سئو سایت: سئو داخلی سایت چگونه است

سئو داخلی سایت چیست

on-page-seo

در صفحه سئو چیست است که دیگر یک ماده ساده از چک کردن همه چیز کردن یک لیست. این پیچیدگی بیشتر به این روند در سال 2016 از همیشه قبل از وجود دارد، و این ایده از “بهینه سازی” هر دو شامل و ایجاد شده بر عناصر صفحه های سنتی است. در این تخته سفید جمعه، رند به بررسی هشت اصل شما برای در صفحه موفقیت در جستجوگرها رفتن به جلو نیاز دارند.پرونده، طرفداران ها Moz، و به نسخه دیگری از تخته سفید جمعه خوش آمدید. این هفته ما در حال رفتن به چت در مورد در صفحه سئو داخلی، استفاده از کلیدواژه اما فراتر از کلمه کلیدی را هدف قرار به تمام عرصه ها از چیزهایی که ما نیاز به بهینه سازی در یک URL منحصر به فرد به منظور بهترین شانس موفقیت در موتورهای جستجو در 2016.پس چه که شامل؟ خوب نگاه کنید، ما می تواند مقدار بسیار زیادی از زمان در هر یک از این را صرف کنند، اما من قصد دارم برای به اشتراک گذاشتن هشت اصل که در پشت همه از کار تاکتیکی که شما را به بهینه سازی آن صفحه که برای مدت کلمه کلیدی، عبارت قرار داده است، و یا مجموعه ای از عبارات. به احتمال زیاد، در سال 2016، آن را مجموعه ای از عبارات است که شما را هدف قرار و نه تنها یک مدت تنها کلمه کلیدی است.چه ما در حال تلاش برای انجام شده است تحقق هدف جستجوگر و برآورده قصد خود را. بنابراین قصد پشت هر پرس و جو جستجو وجود دارد. من به دنبال برخی از اطلاعات من. من به دنبال انجام یک کار. اغلب اوقات، که هدف اولیه از هدف نهایی این است که ممکن است من شما را یک مثال بزنم. زمانی که کسی جستجو برای انواع عروسی لباس رسمی، ما ممکن است از که پرس و جو که در حال حاضر، قصد خاص خود را در پشت این جستجو این است که آنها می خواهید برای دیدن انواع مختلف محصولات بالقوه که آنها می توانند به یک عروسی لباس استنباط، شاید به عنوان مهمان و یا به عنوان یک عروس یا داماد. اما هدف نهایی خود است که احتمالا برای رفتن به برای تصمیم گیری در یکی از آن چیزهایی خاص و پس از آن به طور بالقوه خرید که در مورد یا چیزی از کمد لباس خود و اضافه کردن آن را در وجود دارد.اما این بدان معنی است که ما نیاز به تلاش و خدمت هر دو مفاهیم. آن را در واقع رفتن به واقعا دشوار اگر ما یک بازیکن تجارت الکترونیک می گویند، “هی، می دانید، من می خواهم یک رتبه برای انواع عروسی لباس های رسمی، و من می خواهم به رتبه آن را با یک صفحه است که می گوید مردم را به خرید این لباس مخصوص مهمانی رسمی خاص است. “که سخت برای یک دسته از دلایل. شما نمی دانید که آیا که محصولات است برای رفتن به کراوات لزوما سیاه و سفید در ایالات متحده است، که لباس مخصوص مهمانی رسمی. شما نمی دانید که آیا آن شخص یک مرد یا یک زن زمانی که آنها انجام جستجو است. یک زن، خوب، آنها ممکن است یک لباس مخصوص مهمانی رسمی خرید اما احتمالا نه، حداقل به زبان آمار، آنها احتمالا رفتن نیست. آنها احتمالا در حال رفتن به خرید یک لباس. شما ممکن است به موفقیت های زیادی با یک قطعه از محتوا مانند 20 لباس و tuxes مردان نگاه بزرگ در عروسی. به خصوص اگر من مردان را هدف قرار داده و یا اگر این نوع  محصولات عروسی مردان است، که احتمالا برای رفتن به قسمتی از محتوای است که یک فرصت بزرگ را از خدمت به قصد جستجوگر و تحقق اهداف خود، به خصوص اگر ما پس از آن که محتوا و لینک را به مکان هایی که شما می توانید خرید و یا به همه کسانی که تکه های مختلف. بنابراین ما در حال تلاش برای انجام هر دو از این آیتم ها در شماره یک.این است که بسیار ساده است، اما ایده واقعا آسان است. ما می دانیم که رضایت کاربر یک سیگنال که گوگل تفسیر در برخی از راه به طور مستقیم و در شیوه های بسیاری به طور غیر مستقیم است. ما همچنین می دانیم که نرخ ترک بسیار بالا، و حتی بالاتر بر روی تلفن همراه برای صفحات دیگر در حال بارگذاری می باشد. ما می دانیم که صفحاتی که بار بار سریع تر و کسب لینک تقویت. ما می دانیم که صفحاتی که کسب لینک بیشتری به دست آورند تعامل بیشتر بر روی آنها. ما می دانیم که همه این چیزها از جمله سرعت خود را به طور مثبت با رتبه بندی های همبسته، و ما می دانیم که گوگل ساخته شده است سرعت لود صفحه کوچک، هرچند کوچک، اما یک سیگنال رتبه بندی در داخل الگوریتم خود را به طور مستقیم. بنابراین بسیار مهم.قطعه ای از تخته سفید: یک تصویر از یک SERP با سوال در مورد همین دلیل آن را رتبه بندی یا نه.مربوط به تعداد دو عدد سه است که ایجاد اعتماد و تعامل از طریق UI، UX، و نام تجاری است. سرعت است که قطعا بخش بزرگی از تجربه کاربر. این نیز بسیار مهم است زیرا این دو هر دو لمسی در تلفن همراه دوستانه بودن، داشتن که دوستی چند دستگاه به طوری که آن را قادر به بر روی هر دستگاه. UI، UX، و نام تجاری هر چند به برخی از مناطق مختلف بروید. بنابراین اگر من وب سایت من، من واقعا برای چند جنبه های مختلف آن را از نقطه نظر سئو داخلی دنبال.این خسته کننده است، زیرا در بسیاری از چیزهایی که در طول تاریخ اند خارج از کنترل حرفه ای بهینه سازی موتور جستجو شده را لمس. خوشبختانه، به عنوان سئو سایت چند رشته بیشتر در داخل یک تیم بازاریابی می شود، امیدوارم ما توانایی بیشتری برای نفوذ در این چیزها، چیزهای مانند:آیا شما UI و بصری عناصر که آنها را شما را درک قابل اعتماد بودن، حتی اگر این اولین بار است که تا به حال از شما شنیده ام این است؟ است که می تواند چیزهایی مانند تصاویر در صفحه این می تواند ناوبری. می توان آن را رنگ. می توان آن را به کتابخانه UI که شما ممکن است با استفاده از و یا چگونه شما در طرح بصری از همه چیز انجام داده ام. همه از آن تکه رفتن به که “آیا شما نگاه قابل اعتماد؟” که قطعا یک نظر گرفتن که بسیاری از مردمی را زمانی که آنها به دنبال در جستجو.آیا شما بصری برای دسترسی به. منظورم این است که هر دو بصری از نقطه نظر و ناوبری و از مصرف محتوا در صفحه است.امیدوارم، شما باید برخی از سیگنال های اعتبار سنجی خارجی نشان می دهد که محتوای شما و نام تجاری است که شما قابل اعتماد است. کسانی که می تواند چیزهایی مانند توصیفات. آنها همچنین می تواند چیزهایی مانند مراجع و یا نقل قول را برای داده ها یا اطلاعات که شما در حال ارائه و یا لینک، همه این نوع از مسائل باشد.شما می خواهید برای جلوگیری از عناصری است که منحرف جستجوگران و یا انصراف آنها را از دیدن شما هم در این زمان یا در آینده است. آنهایی که رایج ترین این است که ما دوست داریم به مورد بحث زیادی هستند که با تجربه مصرف محتوا دخالت می باشد. که چیزهایی مثل پوشش است. “آیا شما می خواهید ازدواج باقی بماند؟ اگر چنین است، راهنمای ما دانلود کنید.” سپس شما باید به می گویند، “بله، البته من می خواهم به ازدواج باقی بماند،” یا “نه، من یک فرد وحشتناک است و من نمی خواهد در پنجره خود را کلیک کنید،” و سپس پنجره دیگر خواهد آمد تا.این نوع از پوشش بدیهی است که اثرات منفی، و شما می توانید آنها را در کاربران و استفاده از داده ها، داده ها تعامل خود را ببینید. شما می توانید تعیین کنید چه مقدار از یک قربانی شما مایل به در ازای، هستی “خوب، ما برخی از آدرس های ایمیل از این، و یا ما برخی نرخ تبدیل کردم و بنابراین ما مایل به ایجاد که قربانی هستید،” در مقابل “نه، ما مایل به ایجاد این فداکاری نیست.” شما باید انتخاب کنید که چه نوع از دستگاه تعامل منصرف شما مایل به قرار دادن بر روی سایت خود هستید.

اما آگاه باشید، چسبیده یک سیگنال رتبه بندی است. این چیزی است که آنها قضاوت به طور غیر مستقیم برای مطمئن و به طور مستقیم به طور بالقوه و همچنین است. چسبیدن پوگو به معنی یک جستجوگر در فهرست خود را در نتایج کلیک، آنها را به سایت خود رفت، و پس از آن آنها کلیک “بازگشت” را فشار دهید و شخص دیگری از نتایج را انتخاب کرد. گوگل تفسیر که و بینگ تفسیر که بسیار ضعیف برای شما.

5. کلید واژه هدف قرار دادن

استفاده از کلمه کلیدی، کلاسیک در صفحه سیگنال رتبه بندی، هنوز که هنوز است درست است. من می دانم که بسیاری از ما هنوز ببینید و یا شروع به دیدن کسانی که خیلی بیشتر به نتایج جستجو که استفاده از کلمه کلیدی بسیار خاص نیست، حداقل آن را انجام نمی راه ما را در طول تاریخ آن را درک می کند، که در آن آن را بسیار کلید واژه هدایت می شود. اما هنوز هم فوق العاده هوشمند برای انجام این کار اگر و وقتی که شما می توانید. شما فقط نیاز به آن تعادل با تمام این جنبه های دیگر.

عنصر title

جاهایی که می خواهد شروع می شود. در واقع، این است که اساسا به ترتیب اهمیت. عنصر title، من مدت کلمه کلیدی یا عبارت، مهم ترین مدت یا عبارت که شما را هدف قرار در عنصر title است در عنوان صفحه قرار دهید. است که می تواند تگ H1، اما نیازی به آن می شود. این می تواند فقط با حروف درشت، تیتر بزرگ در بالای صفحه. که باید مطابقت عنوان صفحه و یا به طور کلی بسیار نزدیک، به دلیل آنچه که شما نمی خواهید این است که شما یک جستجوگر که در یک عنصر عنوان کلیک کرده و پس از آن در صفحه ای که تیتر مختلف بود فرود آمد را نمی خواهند و آنها که ناهماهنگی درک و به طوری که آنها کلیک “بازگشت” را فشار دهید. که خطرناک است.

محتوای صفحه، لینک لنگر خارجی، ویژگی های ALT و URL

شما آن را می خواهم به وضوح در محتوای صفحه. اگر شما می توانید، که شما می توانید آن را کنترل کنید، شما می خواهید آن را در لینک لنگر خارج از صفحه. بنابراین اگر، برای مثال، من صفحه اصلی من در مورد مراسم ازدواج و من برای چیزی مصاحبه، من ممکن است در چیزی زیستی من در مورد وب سایت سبک های عروسی که من خود را و کنترل قرار داده است، و من می خواهم به این لینک در که لنگر متن خارجی . من آن را می خواهم به طور بالقوه در صفت alt از هر گونه تصاویر و یا عکس ها و یا تصاویری که من در صفحه ام. من آن را می خواهم در URL است. باز هم، اگر من می توانم آن را کنترل و URL کمتر مهم است، بنابراین ما قصد داریم در کاهش سفارش از اهمیت در اینجا.

نام فایل تصویر

من آن را می خواهم به نام تصویر. به خصوص اگر من در تلاش برای رتبه بندی در جستجوی تصویر گوگل، نام عکس، نام فایل تصویر واقعی مهم و مهم است.

لینک های داخلی

در نهایت، من آن را می خواهم در لینک های داخلی به درجه ای که آن را هوشمند و متعادل و به نظر نمی اسپم.آیا همه این موارد، شما کلمه کلیدی خود را با هدف قرار دادن پایین کردم. اما این است که گذشته، که در آن فقط استخوانی از کلمه کلیدی می گذرد را به رتبه بندی من به جایی که آنها باید دوست ندارد. من رو به انجام تمام این هفت چیز دیگر بیش از حد، از جمله شماره شش، موضوعات مربوط هدف قرار دادن.

6. موضوعات مرتبط با هدف قرار دادن

مسائل مربوط است که اساسا این مفهوم که گوگل یک نمودار بزرگ از ترکیبات لغوی و تجزیه و تحلیل معنایی. آنها اساسا می توان گفت: “هی، زمانی که ما محصولات عروسی را ببینید، ما اغلب نیز این اصطلاحات و عبارات، اصطلاحاتی مانند لباس مخصوص مهمانی رسمی، توکس، لباس عروسی، پاپیونی، جلیقه را ببینید.” در انگلستان، تقریبا به طور قطع ما جلیقه را مشاهده کنید، این چیزی است که ما یک جلیقه اینجا در ایالات متحده، و یا یک کت و شلوار عروسی، آن چیزی است که به طور سنتی در مراسم عروسی در بریتانیا در مقایسه با یک لباس مخصوص مهمانی رسمی اینجا در ایالات متحده فرسوده پاسخ.در حال حاضر، با توجه به اینکه گوگل این اصطلاحات و عبارات بسیار معمول با این یکی در ارتباط می بیند، آنها اساسا شروع به ساخت تا این نمودار بین این، و غیره این موضوعات آنها می گویند به این واژه جستجو بسیار مهم است. اگر کسی به دنبال  محصولات عروسی، آن را غیر معمول برای آنها برای پیدا کردن یک صفحه است که ارتباط بالا برای کاربران که همچنین شامل این نوع از کلمات و عبارات است.بنابراین، به عنوان یک بازاریاب جستجو، به عنوان خالق محتوا، ما نیاز به فکر می کنم در مورد چه کسانی اصطلاحات و عبارات که در اینجا مربوط هستند، و چگونه مطمئن شوم که برای آنها عبارتند از در مطالب من؟ اگر من، نه فرصت رتبه بندی من ممکن است باعث کاهش در مقایسه با رقبای من که هوشمندانه آن اصطلاحات و عبارات استفاده می شود.
7. بهینه سازی قطعه

با یک صفحه، ما نه تنها تلاش برای سوق دادن رتبه بندی. ما همچنین در حال تلاش برای سوق دادن کلیک کنید. بنابراین رتبه بندی شماره چهار و درآمد نرخ کلیک 6٪، که ممکن است بزرگ، به خصوص اگر به طور متوسط ​​است و بیشتر شبیه 11 درصد است. پس از آن ما درآمد نصف متوسط ​​برای رتبهی ما است. که به نظر می رسد کمی خنده دار است. کسانی که درصد دقیق نیست، اما شما از ایده است.از سئو سایت ما می خواهیم به قطعه بهترین بهینه سازی است که ما می تواند احتمالا در SERP. بنابراین شما می توانید در اینجا مشاهده کنید من این را کردم، “چه چیزی را می پوشند به عروسی رسمی”، “یک راهنمای از  و آن را همراه پسند. آن را در 10 ماه مه منتشر شد، سال 2016. سپس آن را تا به این توضیحات متا خوب، قطعه وجود دارد. این است که اساسا تبلیغات من به جستجوگران و گفت: “لطفا بر روی لینک من کلیک کنید. من می خواهم خود را کلیک کنید.”

در صفحه عناصر

دسته ای از عناصر که به این رفتن: عنوان، بدیهی است، توضیحات متا. فرمت URL، این، بسیار ساده بر روی صفحه اصلی، می شود بسیار پیچیده تر که ما باید صفحاتی که داخلی هستند زیرا گوگل شروع برای دسته بندی اگر شما پارامترهای URL کثیف و یا دسته بندی ها ناسازگار، سیستم های است که می تواند تند و زننده دریافت برچسب زدن.

تاریخ انتشار

تاریخ انتشار مهم بسیار کمی، به ویژه برای جستجو که دارای یک جزء تازه است. بنابراین اگر مردم در جستجوی نوع محصولات عروسی، خوب، شما ممکن است نیاز به نگرانی بیش از حد. اما اگر تعداد زیادی از مردم که برای این جستجو برای انواع عروسیمحصولات 2016 را جستجو کنم؟ خب، حالا شما واقعا نیاز است که تاریخ انتشار تازه است. در واقع، اگر گوگل شاهد تعداد زیادی از مردم برای آن، آنها ممکن است در واقع آن را به عنوان یک سیگنال قصد که نوع محصولات عروسی تنهایی سزاوار است که تاریخ در آن وجود دارد و آنها باید رتبه بندی محتوای تازه بالاتر به دلیل تعداد زیادی از مردم به دنبال های اخیر، مسائل مدرن تر.

استفاده از طرح

هر زمان که فرصت وجود دارد، برای مثال، اگر شما در فضا دستور هستید، نشانه های طرح به طور خاص برای دستور العمل وجود دارد. اگر شما در فضای خبری هستید، فرصت برای اخبار وجود دارد. اگر شما ویدئو، گوگل را واقعا اطاعت نمی آن بسیار زیاد است، به جز با یوتیوب، اما فرصت های ویدئویی برای نشانه گذاری طرح وجود دارد. همه نوع از انواع دیگر توجه به آنچه شما در، قطعا محلی و نقشه ها و یک دسته دیگر آنهایی که هستید وجود دارد.

نام دامنه

این چیزی است که به آن توجه شود. در واقع، زمانی که شما ثبت نام دامنه و ساخت یک وب سایت، شما باید در مورد مردم چگونه می خواهید به کلیک بر روی آن، بهینه سازی سئو سایت قطعه، همه که فکر.

قالب محتوا

قالب محتوا بسیار مهم است چون گوگل، به خصوص وقتی که یک درخواست مبتنی بر پرس و جو جستجو بیشتر وجود دارد، آنها شروع به نشان دادن آن توصیف متا طولانی تر است. بنابراین اگر شما می توانید در محفظهای آنچه شما می دانید اساسا قطعه مهم از محتوای این سوال کاربر پاسخ، شانس شما ممکن است قادر به گرفتن که فضای بزرگ تر، فضای عمودی در SERP، و این که ممکن است این معنی است که شما می توانید کلیک بیشتر در قرعه کشی همچنین.این کار واقعا به خوبی با لیست. این کار به سادگی با انجمن ها و بحث ها، موضوعات. این نسخهها کار به خوبی با عناصر که در آن شما یک دسته از خاص چگونه به، فرایند گام به گام، آن نوع از همه چیز. همان داستان با فرصت پاسخ فوری که شما می خواهید به نظر می رسد در بالای که SERP گوگل با پاسخ فوری اگر شما می توانید. ما می دانیم که که در واقع نمی کشد دور از طریق کلیک نرخ. این در واقع درایو بیشتر از آن. در واقع، املاک و مستغلات وجود دارد به این معنی که شما اغلب کلیک بیشتر از موقعیت آلی یکی است که بسیار بزرگ است. البته، تمام انواع مختلف فرصت های از ویژگی های SERP مانند ما در مورد صحبت – تصاویر، نقشه ها، محلی، اخبار.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *