمینه و بینش برای خوانندگان بیشتر، افزایش ارزش آن است.عناوین جدید اطمینان حاصل شود که شما با مقاله اصلی در نتایج جستجو در حال رقابت است. محتوای در عناوین در نظر عمیق تر توسط موتورهای جستجو از متن گرفته شده است. با استفاده از این به نفع خود را با جمله کلمات کلیدی خود را در عناوین جدید.از نقطه نظر اخلاقی، این اجازه می دهد تا خوانندگان به راحتی در پست اصلی برای متن کامل کلیک کنید، و می دهد اعتبار مناسب به نویسنده. ارتباط عازم ناحیه دور دست نیز بهبود می بخشد سئو سایت لینک به مطالب موتورهای جستجو نشان می دهد با کیفیت شما یک منبع معتبر با اطلاعات قابل اعتماد است.این است که تنها غیر اخلاقی است. آن لطمه می زند خود را در جستجوگرها. اگر شما بیش از حد مجدد از اصل مقاله به خصوص بدون حاشیه نویسی، موتورهای جستجو قادر نخواهد بود که محتوای از شما و اصلی به صفحه اول، و یا این که نسخه برای رتبه بندی در نتایج پرس و جو مطمئن شوید. معیارهای لینک نیز ممکن است بین صفحات تقسیم می شود و یا تعیین شده به تنها یکی از پست. اگر شما این کار بیش از حد، گوگل ممکن است به شما یک وبلاگ ناخواسته و یا برای کوتاه در نظر بگیرید.آیا نه: معاون کشیش از یک منبع واحد و بیش از بیش خوانندگان، و موتورهای جستجو، انواع رتبه به عنوان ارزش. اگر سایت / وبلاگ شما دارای لینک های خروجی به انواع سایت های، گوگل می داند سایت خود را فقط یک جبهه نیست و مطالب خود را معتبر است و اطلاعات بسته بندی شده.

به اشتراک تکراری تصاویر در اندازه

هنگامی که در بخش محتوا، اخلاقی با استفاده از تنها یک اندازه تصویر کوچک از تصویر اصلی است. بهترین شیوه برای بهینه سازی موتور جستجو شامل تغییر متن تصویر دگرساز، تنظیم اندازه تصویر، و ایجاد یک نام تصویر مربوطه. این ها همه چیز گوگل توجه به زمانی که در رتبه بندی تصاویر می باشد.متن ALT است چگونه موتورهای جستجو درک تصویر. به عنوان مثال، هنگامی که شما یک عکس از یک توله سگ ناز را مشاهده کنید، شما قادر به تشخیص آنچه که آن را با نگاه کردن به تصویر است است. اما موتورهای جستجو نمی تواند این کار، به طوری که آنها نیاز به متن به تشخیص تصویر و رتبه آن مناسب است. شامل کلمات کلیدی شما می خواهید برای نشان تصویر خود را در متن ALT. به عنوان مثال نکته سئو سایت اجازه می دهد تا موتورهای جستجو مطمئن شوید که چه محتوای در تصویر است، پس از آن آسان تر برای کاربران برای پیدا کردن آن در جستجو نمایش داده شد.اندازه تصاویر همچنین شمارش، اگر چه به طور غیر مستقیم. رتبه گوگل صفحات در چه مدت آنها را برای بارگذاری. تصاویر بزرگ ممکن است از سرعت سرعت صفحه خود را، که می توانید رتبه جستجوی خود را تحت تاثیر قرار دهد. گفت که، مطمئن شوید که به اندازه و زیبایی از تصاویر خود را منطبق بر نگاه و احساس شما را در صفحه فقط خود را می خواهید مطمئن شوید که به تعادل اندازه با سرعت باشد.نامگذاری تصاویر همچنین می توانید در هنگام بهینه سازی برای جستجو کمک کند. قبل از آپلود یک تصویر، آن را به یک نام فایل برای مطابقت با متن آن، و همچنین به عنوان محتوای صفحه است. به عنوان مثال، اگر شما در حال گردآوری یک وبلاگ در مورد تیم USA المپیک و شما یک تصویر از تیم هاکی آپلود، نام آن را حس می کند، درست است؟ این امر نه تنها کمک می کند تا زمینه تصویر گوگل را درک کنند، بلکه تضمین می کند که تصویر مربوط به کپی صفحه است. از آنجا که گوگل محتوای صفحه به عنوان یک کل، این کمک می کند افزایش رتبه خود را در جستجو. به یک مقدار اضافه شده به یک لینک که می گوید موتورهای جستجو به نظر نمی از لینک هنگامی که رتبه بندی آن را در یک صفحه اول جستجو است. این را نگه می دارد آب را لینک کنید در قطعه سرپرستی خود را می دهد و اعتباری کمتر به منبع اصلی.  غیر اخلاقی هستند زیرا آنها ناعادلانه اعتباری جستجو به دور از ناشر اصلی است. گوگل همچنین ممکن است متوجه شما با استفاده از بیش از حد بسیاری نوفالو و درگیر شدن در یک عمل شناخته شده به عنوان “احتکار لینک” که برای آن شما ممکن است را تنبیه کنید. تنها با استفاده از برای محتوای جمع توصیه می شود. محتوای جمع می  صدمه دیده به دلیل آن را تکرار با بینش اضافه اصلی است. با استفاده از  در محتوای جمع را در سایت خود می توانید موتورهای جستجو به لینک تکراری به اعتباری نیست.در اینجا یک دادهنمایی بزرگ است که غواصی عمیق تر به روش است.با استفاده از دامنه خود را در مقابل یک زیر دامنه: نگه داشتن همه چیز در دامنه خود را کنسانتره تمام لینک های ورودی در یک مکان. این همه چیز را محکم به نام تجاری خود را همراه نگه می دارد و یک سئو پایه برای تمام صفحات در دامنه خود را ایجاد می کند. این می تواند نتایج جستجو افزایش کمک کند.زیر دامنه: شاید پلت فرم وبلاگ خود را بر روی یک سرور متفاوت از سایت شرکت خود را به میزبانی، اما شما هنوز هم می خواهید برای حفظ دامنه شرکتی شما در  است. زیر دامنه نیز می توانید استفاده برای طبقه بندی بین شاخه های مختلف سایت خود، مانند محصولات، خدمات و یا مناطق جغرافیایی.دامنه های جدید: دامنه های جدید نیز گزینه دیگری است. این به عنوان محکم به دامنه اصلی خود را همراه نیست، بنابراین شما می تواند گاهی اوقات با ظاهر مانند یک منبع شخص ثالث معتبر تر می شود. دامنه های جدید همچنین می تواند به عنوان مکان برای ایجاد تفکر رهبری در یک موضوع خاص و بهبود سئو سایت استفاده می شود. Curata با استفاده از بازاریابی گزینش محتوا به ارائه یک منبع همه جانبه در گزینش محتوا برای خوانندگان.بررسی کنید که چگونه این شرکت ها با استفاده از گزینش برای افزایش نام تجاری خود را. برخی از حوزه های استفاده، برخی از استفاده از زیر دامنه. خود را بیازمایید و ببینید که اگر شما می توانید بگویید که که.یک ابزار به اشتراک گذاری است که اغلب بر محتوای شخص ثالث با ماوس است. این به طور معمول شامل نام تجاری خود و یک لینک به مقاله سرپرستی خود را. در اینجا چند نمونه از میله ها به اشتراک عبارتند این می تواند کمک به بهبود تعداد دیدگاه ها در محتوای سرپرستی خود را افزایش دهد قرار گرفتن در معرض نام تجاری خود را. اشتراک کافه می توانید سهام رسانه های اجتماعی بیشتر است زیرا آنها اجازه می دهد خوانندگان به اشتراک گذاشتن محتوا سرپرستی خود را به صفحات اجتماعی خود را با یک کلیک ضبط.منفی: آنها می تواند آزار دهنده برای بازدید کنندگان سایت. اگر شما قصد استفاده از یک نوار به اشتراک گذاری آن بهترین عمل به یک خواننده گزینه ای برای بستن آن، در غیر این صورت آن را می توانید در تجربه خواندن دخالت می کند. اشتراک کافه همچنین می توانید غیراخلاقی سرقت سهام و لینک بک ها از ناشران اصلی است. از آنجا که نوار به اشتراک می کند URL مقاله اصلی را نمایش دهد، افرادی که استناد محتوای اغلب URL نوار سهم به عنوان منبع مناسب اشتباه. این اشتباه را می دهد اعتبار متصدی به جای نویسنده اصلی.بررسی در این مقاله برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از میله های به اشتراک گذاری و به فریم.خوانندگان هنوز در سایت شما می باشد. بسیاری از ناشران را انتخاب کنید به باز کردن لینک ها در یک پنجره جدید به دلیل ترس آنها از خوانندگان کلیک کنید خواهد شد بر روی لینک های شخص ثالث و هرگز بازنگشت.منفی: باز کردن لینک در تب جدید غیر فعال دکمه تماس، و آن را آسان تر برای خوانندگان در مورد صفحه خود را فراموش کرده ام. آنها هنوز هم ممکن است تب خود را باز است، اما آنها در حال خواندن دیگر اطلاعات خود را. همه ما می دانیم که چه نوار زبانه ما شروع می شود به مانند زمانی که در حال باز کردن لینک در تب جدید است. این باعث می شود نوار به هم ریخته و گیج هنگامی که در تلاش به عقب برگردند و به صفحات گذشته است. داشتن باز کردن لینک ها در یک تب جدید نیز می تواند آزار دهنده برای خوانندگان باشد. آنها گزینه برای باز کردن زبانه در پنجره جدید اگر آنها را انتخاب کنید.

صفحات موضوع

صفحه موضوع ترکیب ها (لینک های داخلی مانند پست های وبلاگ و لینک های که از خارج به سرپرستی) درباره یک موضوع واحد در یک محل.برچسب زدن و طبقه بندی محتوا برای صفحات موضوع به خوانندگان همیشه سبز و اطلاعات منابع غنی است. صفحات موضوع نیز بهبود سئو تضمینی برای چند دلیل کمک کند.هر صفحه موضوع است و حدود یک دوره خاص متمرکز شده است، به طوری که آنها کلمات کلیدی غنی کمک می کند که ترافیک ضبط از پرس و جو جستجو دم بلند است.صفحات موضوع شامل لینک به همه این صفحات قابل دیگر، ایجاد ارزش جستجوگرها بالاتر در چشم گوگل است. این یک راه مختلف میان بر محتوای سایت شما و ایجاد لینک های داخلی تر را نیز.مطالب خود را در صفحات موضوع تغییر کاربری، اجازه می دهد شما را به دریافت بیشتر مسافت پیموده شده را خارج از آن و همچنین خوانندگان بیشتر است.اتمام این صفحه موضوع برای باراک اوباما به عنوان مثال.سبز مرکز داده ها، سایت گزینش محتوای تمرکز بر فن آوری و خدمات برای مراکز IT سبز و داده ها، ایجاد یک صفحه عنوان باراک اوباما، ارتباط به تمام مقالات را در سایت خود که او را نام برد. به عنوان یک نتیجه، آنها اولین نتیجه جستجو در Google هستید “مرکز داده باراک اوباما.” این ارتباط داخلی در صفحه، و همچنین توانایی ضبط این پرس و جو دم بلند، این صفحه موضوع مقالات سرپرستی برای جستجو بهینه سازی.به طور خلاصه، گزینش محتوای یک محتوای استراتژی بازاریابی موثر برای افزایش اعتبار، منجر رانندگی، و بهبود سئو محتوا است. اما شما باید برای قرار دادن کار به معاون کشیش بخش مطالب و نه فقط کل. حاشیه نویسی محتوا سرپرستی با بینش خود را، تغییر عنوان، لینک به مقالات معتبر، انتشار از انواع منابع، و همیشه بیش از شما را هنگامی که آن را به محتوای شخص ثالث می آید.نیاز به اطلاعات بیشتر در گزینش محتوا و چگونه می توان آن استراتژی بازاریابی محتوای خود را بهبود بخشد؟ اتمام 2016 محتوا بازاریابی تأمین نیرو و تاکتیک مطالعه برای اطلاعات در مورد چگونگی بهبود سئو از مطالب خود را، افزایش منجر می شود و درایو تعامل.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *