سئو سایت: سئو خارجی سایت

سئو خارجی سایت چونه است

off-page-seo

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، که تلاش برای رتبه بندی وب سایت شما در موتورهای جستجو “ارگانیک”، و بهینه سازی موتورهای جستجو سئو سایت، که رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو در ازای پول است. هر دو روش می توان استفاده کرد برای ساخت یک کسب و کار موفقیت-اما کدام یک برای شما مناسب است؟ یک راه عالی برای بازار کسب و کار خود را به استفاده از موتورهای جستجو برای کمک به مشتریان خود را پیدا کنید آنلاین. شما یک وب سایت فروش متمرکز نیاز (به عنوان مثال، یکی با هدف ایجاد تماس به جای یک هدف اطمینان مشتریان است که شما که به شما می گویند شما) در صورت استفاده از این استراتژی؛ در غیر این صورت، تلاش های خود را به احتمال زیاد تلف خواهد شد.شما دو راه به استفاده از موتورهای جستجو برای کمک به مردم پیدا کردن وب سایت خود را. بهینه سازی موتور جستجو سئو خارجی و بازاریابی موتور جستجو (SEM).جیم یو، مدیر عامل شرکت می گوید: “کلید به SEO و SEM] است به ارائه محتوای مناسب به کاربران در زمان آنها به آن نیاز در شیوه ای جذاب.”بهینه سازی برای موتور جستجو (SEO) می تواند فوق العاده قدرتمند است، اما آن را اغلب برای راه اندازی که نیاز مشتریان را در اسرع وقت و نه در زمان شش ماه بیش از حد کند. این ارزان، اما این طور نیست بدون عنوان وقت شما با ارزش پول است، بیش از حد. SEO می تواند در دراز مدت بسیار موثر است.بازاریابی موتور جستجو (SEM)، از سوی دیگر، هزینه، اما می تواند نتایج بسیار سریع ارائه کرده است. وب سایت شما باید بهینه سازی شود به فروش و یا حداقل رانندگی یک مشتری برای دریافت در تماس بنابراین شما می توانید فروش را. شروع یو پی اس باید SEM با مراقبت های نزدیک شود. اطمینان حاصل کنید که شما به طور کامل درک چقدر پول شما در هر زمان در معرض. نمی دور با فریب از پیروزی سریع انجام شده است. شروع کند، و ارزیابی نتایج خود را.

بازاریابی موتور جستجو – نحوه استفاده از عبارات کلیدی

کلمات کلیدی و عبارات کلیدی جوهر بازاریابی موتور جستجو (SEM) و استراتژی های بهینه سازی موتور جستجو سئو خارجی می باشد. این کلمات که مردم را به گوگل (یا بینگ و یا هر چیز دیگری) جعبه جستجو تایپ را امتحان کنید و پیدا کردن اطلاعات در هستند.اگر شما تصمیم به استفاده از موتورهای جستجو به بازار کسب و کار خود را، شما نیاز به تعیین کلمات کلیدی و عبارات کلیدی مفید به انجام این کار.که عبارات کلیدی باید انتخاب کنید؟ مفید ترین از این عبارات کلیدی به عنوان عبارات کلیدی طولانی دم شناخته شده است. این عبارات بسیار خاص هستند.بنابراین، برای مثال، یک که دم کوتاه ممکن است “طراحی لوگو”. قرار دادن که به گوگل شما را خیلی افتضاح از بازدید دریافت کنید. در بسیاری از رقابت برای این عبارت وجود دارد، و آن را به خصوص برای کسب و کار خود را مفید نیست. هیچ سیگنال خرید وجود دارد در عبارت – بسیاری از مردم این عبارت در مورد طراحی آرم یاد بگیرند و یا به بررسی جنبه های دیگر کار طراحی آرم.که طولانی دم ممکن است “خرید طراحی آرم در آتلانتا، جورجیا” -این می دهد که نشانه روشنی از قصد خرید، و، بهتر، آن را نیز می دهد موقعیت جغرافیایی. اگر شما در حال در آتلانتا، جورجیا بر اساس، و شما فروش آرم-اگر این عبارت به ارمغان می آورد وب سایت خود را در یک جستجو، پس از آن شما در حال رفتن به در می شود با یک شانس برای برنده شدن برخی کسب و کار.

بهترین روش برای انتخاب عبارات کلیدی

شناسایی عبارات کلیدی مفید چالش برانگیز است. روش بیشتر مورد استفاده است را به بازدید گوگل و برای ورود به یک که.شما همچنین می توانید  سخنرانی بصورت مستقیم “” اطراف عبارت برای دیدن اگر شما یک مجموعه خاص از نتایج دریافت کنید. علائم سخنرانی اطمینان حاصل شود که موتور جستجو به نظر می رسد برای عبارت دقیق به جای عبارات مشابه.به عنوان مثال، قرار دادن “خرید طراحی آرم در آتلانتا، جورجیا” به عنوان مخالف به خرید طراحی آرم در آتلانتا، جورجیا.این به شما نشانه ای از چند بار یک جستجو در یک ماه انجام (- کار سخت را برای پنج بازدید یک ماه است که در بسیاری از موارد توصیه نمی شود تعداد کم بسیار مفید نیست مگر اینکه یک سیگنال خرید بسیار روشن در که وجود دارد) را و چه مقدار از عبارت “ارزش” به ازای هر کلیک به تبلیغ کنندگان (به عنوان مثال، چگونه کسی که بسیار پرداخت خواهد شد به استفاده از آن که). بیشتر از آن ارزش، بیشتر احتمال دارد آن است که عبارت است ارائه نتایج کسب و کار برای کسی.همچنین بسیاری از ابزار تحقیق کلمه کلیدی (برخی رایگان و برخی پرداخت می شود) که ادعا می کنند به تلاش از این روند وجود دارد. ابزار محبوب برای تایمر برای اولین بار ترافیک تراویس، که همچنین می تواند سایت های رقبای شما برای استراتژی های بهینه سازی کلمه کلیدی خود را تجزیه و تحلیل و، به عنوان پاداش، آن را می توانید تجزیه و تحلیل دقیق در استراتژی تماس ارتباط خود را ارائه، بیش از حد. شما همچنین می توانید ابزار تحقیق کلمه کلیدی فوق العاده مفید Moz.com استفاده – آنها به رهبر صنعت هستند، اما آنها در یک قیمت حدودی بالاتر آمده است.اگر شما با استفاده سئو داخلی به عنوان یک استراتژی، شما نیاز به آزمایش و ارزیابی کلمات کلیدی خود را. حکومت خوب از انگشت شست است که به ازای هر 100 کلیک شما، شما بین 3 و 10 سوالات را دریافت کنید. بنابراین، برای انجام یک آزمون کارآمد، شما می خواهید برای تست در اطراف 1000 کلیک. این بدان معناست که تنظیم بودجه خود را برای AdWords در 1،000 بار هزینه های کلیک کنید. اگر شما دریابید که این است که به هزینه بیش از حد، شما نیاز به پیدا کردن کلمات کلیدی دیگر و یا یک استراتژی بازاریابی متفاوت است.آن را بسیار آسان به شکست در حال اجرا یک کمپین SEM. یک کلیک می توانید چند سنت به چند دلار هزینه. ارزش از مبارزات انتخاباتی SEM را می توان با زیر محاسبه کرد: ارزش کل معاملات ناشی از کمپین – هزینه کمپین بنابراین، اگر شما 5000 $ سفارشات از 500 $ ارزش تبلیغات صرف-ارزش مبارزات انتخاباتی 4500 $ به شما است.اگر شما 500 $ سفارشات از 5000 $ ارزش گرفتن از تبلیغات صرف، ارزش مبارزات انتخاباتی است – 4500 $. یک عدد منفی معنی است که شما از دست دادن پول در مبارزات انتخاباتی است.انتخاب کلمات کلیدی و عبارات کلیدی یک علم را در خود دارد. شما ممکن است بخواهید برخی از صرف زمان ارزیابی نحوه انتخاب آن کلمات کلیدی و عبارات کلیدی قبل از ارتکاب به هر چیزی از نظر SEO و SEM.بهینه سازی موتور جستجو – یک استراتژی بازاریابی ارزان، آهسته و جامد بهینه سازی برای موتور جستجو (SEO) دریافت مقدار زیادی از عشق از بازاریابان تجربه است. آن را به عنوان “بازاریابی رایگان” در آن شما می توانید کار خود را در جستجوگرها خود را اداره کند (تا زمانی که شما به دنبال برخی از قوانین برای این کار) دیده می شود، و به این ترتیب همه به آن نیاز زمان خود را به چیزهایی اتفاق می افتد است. SEO است که به سادگی آنچه شما را به وب سایت و صفحات وب خود را انجام دهید تا آنها را نشان می دهد تا در “آلی” (یا بدون حقوق) نتایج جستجو در موتورهای جستجو.متاسفانه، سئو سایت نیز یک فرایند آهسته است. شما می توانید “برنده سریع” در بازارهای که بد تاسیس با استفاده از جستجوگرها، اما حقیقت این است که اکثریت قریب به اتفاق عبارات کلیدی مفید (از جمله عبارات کلیدی طولانی دم) در بازارهای رقابتی در حال حاضر خواهد شد که برای بهینه شده است. این احتمال وجود دارد به مقدار قابل توجهی از زمان برای رسیدن به یک مکان مفید در نتایج جستجو برای این عبارات. در برخی موارد، ممکن است ماهها یا حتی سالها تلاش متمرکز برای پیروزی در نبرد برای عبارات کلیدی بسیار رقابتی است.محل مفید در نتایج جستجو چیست؟ در حالت ایده آل، شما نیاز به در سه نتایج جستجو بالا بازگردانده شوند. بیش از 70٪ از جستجوها در این سه نتیجه حل و فصل، در حالی که 90٪ در صفحه اول نتایج حل شود. بنابراین، اگر شما در سه نیست، شما در حال رفتن به پیدا شما از دست رفته در اکثر پتانسیل کسب و کار و اگر شما در صفحه اول نیست، شما در حال رفتن به از دست بر روی نزدیک به همه کسب و کار بالقوه است.اگر شما می خواهید برای ایجاد کسب و کار خود را با تنها با استفاده از SEO به عنوان ابزار بازاریابی خود را، شما ممکن است بهتر ماندن در شغل فعلی خود و انجام کار در جستجوگرها در اوقات فراغت خود را تا زمانی که شما شروع به دستیابی به نتایج شما در جستجوی نیاز دارید. SEO یک استراتژی راه اندازی ضعیف برای بازاریابی برای یک کسب و کار جدید است.با این حال، اگر شما می خواهید به استفاده از SEM به ایجاد کسب و کار خود را در وهله اول، آن را به ارزش دنبال SEO به عنوان یک استراتژی آهسته سوز به جای / تکمیل SEM در دراز مدت.

چگونه شروع به کار با استفاده از جستجوگرها

یک رشته پیچیده و در لبه برش است. حجم جامع از اطلاعات در مورد چگونگی استفاده قفسه  دست و پنجه نرم در کتابخانه ها و فروشگاه ها با وزن خود را.ما نمی توانیم همه که در این مقاله پوشش، بنابراین ما به اصول اولیه، که در پایین را به دو دسته چوب در صفحه سئو سایت (کار شما در وب سایت خود را انجام دهید) و خارج از صفحه (کار شما در بقیه از اینترنت)این کمک خواهد کرد که شما با  آغاز شده، هر چند اگر شما قصد به دنبال این عنوان استراتژی اصلی بازاریابی خود را، ما به شدت توصیه می شود که شما خواندن روی جنبه های پیچیده تر از جستجوگرها به زودی به عنوان شما اصول اولیه در دست است.

نحوه استفاده در صفحه SEO

در صفحه  کار شما در وب سایت خود را انجام به دست آوردن رتبه بالا در موتورهای جستجو. هدف شما این است بدیهی است که وب سایت شما در صفحه اول و شاید حتی در میان سه اول نتایج جستجو نشان می دهد. در صفحه کند وزن به همان اندازه که خارج از صفحه در جستجوگرها در رتبه بندی حمل می کند، اما اگر شما اصول اولیه به درستی استفاده کنه … بعید است که خارج از صفحه خود را به نتایج ارائه، یا.چک لیست برای شما در صفحه این لیست به ترتیب اولویت نیست، و باید آن را به عنوان یک چک لیست برای در صفحه خود استفاده می شود:محتوا پادشاه است. مطالب خود را به نوشته شود به طوری که آن را به مخاطبان خود فراهم می کند ارزش. باید ترکیبی از پست های بلند و کوتاه را در وبلاگ یا وب سایت شما باشد. شما باید به “چیزهای  که” سعی نکنید (ذکر که بارها و بارها امتحان کنید و جذب موتورهای جستجو) به عنوان این می شود توسط موتورهای جستجو جریمه است. با این حال، متن شما باید عبارات کلیدی مهم حداقل یک بار شامل و ایده آل دو تا سه بار-ایده آل، باید آن را در عنوان خود را به نظر می رسد. با این حال، خوانایی و ارزش از موقعیت کلمه کلیدی بسیار مهم تر هستند امروز.کامل توصیف متا. توضیح متا یک عامل بزرگ در رتبه بندی نیست، بلکه آن متن که مردم در موتورهای جستجو در مورد این قطعه را ببینید. آن را به خوبی نوشته شده و ببینید که بازدید کننده بیشتر برای آن است. توصیف متا کد HTML – شما می توانید یک لینک به کدهای HTML و چگونگی استفاده از آنها را در پایان این مقاله پیدا کنید.
برچسب عنوان. سعی کنید به استفاده عبارات کلیدی خود را (که در آن عملی) در عناوین خود را. نگه داشتن آن کوتاه تر از 70 کاراکتر اگر شما می توانید. اطمینان حاصل کنید که عنوان طبیعی و قابل خواندن هستند.
شماره برچسب ها. همیشه استفاده از تگ های H برای بهینه سازی طرح بندی مطالب خود را. سعی کنید و با استفاده از تغییرات در عبارات کلیدی خود را در برخی از سرفصل، TOO. هنوز عبارات کلیدی در عنوان را تکرار کند مگر اینکه آن را کاملا ضروری است. (این کار شما را از نیاز به تکرار که در بدن از مطالب خود را متوقف نمی شود). تگ های H کدهای HTML – شما می توانید یک لینک به کدهای HTML و چگونگی استفاده از آنها را در پایان این بخش پیدا کنید.محتوای تکراری نیست. حتی اگر شما یک سیستم مدیریت محتوا هوشمندانه (سیستم مدیریت محتوا) که به شما امکان ایجاد URL های متعدد برای یک صفحه، آن را انجام نمی. گوگل متنفر محتوای تکرار و  از جستجو. اگر شما باید چندین URL ایجاد … شما نیاز به تحقیق اول.ایجاد لینک قابل خواندن است. بسیاری از سیستم های CMS باید گزینه برای ایجاد URL از متن هدر – اگر شما می کند آن را روشن. در غیر این صورت، ممکن است نیاز به انجام این کار به صورت دستی. بسیار بهتر از  است.فایل robots.txt خود را بررسی کنید. مطمئن شوید که شما یاد بگیرند که چگونه برای مخفی کردن محتوای شما نمی خواهید از موتورهای جستجو ایندکس نشده و موتورهای جستجو می توانید مطالب را شما انجام نمایه شده در، بیش از حد. (شما می خواهید برای مخفی کردن چیزهایی مانند محتوای تکرار، که می تواند توسط موتورهای جستجو جریمه اما در سایت خود هنوز هم لازم است). شما یک لینک به نحوه اصلاح فایل robots.txt در پایان این مقاله پیدا کنید.استفاده از یک موضوع پاسخ یا انطباقی برای وب سایت شما – این تم به طور خاص طراحی بسته به نوع دستگاه استفاده برای دسترسی به وب سایت برای تغییر شکل خود هستند. تم های قدیمی تر را به خوبی بر روی تلفن همراه نمایش داده نمی و دریافت رتبه های پایین تر در یک جستجوی تلفن همراه دلیل آن است.یادگیری به استفاده از تگ های ALT بر روی تصاویر. شما می توانید تصاویر خود را در جستجوگرها، TOO، اگر شما یادگیری به استفاده از برچسب ها را بر روی آنها به درستی. باز هم، عبارات کلیدی خود را هرزنامه نیست، اما استفاده انواع در یک موضوع به تمام معنی.شما ممکن است نیاز به ایجاد یک خیلی افتضاح از محتوا با توجه به هر یک که وابسته به سطوح رقابت برای آن است. این قوانین اساسی هستند برای کل در صفحه سئو سایت نیست، اما باید به اندازه کافی به شما آغاز شده است به نظر می رسد بسیار ساده در نگاه اول، اما بیشتر به شما در زیر کاپوت، به پیچیده تر از آن است. همچنین طول می کشد زمان زیادی به موفقیت – به همین دلیل ما توصیه نمی شروع بازاریابی خود را تنها با.چگونه به استفاده از فعال صفحه جستجوگرها و اگر تمام در صفحه کار کافی نیست، شما همچنین نیاز به کار بر روی خارج از صفحه در جستجوگرها. خوشبختانه، این را می توان در یک اصلی لینک دهنده ایده ایجاد خلاصه. یک پیوند چیست؟ این لینک در هر وب سایت دیگر از خود که لینک به وب سایت خود را به سادگی.با این حال، قبل از عجله کردن برای ایجاد 10،000 لینک های ورودی، شما نیاز به دانستن برخی از اصول اولیه. باز هم، ساختمان های backlink یک منطقه پیچیده (بسیار بیشتر از ما فضا برای اینجا) است، بنابراین اگر شما می خواهید برای دریافت به شدت به، شما باید بر روی آن را بخوانید تا یک بار به شما اصول اولیه تسلط.
اول، آن مهم است که بدانید که همه لینک دهنده برابرند. کسانی که در PR0 منتشر شده ( “روابط عمومی” مخفف “رتبه صفحه” بانک “0” به معنای کمترین مقدار) از سایت های ارائه وزن بسیار کمی در جستجو؛ کسانی که در PR9 (بالاترین رتبه صفحه) سایت های منتشر شده ارائه وزن بسیار بزرگ در جستجو (در واقع، یک پیوند بر روی یک سایت PR9 ممکن است به اندازه کافی برای ارائه بالا سه رتبه بندی برای  که در برخی موارد). نمونه هایی از سایت های رتبه صفحه بالا شامل ویکیپدیا، بی بی سی، نیویورک تایمز،، و غیره رتبه صفحه یک ارزیابی از قدرت و ارزش یک وب سایت در الگوریتم گوگل است. شما می توانید ابزار پلاگین برای مرورگر خود و یا ابزار آنلاین (بخش مراجع برای لینک دادن به برخی از این) برای بررسی رتبه صفحه از هر سایت داده شده پیدا کنید. شما همچنین می توانید رتبه صفحه وب سایت خود را بررسی کنید. بالاتر رتبه صفحه، بیشتر احتمال دارد آن است که تلاش های خود را در جستجوگرها موفق.توجه: صفحه بسیار بالا رتبه – کسانی که در بالا 6 – ممکن است دور از دسترس است برای یک مترجم آزاد واحد؛ آنها تمایل به به سایت های گسترده با تن از اطلاعات مفید اهدا می شود، به طوری که انجام ناامیدی نیست اگر شما در صفحه رتبه 5 گیر – این یک دستاورد باور نکردنی است.چگونه به ایجاد استراتژی های  خود هنگامی که شما این را بدانید، شما می توانید شروع به ایجاد یک استراتژی های که می توان ترکیبی از سایت های. سایت های PR0 هستند کاملا بی ارزش نیست، و استراتژی لینک خود را باید طبیعی – که به معنی شما می خواهید لینک در سایت و همچنین سنگین.دارنده مرجع شرایط کپی رایت و مجوز: همه حقوق محفوظ است.لینک دهنده کلیدی برای موفق هستند. ایجاد لینک دهنده زمان مصرف در ابتدا، اما اگر شما محتوای بزرگ ایجاد می کنید، آن را در نهایت آسانی به عنوان افراد دیگر آن را برای شما انجام خواهد شود.

به چه نیاز دارید تا در مورد لینک دهنده می دانید؟

متن این لینک باید متنوع و بیش از 30٪ از لینک دهنده شما نباید شامل که خود را، در حالی که بیش از 30٪ باید حاوی انواع آن عبارت – بقیه باید “اینجا کلیک کنید” لینک نوع باشد.یک ویژگی تعیین شده توسط برخی از وب سایت به لینک است که به نام نگارش = “nofollow”؛ به بیان دقیق، این بدان معنی است موتورهای جستجو قرار است به چشم پوشی از لینک در رتبه بندی خود را. در عمل، آنها را انجام دهد، و آنها انتظار برای دیدن یک ترکیب طبیعی از لینک های nofollow و دهنده dofollow – 30٪ / 70٪ تقسیم اینجا احتمالا ایده آل است. شما می توانید یک لینک به نحوه ایجاد این دستورات HTML در پایان این بخش پیدا کنید.

گرفتن لینک دهنده

بهترین استراتژی برای لینک دهنده است که برای ایجاد محتوای بزرگ و اجازه دهید افراد دیگر مطالب خود را حمایت می کنند. با این حال، برای شروع، شما می توانید لینک خود را به محتوا در رسانه های اجتماعی خود را ایجاد کنید، دوستان خود را به اشتراک گذاشتن مطالب خود در وب سایت خود و رسانه های اجتماعی، و اگر شما می توانید سوالات در انجمن است که پاسخ مطالب خود را، شما همیشه می توانید پیدا کنید بعد از آن وجود دارد.اسپم نیست. به طور جدی، انجام دهنده خود را اسپم نیست. هیچ چیز بدتر از دزد وجود دارد، و آن را بازاریابی خود را در کوچکترین کمک نمی کند. اگر شما در حال رفتن به محل یک لینک به مطالب خود را در سایت دیگر، مطمئن شوید که آن را مفید، و مطمئن شوید که در همراهی با قوانین سایت است. ادب و احترام به حساب بسیار.موتور جستجو بازاریابی – استراتژی بازاریابی گران قیمت و موثر بازاریابی موتور جستجو (SEM) یک راه برای گرفتن نتایج بدون صرف تن از تلاش در جستجوگرها است. اکثریت قریب به اتفاق از بازاریابان که برای SEM انتخاب به عنوان اولین استراتژی بازاریابی خود را خواهد کرد، در دراز مدت، همچنین در جستجوگرها خود کار می کنند. چرا از آنجا SEM هزینه پول، گاهی اوقات مقدار زیادی از آن؟ سئو چیست آنها را قادر می سازد به کار بر روی کاهش هزینه های SEM خود در طول زمان.چگونه کار می کند؟ در اصل، شما با استفاده از گوگل  (یا معادل آن یکی دیگر از موتور جستجو – بسته به بازار کار می کنید در؛ در چین، شما می خواهم به دنبال در بایدو، به عنوان مثال) به جای مناقصه در عبارات کلیدی؛ شما ارسال آگهی بر اساس آن که؛ موتور جستجو مکان آگهی در نزدیکی بالای رتبه بندی جستجو، و شما مقدار پیشنهاد هر بار کسی کلیک بر روی آگهی خود را پرداخت.به طور معمول، وجود خواهد داشت رقبای برای که، و بیشتر به شما مایل به ازای هر کلیک پرداخت، کلیک بیشتر شما به احتمال زیاد دریافت خواهید کرد. می تواند یک بازی خطرناک به بازی اگر شما به آرامی شروع کنید. شیب انگشتان خود را در آب با مبارزات کم هزینه به ازای هر کلیک، و محدود کردن هزینه کلی خود را (به 50 $ یا 500 $ بسته به بودجه خود را). بررسی نتایج شما قبل از ارتکاب مقدار بسیار عظیمی از پول را به SEM است.اگر شما در حال گرفتن کلیک اما تبدیل فروش نگاهی به وب سایت شما نیست. چگونه می توانید آن را بهبود است به منظور تسهیل خرید و فروش؟

اگر شما در حال کلیک گرفتن … شما ممکن است نیاز به سرمایه گذاری پول بیشتر به ازای هر کلیک. همانطور که شما ممکن است انتظار، الگوریتم در بازی SEM وجود دارد. همچنین، بیشتر به شما پرداخت، بیشتر احتمال دارد که شما به با ارزش بالا (از نظر هزینه بالقوه با کسب و کار شما) کلیک خدمت کرده است. یا، شما فقط ممکن است نیاز به ارزیابی مجدد  که خود را – شاید آن را به عنوان محبوب به عنوان ارقام، ارائه شده توسط گوگل ، نشان می دهد نیست؟  گوگل و بسیاری از ارائه دهندگان SEM دیگر در عمق آموزش در مورد چگونگی استفاده از ابزار SEM خود به طور موثر، و آنها به ارزش رفتن را از طریق اگر شما قصد به صرف پول در SEM است.جایگزین ممکن است به استخدام یک حرفه ای برای کمک به راه اندازی کمپین های اولیه خود را و به دست آوردن چیزهایی در مسیر حق است. این ممکن است هزینه کمی بیشتر، اما اگر آن را می توانید به کسب و کار برنده قطع زمان و تلاش خود، آن را به ارزش آن است.اگر می خواهید به استفاده از SEM، شما باید هزینه های با استفاده از این نوع بازاریابی به پیش بینی جریان نقدی و قیمت شما در حال شارژ برای کار خود را ساخت. هزینه 3000 $ در ماه در  به زمین 20،000 $ از کسب و کار برجسته در بیشتر موارد معقول است. هزینه 3000 $ در ماه به زمین 3500 $ کسب و کار، از سوی دیگر است، به احتمال زیاد به یک فاجعه برای توانایی کسب و کار شما به تجارت به طور موثر در طولانی مدت است.SEM می تواند یک راه بسیار خوبی برای فروش از طریق مسنجر برای یک کسب و کار راه اندازی. بسیاری از شروع یو پی اس راحت با بازاریابی “فعال” مانند فروش تلفنی و یا راه رفتن را به یک کسب و کار و درخواست به صحبت می کنند به یک خریدار نیست. SEM است که احتمالا موثر ترین “منفعل” روش بازاریابی از نظر توانایی آن را به نتایج سریع است.فراموش نکنید که برای جلوگیری از هر گونه مبارزات SEM در حالی که اگر کتاب سفارش خود را کامل به سرشار برای سه ماه آینده است. برنده کسب و کار شما نمی توانید مسئولیت رسیدگی بی معنی است، و خطر ابتلا به  خود ممکن است کیفیت و کار خود را شهرت خود را به خطر بیاندازد.دارنده / کپی رایت: مارکت رسانه، شرکت شرایط کپی رایت و مجوز: همه حقوق محفوظ است.فراموش نکنید که که همه بازارهای استفاده از موتورهای جستجو همان – گوگل ممکن است شماره یک در جهان است، اما آن را در هیچ جای چین (به عنوان مثال).موتورهای جستجو هستند یک راه عالی برای پیدا کردن کسب و کار آنلاین. آنها را روش های بازاریابی “منفعل” برای کسانی که نمی خواهند به “بازاریابی فعال” دریافت کنید. SEO می تواند فوق العاده قدرتمند است، اما آن را اغلب بیش از حد کند برای کسی که نیاز مشتریان امروز (و نه در زمان شش ماه) به یک استراتژی بازاریابی خوب زمانی که کسب و کار شما به شما راه اندازی. آن را ارزان (هر چند این برنامه رایگان نیست – وقت شما با ارزش پول بیش از حد است)، و می توان آن را در دراز مدت بسیار موثر است.SEM، از سوی دیگر، هزینه، اما می تواند نتایج بسیار سریع ارائه کرده است. وب سایت شما باید بهینه سازی شود به فروش و یا حداقل رانندگی یک مشتری برای دریافت در تماس (GIT – در بازاریابی) بنابراین شما می توانید فروش را. شما باید SEM با مراقبت از نزدیک و مطمئن شوید که شما به طور کامل درک چقدر پول شما در هر زمان در معرض. شروع بازدید کنندگان.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *