سئو سایت: ضریب بازگشت سایت

سئو ضریب بازگشت سایت

seo-bounce-rate

اگر شما به گوگل آنالیز نسبتا جدید هستند، شما ممکن است “ضریب بازگشت سایت” متریک همراه با صفحات محتوا را در سایت خود، و احتمالا تعجب یعنی نرخ گزاف گویی چه متوجه. یا، اگر شما در حال حاضر تا حدودی با این معیار اندازهگیری آشنا، شما ممکن است راه هایی برای کاهش نرخ گزاف گویی خود را و حفظ بازدید کننده در سئو سایت شما برای دیگر به دنبال.در این صفحه، ما نرخ گزاف گویی در جزئیات بیشتری را توضیح دهد، مقایسه نرخ گزاف گویی و نرخ خروج، و ارائه برخی از راه هایی که شما ممکن است قادر به کاهش نرخ گزاف گویی وب سایت شما. در زمانی که شما انجام می شود در حال خواندن این صفحه، امید ما این است که شما یک متخصص در نرخ جستن است.ما با ارائه برخی از بینش به نرخ گزاف گویی در گوگل آنالیز شروع می شود.ارزش گذاری گزاف گویی درصد جلسات تک صفحه (جلسه به عنوان مثال که در آن فرد سایت خود را از صفحه ورودی بدون تعامل با صفحه سمت چپ) است.بیایید آن را ساده کمی بیشتر است. نرخ گزاف گویی به عنوان درصد از بازدید کنندگان وب سایت که بدون مراجعه به سایر صفحات از یکی از آنها برای اولین بار به آمد کلیک بر روی دکمه تماس یا ترک سایت شما تعریف شده است.اگر یک فرد “پرش” از سایت خود را، به این معنی نیست که آنها هیچ یک از مطالب خود را به عنوان خوانده شده و یا در چه در صفحه خود بود است. این یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد نرخ جستن است. همه به این معنی است که بازدید کننده تنها در این یک صفحه را در سایت خود نگاه کرد، و به هر نوع دیگر نیست. این یک “جستن” فقط به این دلیل که آنها احتمالا رفت و برگشت ( “منعکس”) به نتایج جستجو نامیده می شود، هم برای دیدن گزینه های دیگر و یا به دقت بیشتر پرس و جو خود هدف قرار دهند.اگر بازدید کننده به سایت شما می آید از طریق جستجوی سئو کلمات کلیدی گوگل و بازدید حداقل یک صفحه را قبل از کلیک کردن روی دکمه تماس را در مرورگر خود، آنها را در نرخ خروج متریک به جای نرخ گزاف گویی (که شما را در مورد مدت کوتاهی یادگیری) محاسبه می شود.شما می توانید نرخ گزاف گویی برای وب سایت خود، و همچنین هر یک از صفحات فرد خود را، با دسترسی به گوگل آنالیز و بررسی اطلاعات در بخش مخاطب، کسب، و رفتار پیدا بهترین راه برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره نرخ گزاف گویی در مثال وب سایت برای شما، نرخ گزاف گویی از یک صفحه است خاص برای دسترسی به رفتار، محتوای سایت، و تمام صفحات. از این صفحه، شما می توانید جستجو و یا فهرست را به صفحه شما می خواهید به بررسی و تغییر تاریخ از گزارش خود را به یاد چه به طور متوسط ​​نرخ گزاف گویی از صفحه است.

ستون نرخ گزاف گویی در گوگل آنالیز

همچنین، شما همچنین می توانید محتوای توسط سئو ضریب بازگشت سایت، یا صعودی یا نزولی مرتب سازی، به یاد چه صفحات با بالاترین و پایین ترین نرخ جستن است. نتایج می تواند تو را شگفت زده کند!اگر هنوز به گوگل آنالیز عادت کرده اند، ممکن است از شما درخواست “چه تفاوت بین نرخ گزاف گویی و نرخ خروج است؟” اگر نرخ گزاف گویی درصد از افرادی که ضربه را فشار دهید و سایت خود را ترک است، نه به “٪ خروج از” ستون همان اطلاعات؟ لازم نیست! در واقع، یک تفاوت بزرگ بین این دو معیار وجود دارد. از آنجا که هر کسی که در یک صفحه خاص زمین پرش از آن را حق دور، گوگل آنالیز با استفاده از “٪ خروج” متریک به گزارش که کل سایت شما خروج از آن صفحه است. که کمی گیج کننده است، بنابراین ما آن پایین، مثل این شکستن:اگر کاربر بازدیدکننده داشته است صفحه اصلی خود و برگ حق دور، که می توان از جمله در “ارزش گذاری گزاف گویی” درصد / (صفحه اصلی خود)اگر کاربر B یکی دیگر از صفحه بازدید در سایت خود، پس از آن صفحه اصلی خود را، و سپس آنها سایت شما را ترک، خواهد بود که در “٪ خروج” شامل متریک به جای اساسا، نرخ خروج گزارش تعداد زیادی از مردم که به سایت شما ترک از یک صفحه خاص پس از مرور صفحات دیگر در سایت خود را برای اولین بار. این متریک ممکن است بسیار در برخی از صفحات و نه بر دیگران، و ممکن است یک مقابل بزرگ بین گزاف گویی و نرخ خروج در یک صفحه وجود دارد. به مثال زیر مراجعه کنید:

نرخ گزاف گویی سئو سایت در مقابل به عنوان مثال نرخ خروج

ردیف برجسته به رنگ سبز یک صفحه است که نرخ بسیار پایین جستن (کمتر از 1٪!) اما نرخ خروج 22٪ را نشان می دهد. چه نوع از صفحه را به این نتایج بازگشت؟ یک ایده: یک “تماس با ما” و یا منجر فرم نسل ممکن است معیارهای مشابه، زیرا بسیاری از مردم خواهد این صفحات را از جستجو پیدا کنید، اما اکثریت آنها به سایت پس از مشاهده و یا پر کردن فرم خارج شوید.شما ممکن است دریابید که، به هنگام مقایسه نرخ خروج، انتظار: کاهش نرخ گزاف گویی، دو معیارهای بسیار شبیه هستند. و یا شما ممکن است دریابید که آنها بسیار متفاوت هستند. هیچ دو سایت یکسان هستند، و هیچ دو صفحه یکسان هستند، یا.برای خواندن بیشتر در این زمینه، گوگل دارای یک صفحه مقایسه بسیار عالی در هنگام خروج نرخ مقابل ارزش گذاری گزاف گویی که شما ممکن است مفید باشد.نرخ گزاف گویی چه معنی برای شما هنگامی که آن را بالا؟ هنگامی که یک صفحه است (و یا چند صفحه را داشته باشد) نرخ گزاف گویی بالا،سئو تراست رنک به این معناست که بازدید کنندگان در حال ترک تی بازدید از صفحات دیگر از این توضیح سطح چگونه نرخ گزاف گویی است که واقعا تعریف می کند تمام داستان نیست. به طور معمول، اگر یک صفحه نرخ گزاف گویی بالا، به این معنی که کسانی که از دیدن آن هستند که توسط وب سایت در برخی از درگیر نیست راه یا به این دلیل که آنها پیدا آنچه را که آنها به دنبال و جستجوی خود را انجام داده است (که لزوما نمی چیز بد) و یا اینکه آنها را پیدا کند آنچه آنها می خواستند و در حال رفتن به سعی کنید یک سایت دیگر با شما می خواهید نرخ جستن خود را به پایین به جای بالاتر باشد، چرا که دیگر شما می توانید یک کاربر در سایت خود را نگه دارید، بیشتر احتمال دارد آنها برای تبدیل و تبدیل شدن به یک مشتری، خرید چیزی، یا با پر کردن یک فرم است. به همین دلیل شما باید از چه نرخ جستن خود را آگاه می شود، و تمرکز تلاش خود را در بهبود آنها به جای امید آنها در نهایت باید بهتر در گرفتن  خوب گذاری گزاف گویی است؟ این سوالی است که ما اغلب می شنویم خود. “چه باید نرخ جستن من باشد؟” حقیقت این است که “خوب” نرخ گزاف گویی در افراد مختلف متفاوت است، و آن را در چه نوع سایت شما، چه نوع از کاربران بازدید از آن بستگی دارد، و چه نوع محتوایی را ارائه می دهند. به عنوان مثال، سایت هایی مانند ویکیپدیا، و دائم ممکن است نرخ جستن نزدیک به 90٪ است. این صدا ممکن است وحشتناک … اما راه است که اکثر مردم با استفاده از این واقعیت، نوع اطلاعات محور از وب سایت است مثل این: یک پرس و جو در گوگل را وارد کنید و اسکن نتیجه برای مورد نظر (به عنوان در، جستن) بنابراین اگر ویکیپدیا می یابد یک صفحه است که یک نرخ گزاف گویی 60٪، به عنوان یک 90٪ مخالف، که ممکن است نشانه ای از یک صفحه است که انجام یک کار کاملا باور نکردنی از درگیر شدن کاربران آن و کارگردانی آنها را به مقالات دیگر، به خاطر چیزی در حدود 90٪ وسیعی است که احتمالا از سوی دیگر، یک وب سایت تجارت الکترونیک با متوسط ​​نرخ گزاف گویی 90٪ احتمالا تا به برخی از مشکلات جدی است. این به این معنی است که 9 نفر از 10 نفر که این وب سایت نه تنها هر چیزی نمی خرید بازدید، اما علاقه مند به خرید هر چیزی، یا نه، چرا که آنها در حال ترک در اسرع وقت آنها یک صفحه ببینید. نرخ گزاف گویی ایده آل برای سئو سایت فروشگاه آنلاین، به عنوان در  ها برای صفحه تجارت الکترونیک مورد بحث است، در جایی بین 40٪ و 60٪ خوب” نرخ گزاف گویی می شود حتی سختتر زمانی که شما در نظر بگیرید که صفحات مختلف دارند مقاصد مختلف، ترافیک مختلف سطح، و مجموعه های مختلف از بازدید کنندگان. شما ممکن است برخی از صفحات سایت خود را که به مخاطبان درخواست انبوه، و در نتیجه صدها بازدید کننده در هر روز با یک نرخ گزاف گویی 80٪ است. اما از سوی دیگر، ممکن است چند صفحه با هدف قرار دادن کلمات کلیدی دراز دم که جذب بازدید کننده کمتری دارند، اما نگه داشتن این جستجوگران بیشتر مربوط را در سایت خود برای طولانی تر، کاهش نرخ گزاف گویی خود را به چیزی شبیه به 20٪ .به عنوان مثال، نگاه کنید به دو صفحات زیر. آنها همان زمان در صفحه متریک، تقریبا، اما صفحه در سبز دارای نرخ گزاف گویی بسیار پایین تر از صفحه در زرد. بدون مقدمه، این ممکن است نگاه بد، اما اگر صفحات اهداف یا درخواست تجدید نظر مختلف به بازدید کنندگان در مراحل مختلف قیف فروش خدمت می کنند، ممکن است یک مجموعه ایده آل از نرخ گزاف گویی در دو صفحه نرخ گزاف گویی ایده آل واقعا در بستگی دارد هدف وب سایت خود را عمل می کند. همه ما می خواهیم تعداد به عنوان نزدیک به 0٪ که ممکن است، اما در واقع، به طور متوسط ​​سایت شما احتمالا همیشه برای رفتن به جایی حدود 50 درصد و تا باشد. به جای تمرکز بر متوسط ​​خود را، شما ممکن است بخواهید به صرف زمان بررسی نرخ گزاف گویی صفحه خاص، و کاهش آنهایی که نگاه مشکل ساز ترین، و یا نشان دهنده بزرگترین ضرر و زیان مالی برای خود را از موفقیت های ما: جزئیات ▸ ترافیک وب سایت افزایش یافت + 95٪ جزئیات قایق اقیانوس شهر NJ دست و پا زدن ▸ نرخ تبدیل افزایش یافت + 37٪ تصویر از تجهیزات سنگین جزییات ▸ کاهش ارزش گذاری گزاف گویی جانبی 29٪ مرد با پوشیدن چگونه ما می تواند کمک  وب سایت خود را به شروع: بعدی به با یک متخصص صحبت می کنند؟ با ما تماس بگیرید در آیا من می توانم کاهش ارزش گذاری گزاف گویی من؟ البته، این منجر به این پرسش که چگونه نرخ گزاف گویی در واقع می تواند در وهله اول کاهش می یابد. خوشبختانه، آن را راحت تر از شما ممکن است در مورد این موضوع یک بار قبل نوشته شده است، اما در اینجا چند راه بیشتر شما می توانید نرخ گزاف گویی خود را در صفحات خاص سایت خود پایین تر، گیر شدن بازدید کنندگان و تشویق آنها به بازدید اضافی شما اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است برای بررسی صفحات خود را با بالاترین نرخ گزاف گویی از نقطه نظر یک بازدید کننده. آیا این صفحات پاسخ پرسش ها و انجام تعهدات خود؟ و یا آنها سقوط کوتاه از انتظارات کاربران؟ به عنوان مثال، اجازه دهید بگویم شما یک صفحه رتبه بندی بسیار برای یک سوال مانند “که در آن می توانید گل های طبیعی را پیدا کنم در شهرستان من؟” اما به جای لیست گل فروشی های محلی و یا حتی مکان های از گل های وحشی، شما باید برخی از نسخه صحبت کردن در مورد اهمیت تزئین با گل و تبلیغاتی برای یک فروشگاه مواد غذایی که دارای یک بخش کوچک گل. این هیچ جای تعجب کاربران در حال گرفتن نا امید و ترک حق دور: شما واقعا نمی پاسخ ویرایش خود و یا حتی بازنویسی محتوایی که ممکن است.نشستند تا نرخ جستن توسط رفع نیازهای جستجوگران است. از آنجا که نرخ گزاف گویی می تواند یک اثر در بهینه سازی سایت شما داشته باشد، این یک تصمیم عاقلانه برای شما می باشد در طولانی محتوای دیگر یا تماس به بازدید کنندگان صرف زمان طولانی خواندن مطالب خود را، اما هنوز هم تندرست از صفحات خود را؟ در این مورد، شما ممکن است یک پاسخ قوی به عمل به نگه داشتن آنها را در سایت خود برای بیش از یک صفحه ندارد. مرور محتوای خود و راه هایی برای اضافه کردن لینک به قطعه مطالب مرتبط، مانند پیگیری یا پست های وبلاگ مربوط و  اگر چیزی است که شما می خواهید بازدید کنندگان به انجام پس از یک صفحه در مثال سایت برای شما بازدید وجود دارد، با پر کردن نگاه یک فرم یا حرکت به یک صفحه دیگر، مطمئن شوید که یک پاسخ روشن به عمل در محل وجود دارد. ممکن است لازم باشد به خود را بزرگتر و یا جسورانه، و یا فقط آنها را در مکان های متعدد اضافه کنید، به شما اطمینان پایان ندارد تا با در عین حال یکی دیگر از بارگذاری خود را به سرعت که در آن کاربران را ترک وب سایت شما به چیزی برای انجام با مطالب خود را. اگر سایت شما و یا صفحات خاص را به مدت طولانی به بار، ممکن است بازدید کننده از انتظار خسته و کلیک بر روی دکمه به قبل از آنها حتی یک تنها بر رفتار، سایت سرعت خواندن، و در نهایت سرعت پیشنهادات در گوگل آنالیز. این یک گزارش عملی با جزئیات در مورد چه مدت طول می کشد صفحات سایت خود را به بار، و پیشنهادات عملی برای بهبود زمان بار خود را تولید کند. شما می توانید این بار بار مرجع متقابل با نرخ گزاف گویی برای دیدن اگر هر الگوهای ظهور، به عنوان مثال، اگر صفحه هایلایت زیر است سئو ضریب بازگشت 95٪، ما احتمالا می توانید حدس بزنید که چرا: آن طول می کشد 47 ثانیه برای بارگذاری. پیشنهادات ​​مربوط به گزاف گویی نرخ نظر شما پاپ آپ، و نگاهی به تمام عناصر دیگر بر روی صفحات که در آن نرخ گزاف گویی خود را بالا است. لینک های شکسته، و یا هیچ لینک در همه وجود دارد؟ است یک پاپ آپ منحرف و یا بزرگ که کاربر ممکن است پیدا کردن به اندازه کافی آزار دهنده به ترک سایت وجود دارد؟ آیا تصاویر خود را را به مدت طولانی به بار، و یا حتی منحرف کردن اذهان از محتوای؟ سعی کنید تا خود را در ذهنیت کسی مراجعه به صفحه خود را برای اولین بار. آیا هر چیزی به نظر می رسد منحرف، خسته کننده، و یا خارج از محل؟ آیا شما می توانید انجام دهید برای حل مشکل و هموار حرکت بازدید کننده های جدید به بخش های دیگر وب سایت شما؟ باید چه کار کنم اگر من می توانم گزاف گویی نرخ من را کاهش نمی دهد؟ اگر شما روش های متعدد به کاهش نرخ گزاف گویی در وب سایت خود سعی کردم وجود دارد ، اما هر تغییری پس از چند هفته یا چند ماه دیده نمی شود، ممکن است زمان به درخواست برای حرفه ای شرکت بازاریابی اینترنتی، بسیار شبیه به می تواند شما را با همه چیز شما نیاز به کاهش نرخ جستن خود را، از جمله تجزیه و تحلیل، توصیه های و اجرای یک استراتژی. گروه های تمرکز تمرکز گروه های وب سایت ها از کاربران واقعی که سایت خود استفاده کنید و ارائه بازخورد و نظرات خود را ساخته شده است: اینجا سه ​​روش معمول که گزاف گویی نرخ توسط شرکتهایی مثل ما کاهش می باشد. این بازخورد می تواند ارزشمند در کمک به شما در شناسایی و حل و فصل مشکلاتی که بازدید کننده مشترک ممکن است با وب سایت خود را تجزیه و تحلیل تجزیه و تحلیل وب سایت حرفه ای، و یا تجزیه و تحلیل وب سایت قابلیت استفاده، شامل یک بررسی از وب سایت خود را با وب سایت شرکت توسعه و یا طراحی مانند این شرکت یک بررسی عمیق از سایت شما انجام خواهد داد و توصیه های خود را برای تغییر و یا پیشرفت است که می نرخ جستن و کاهش و بهبود تجربه کسانی که با استفاده از و یا بازدید از خود را ارائه طراحی مجدد-گاهی اوقات تنها راه حل است به تعمیرات اساسی سایت شما به طور کامل . طراحی مجدد وب سایت به طور موثر جایگزین “نگاه و احساس” موجود از وب سایت خود را. این است که معمولا رویکرد ایده اگر وب سایت شما بسیار قدیمی است، نرخ گزاف گویی شما زیاد است، و وقت خود را در صفحه متریک نیز بسیار کم و همچنین نهایت (کاربران به این معنی با محتوای خود را در تمام درگیر نیست)، شما همچنین می توانید سعی کنید با استفاده رایگان بر روی صفحه چک لیست ما در جستجوگرها برای انجام بررسی های عمیق از تمام عناصر است که به بهینه سازی یک صفحه خاص برای جستجو بروید، که بسیاری از آنها نیز می تواند نرخ گزاف گویی صفحه تاثیر می گذارد. این دانلود رایگان می تواند کمک به شما در بهبود سرعت صفحه و زمان لود، و همچنین عناصر دیگری که ممکن است به بهبود سایت شما امیدوارم که شما این مقاله در عمق و طبق آمار، و آن را به شما یک درک بهتری از آنچه نرخ گزاف گویی است، چگونه آن را محاسبه و چگونه شما می توانید نرخ گزاف گویی سایت شما را بهبود بخشد. اگر شما در حال تلاش برای ایجاد حس نرخ گزاف گویی خود، و یا فکر می کنم از آن زمان برای طراحی مجدد و یا تعمیرات اساسی محتوا، احساس رایگان برای رسیدن به ما، ما دوست دارم به شما کمک کند معیارهای سایت شما را بهبود بخشد! آیا نیازمند کمک کاهش نرخ گزاف گویی خود را؟ با توجه به طراحی مجدد وب سایت؟ پاسخ  یا با ما تماس آنلاین امروز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کمک می کند تا کسب و کار مثل مال شما با بازاریابی آنلاین خود را هر روز به چالش می کشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *