سئو سایت: کلمات کلیدی سایت

سئو کلمات کلیدی سایت

keywords-websites

کلمات کلیدی در سایت نقش بسیار زیادی را ایفا میکنند به طوری اگر درست انتخاب شوند اثر عجیبی دارند.صرف نظر از اینکه شما در حال حاضر کار می کنند، زندگی و نفس کشیدن در اینترنت و یا اگر شما فقط در مورد به سادگی حضور خود را آنلاین هستید، یک دوره سحر و جادو است که شما احتمالا شنیده وجود دارد سئو سایت مخفف بهینه سازی موتور جستجو و توسط بسیاری از به عنوان برخی از تکنیک دستکاری است که می تواند تاثیر بر چگونه وب سایت ها توسط موتورهای جستجو قرار گرفت در نظر گرفته اند.تنها بخشی از این درست است.در واقع، بهینه سازی برای موتورهای جستجو مختلف (به عنوان مثال گوگل، بینگ، یاهو)، اگر به خوبی انجام می شود، می تواند دید یک وب سایت در SERP (صفحات نتیجه موتور جستجو) را بهبود بخشد. با این حال، امروزه سئو محتوا سایت است که دیگر از تکنیک های مورد اب زیر کاه هستند که به معنای فریب موتورهای جستجو و کاربران خود.در واقع، دلیل گوگل به روز رسانی الگوریتم های آن که اغلب این است که آن را می خواهد به اطمینان حاصل شود که شیوه های تنها خوب توسط صاحبان وب سایت به صورت روزانه اجرا شده است. تکنیک های مناسب کسانی است که نه تنها کمک به رتبه صفحه وب بالاتر اما بیشتر از همه کسانی که به مردم کمک اطلاعات مربوط زحمت پیدا کردن می باشد. در جهان جستجوگرها، ما آنها را تکنیک های کلاه سفید است.به عبارت دیگر، است که در اینجا به خدمت نه تنها به شما – صاحب یک وب سایت، وبلاگ نویس، کارآفرین اما بیشتر از همه یک کاربر که، در همان زمان، بازدید کننده بالقوه، پیرو، مشتری خوشحال خود را و مدافع نام تجاری اختصاص داده شده است.اطلاعات بیشتر در مورد سئو سایت یاد بگیرند! این باید خواندن راهنمای شرکت در جستجوگرها.در زیر ما برخی از راهنمایی جستجوگرها مورد اعتماد ترین است که کمک خواهد جمع آوری فضای آنلاین خود را در عمق از اینترنت و بیشتر کاربر پسند هر دو قابل رویت تر می شود.برای نگه داشتن چیزهای سازمان و به عنوان به شما روشن که ممکن است لیست ما به چند بخش تقسیم شده است. (بله، سئو داخلی یک فرآیند پیچیده و طولانی مدت است.) ما با برخی کوچک و آسان برای اجرای ترفند است که می تواند تاثیر زیادی بر SEO وب سایت خود را دارند شروع کنیم. همانطور که ما به عمیق تر، شما بیشتر در مورد SEO، چطور موتورهای جستجو کار و چگونگی ساخت یک استراتژی SEO قوی را یاد بگیرند.در حالی که اجرای آن راهنمایی، به یاد داشته باشید که بهترین اصحاب در ماجراجویی خود را خواهد بود: تداوم و ثبات در بهینه سازی وب سایت خود را.مبانی در صفحه بهینه سازی وب سایت توجه داشته باشید: امروزه روشی که در آن ساختار آدرس های URL، ارسال عنوان و تگ های متا توصیف، بهینه سازی تصاویر وب سایت و غیره اهمیت تر می شود به عنوان گوگل در سایر عوامل SEO (بیشتر در مورد تکنیک های محتوا و ساخت لینک) متمرکز است. با این حال، به عنوان ما در حال یادگیری اصول اولیه در مورد جستجوگرها، تنها راه ما باید آن را انجام دهید این است که در مورد شیوه های خوب یاد بگیرند. دقیقا همان چیزی است که ما در مورد به انجام در حال حاضر.

1. اطمینان ساختار وب سایت شما روشن است، بصری و تا به امروز است.

راه به شما در سازماندهی یک معماری سایت، و ناوبری آن برای هر دو سئو خارجی و بازدید کنندگان خود را بسیار مهم است. موتورهای جستجو از طریق یک ساختار لینک برای پیدا کردن و صفحات اول. اگر سایت شما به خوبی سازمان یافته، تمام صفحات و زیرصفحه می شود به راحتی پیدا و نمایه شده توسط خزنده موتور جستجو.همچنین، ناوبری بصری برای بازدید کنندگان خود کار خواهد کرد آن را به عنوان آنها کمک خواهد کرد آنچه را که برای در حداقل زمان ممکن است. یک قانون سه کلیک می گوید که هر گونه اطلاعات در یک وب سایت باید در دسترس برای یک کاربر در بیش از سه کلیک می شود. این است چگونه شما باید آن را برنامه ریزی کنید.

2. شامل یک کلمه کلیدی اولیه در یک URL صفحه.

صفحات وب را در دامنه خود را ممکن است برای بسیاری از کلمات کلیدی مختلف بهینه شده است. گفته شده است که بهترین راه این است که تمرکز روی یک عبارت کلیدی و به آن شامل به طور مستقیم در خط فاصله URL address.Use (-) به جای خط (_) در URL ها.

3. استفاده از خط فاصله (-) به جای خط (_) در URL ها.

هنگام استفاده از زیرخط جدا کردن کلمات در یک نام URL، گوگل آن را به عنوان یکی کلمه به عنوان خوانده شده. این به این معنی است که خواهد شد خزنده جستجو به عنوان تلقی کرد. این یکی سخت است به خواندن، درست است؟

4. یک آدرس URL شخص به جای یکی از پویا را انتخاب کنید.

 

در حالی که موتورهای جستجو به راحتی می توانید هر دو از URL درک، برای انسان URL های پویا کاملا ناخوانا هستند.برای مثال، اگر شما یک وبلاگ در وردپرس شما می توانید ببینید که یک آدرس URL به طور پیش فرض از یک پست خاص پویا است. نگاهی به: مشاهده مکالمات هنگامی که شما با کلیک بر روی دکمه “انتشار”، وردپرس به طور خودکار آن را به یک آدرس استاتیک تبدیل کنید. با این حال، آن را به صورت تصادفی از کلمات کلیدی عنوان وبلاگ را انتخاب کنید. از نظر سئو و بهینه سازی سایت آن بهتر خواهد بود اگر شما ویرایش URL نام خود را که ممکن است همانطور که در بالا دیده می شود.

5. نگه داشتن یک آدرس کوتاه URL، توصیفی و مرتبط است.

بازدید کننده باید قادر به در یک نگاه آنچه یک وب سایت خاص است همه چیز در مورد بگویید. اگر شما را انتخاب کنید به ویرایش یک آدرس URL خودتان، شما نه تنها به نفع کلمه کلیدی بهینه سازی کار می کنند، اما شما همچنین باید آن را آسان تر برای یک کاربر به درک آنچه او می تواند در یک وب سایت خاص را پیدا کنید. به این ترتیب شما زندگی یک جستجوگر کمی ساده تر می کنیم.عنوان تگ، متا توضیحات و ALT-ویژگی

6. ایجاد یک عنوان تگ شیرین برای هر صفحه از وب سایت خود را

یک تگ عنوان توصیف آنچه دامنه خود را همه چیز در مورد. این یک جمله کوتاه که در آن شما فضای آنلاین شما را توصیف است. آن را در مکان های مختلف، مانند ظاهر خواهد شد: می SERPs، رسانه های اجتماعی، صفحات خارجی، و در مرورگرهای (زیر مثال).باید کوتاه، جذاب و به اندازه کافی برای جلب توجه از این افراد که مخاطبان هدف خود را اصلی باشد. بله، به این معنی است که شما باید زبان خود صحبت می کنند و در حال حاضر وب سایت خود را در راه است که می تواند جذاب به آنها.

7. استفاده از متا توضیحات به ارائه نام تجاری خود را بهتر است.

شرح متا یک پاراگراف کوتاه است که تحت یک تگ عنوان در SERP نمایش داده شده است (بالا صفحه نمایش را ببینید). متا توضیحات به شما می دهد فرصت برای معرفی نام تجاری خود را قبل از یک جستجوگر می پردازد بازدید به سایت شما و در واقع می بیند محصولات است که شما ارائه می دهیم.طول دوره مطلوب از یک متا توضیحات بین 150-160 کاراکتر است.

8. فراموش نکنید که برای استفاده از ویژگی های ALT برای همه از تصاویر.

موتورهای جستجو تصاویر را نمی خواند، آنها به جای متن ALT به عنوان خوانده شده. شما باید یک ویژگی ALT برای کمک به خزنده موتور بهتر درک معنای یک تصویر و چه آن را نشان دهنده استفاده کنید. البته، آن را خوب به استفاده از عبارت های کلیدی شما را هدف قرار برای توصیف تصاویر در صفحه وب خود را.همچنین، آن را خوب است که به جای کلمات کلیدی در متن که تصاویر را احاطه کرده و آن را پررنگ میشود. به این ترتیب خزنده موتور می دانید که این بخشی از یک پست ویژه برای خوانندگان مهم است.هر CMS (سیستم مدیریت محتوا) استفاده می کنید، هر زمانی که شما یک تصویر را آپلود شما یک شانس برای بهینه سازی آن را با کلمات کلیدی مناسب داشته باشد. آسان است. به شرح زیر میباشد چگونه شما می توانید تصاویر را در وردپرس بهینه سازی.

9. یافتن کلمات کلیدی که برای شما کار خواهد کرد.

تقریبا بر اساس کلمات کلیدی. کلید را به یک استراتژی سئو خوب است برای پیدا کردن آنچه کلمات کاربران را به یک نوار جستجو تایپ کنید زمانی که آنها برای وب سایت شما انجام. با یک لیست از کلمات کلیدی مرتبط در دست خود را، شما می تواند یک راه نیم وجود دارد.یکی (و رایج ترین) راه انجام یک تحقیق کلمه کلیدی است برای استفاده از برنامه ریز گوگل کلید واژه. این ابزار رایگان در دسترس هر کسی با یک حساب Google AdWords، که آن هم رایگان است. هنگامی که شما راه اندازی حساب خود را و به جزئیات بیشتر در مورد وب سایت خود را، شما یک لیست از پیشنهادات کلمه کلیدی را دریافت کنید.کار شما این است به انتخاب عبارت کلمه کلیدی مرتبط ترین را از لیست. با این حال، آن را نیز مهم است که آن کلمات کلیدی در میان کاربران محبوب شده است (یک عدد نسبتا بالایی از جستجو به طور متوسط ​​ماهانه). در نهایت، آنها باید رقابت متوسط ​​یا پایین دارند (بسیاری از وب سایت های سعی کنید برای بهینه سازی برای کسانی که کلمات کلیدی).این تنها در تئوری آسان است. بخشی از مشکل در مورد برنامه ریز گوگل کلید واژه این است که آن را نشان می دهد تعداد برآورد شده از رقابت به طور متوسط ​​تعداد پرداخت تبلیغات برای آن کلمه کلیدی خاص است. که آن را به رقابت برای نتایج می آید کاملا متفاوت خواهد بود.بنابراین بهترین ایده این است که استفاده از ابزارهای دیگر (و معمولا پرداخت می شود) برای چک کردن مشکل کلمه کلیدی واقعی متریک.با این حال، برنامه ریز گوگل کلید واژه یک نقطه شروع خوب برای تحقیق کلمه کلیدی است. در اینجا شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی استفاده از برنامه ریز گوگل کلید واژه به عنوان خوانده شده.

10. مخلوط انواع مختلف از کلمات کلیدی به طور همزمان.

در واقع، سه نوع اصلی از کلمات کلیدی وجود دارد: عمومی، بازی گسترده و دم بلند. هر کدام از آنها جذب کمی از انواع مختلف و میزان ترافیک. امن ترین و موثر ترین استراتژی این است که ترکیب آن نوع از کلمات کلیدی به منظور رسیدن به انواع مختلف ترافیک.کلمات کلیدی عمومی شرایط نامشخص و بسیار کلی هستند، برای مثال: “بازاریابی محتوا” یا “رشد هک” این نوع از کلمات کلیدی هستند. چنین شرایط مقدار واقعا خوب از ترافیک، که، در همان زمان، خیلی هدفمند نیستند. کلمات کلیدی عمومی نیز بسیار رقابتی است.کلمات کلیدی انطباق گسترده معمولا تعادل خوبی بین حجم ترافیک و ارتباط آن برای یک وب سایت فراهم می کند. “رشد هک برای راه اندازی” یا “محتوای بازاریابی بهترین شیوه”: آنها می توانند مانند صدا. ترافیک که از آن عبارات می آید می شود بهتر مورد هدف قرار، به این معنی که افرادی که بازدید بیشتر احتمال دارد برای تبدیل شدن به مشتریان و پیروان آینده خود را.کلمات کلیدی دم بلند عبارات طولانی (آنها می تواند حتی کل جملات) که مردم به میله جستجو تایپ می باشد. “چگونه برای آماده سازی یک استراتژی بازاریابی محتوا” و یا “چگونه به استفاده از رشد هک تکنیک برای گسترش کسب و کار” نمونه هایی از کلمات کلیدی دم بلند است. آنها مقدار زیادی از ترافیک به وب سایت شما به ارمغان بیاورد. با این حال، بازدید کنندگان که آنها شما را با ارائه، به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به کاربران درگیر خود را.

11. فراموش نکنید که برای یک موقعیت مکانی در کلمات کلیدی خود را.

به این ترتیب شما وب سایت شما و کسب و کار شما برای هر دو جستجوهای محلی و مشتریان محلی بهینه سازی. به عنوان مثال، اگر شما در ارائه خدمات بازاریابی محتوا و شما در سان فرانسیسکو است، آن را خوب به شما اجازه مشتریان بالقوه خود را می دانم و کلمه قرار دادن یک عبارت کلمه کلیدی آشکار مانند: “خدمات بازاریابی محتوا در سان فرانسیسکو”.

12. محل کلمات کلیدی خود را در تیتر، سرفصلهای و متون لنگر.

هر نقطه در وب سایت شما خواهد کلمه کلیدی خود را به عبارات است قرار گرفتن در معرض همان و قدرت SEO. در ساختار محتوا بهترین مکان برای قرار دادن کلمات کلیدی خود را تیتر، عنوان فرعی، بخش بولد درون یک متن و متون لنگر (کپی که توصیف پیوندها) می باشد.هنگامی که توصیف لینک هرگز “اینجا کلیک کنید” مدت استفاده کنید! آن را می دهد به هیچ وجه اطلاعات در مورد آنچه می تواند در زیر یک لینک قرار دارد، به علاوه شما این شانس را برای بهینه سازی یک لینک متنی را از دست ندهید.همچنین، اگر ممکن است، همچنین به نام بخش های وب سایت خود را قرار داده کلمات کلیدی مهم است.

13. کلمات کلیدی قرار به طور طبیعی در سراسر خود را محتوا بر روی صفحه.

آنها باید به زمینه مناسب است. اگر شما بیش از آن انجام دهید و چیزهای مطالب خود را با بسیاری از عبارت های کلیدی، شما را به صفحه وب خود را نگاه اسپم و غیرجذاب هم برای کاربران و خزنده موتور. چاشنی کلمه کلیدی در یک تجربه کاربری منفی منجر خواهد شد و قطعا رتبه بندی سایت شما آسیب برساند.

14. سعی کنید به تمرکز بر روی یک کلمه کلیدی حالی که بهینه سازی یک صفحه وب.

این خوب است برای بهینه سازی یک صفحه وب با یک عبارت کلمه کلیدی به جای آنهایی که چند در یک زمان. با تمرکز بر روی یک کلمه کلیدی، شما مطمئن باشید که در آن دستاوردهای تمام قدرت جستجوگرها آن را می توانید دریافت کنید. بهینه سازی عنوان و متا تگ ها از یک وب سایت با محتوای آن (عنوان، زیر عنوان، متن، لینک ها و تصاویر).

15. بهینه سازی تمام تصاویر با کلمات کلیدی مناسب.

فراموش نکنید که برای استفاده از عبارت های کلیدی نه تنها در سراسر محتوای وب سایت، و همچنین در شرح تصویر. همچنین این باور است که آن را تمرین خوبی برای استفاده از کلمات مانند است: “تصویر”، “عکس”، “تصویر” همراه با کلمه کلیدی برداشت خود را در حالی که توصیف یک تصویر با یک ویژگی ALT.

16. به محض این که شما شروع به انجام SEO، پیگیری عملکرد تمام کلمات کلیدی خود را.

در صورتی که شما رتبه بندی جستجو وب سایت شما پیروی نمی کنند و نمی دانند که چگونه کلمات کلیدی خاص برای موقعیت خود را در SERP کار، شما همچنین ممکن است فقط جلوگیری از انجام سئو تضمینی در دسترس نباشد. بهینه سازی وب سایت یک فرآیند طولانی مدت است که نیاز به دقت ردیابی تمام تلاش خود را است. هنگامی که آن را به کلمات کلیدی می آید، شما باید بدانید که آنهایی که به نفع رتبه بندی شما کار می کنند.

17. انتشار تنها با کیفیت بالا، تازه و کلمه کلیدی محتوای غنی است.

یکی از مهم ترین عوامل SEO امروزه محتوای وب سایت ها است. اگر شما اطلاعات مفید و عملی برای کاربران فراهم می کند، موتورهای جستجو رتبه وب سایت خود را در SERP بالاتر است. برای دریافت بهترین نتایج بهینه سازی، شما همچنین باید مطالب خود را به روز رسانی عنوان اغلب به عنوان امکان پذیر است. به این ترتیب شما وب سایت خود را تازه نگه دارید و مخاطبان خود را علاقه مند است.

18. توجه ویژه ای به املا و دستور زبان مطالب خود را.

محتوای با کیفیت بالا به معنی املای بی عیب. این درست است که مردم اغلب کلمات آنها را به میله جستجو تایپ املای غلط. برخی از تکنیک های نه چندان توصیه می شود توصیه برای بهینه سازی یک وب سایت برای کلمات کلیدی اشتباه به طوری که کاربران که در دستور زبان خوب نیست به راحتی می تواند آن را پیدا کنید. با این حال، غلط املائی بیش از حد و دستور زبان فقیر فقط می توانید رتبه بندی وب سایت شما آسیب برساند.

19. مطمئن شوید که مطالب خود را منحصر به فرد و با ارزش است.

برای ایجاد یک وب سایت ایستادگی کردن در عمق اینترنت سخت ترین کار برای هر کسی که یک کسب و کار آنلاین اجرا می شود. هیچ دستور سحر و جادو است که می تواند به کار گرفته و به نتایج پایدار وجود دارد. با این حال، موتورهای جستجو تمایل به پاداش کسانی که وب سایت را که یک ارزش واقعی را به کاربران خود.یک سایت است که اطلاعاتی را که منحصر به فرد و با ارزش (آموزنده، مفید و قابل فهم) قرار گرفتن در معرض بیشتر در SERPs به دست آورید. موتورهای جستجو رتبه بالاتر کسانی که وب سایت است که تلاش برای ایجاد یک تفاوت (در یک راه خوب البته!) و ارائه ارزش واقعی برای مردم است.

20. آماده محتوای که تجدید نظر به مخاطبان هدف خود را.

نه هر قطعه از مطالب جالب برای هر کاربر وجود دارد خواهد بود. وب سایت خود را در مقابل مخاطبان تصادفی از زمان به زمان خواهد شد. با این حال، کار خود را به لطفا به همه، اما برای ایجاد محتوای مناسب به نیازهای مشتریان خود را نمی.توسعه یک شخصیت خریدار قبل از شروع سرمایه گذاری منابع خود را به ایجاد محتوا. انتشار تنها آن قطعه از محتوا که به مخاطبان خود را مهم است.

21. دقت برنامه ریزی استراتژی مطالب خود را.

بله، شما باید یک استراتژی برای محتوایی که در وب سایت خود منتشر کرده اند. نه تنها باید شما دقیقا می دانند که چه نوع از اطلاعات شما می خواهم به ارائه، بلکه چگونه اغلب. این امر به خصوص اگر شما یک وبلاگ در وب سایت شما. شروع با ایجاد یک نقشه راه برای ایجاد محتوا.

22. محتوای خود را با سئو کلمات کلیدی آسان به خواندن.

در اینترنت، مردم تمایل به اسکن متن به جای آن کتاب را بخوانند را پوشش میدهد. به همین دلیل شما باید یک ساختار روشن از هر قطعه از محتوا. استفاده از عناوین، عنوان فرعی، گلوله و bolds در بخش مربوطه را از خود کپی.همچنین، سعی کنید مطالب خود را کمی واضح تر – استفاده از عکس، نمونه های واقعی زندگی، اینفوگرافیک و یا فیلم ها برای نشان دادن اطلاعات بهتر و مطالب خود را به یاد ماندنی. همچنین فراموش نکنید که به جای کلمات کلیدی مناسب در سراسر محتوا.

23. مراقبت از تمام محتوای تکراری در وب سایت خود محتوای تکراری – محتوا همان است که در URL منحصر به فرد متعدد به نظر می رسد – توسط موتورهای جستجو خوش آمدید نیست و می تواند یک قطره جدی در رتبه بندی وب سایت شود. با این حال، گاهی اوقات آن را سخت برای جلوگیری از تکثیر محتوای، به ویژه در وب سایت های تجارت الکترونیک که در آن همان محصول در صفحات وب جداگانه با اندازه و / یا رنگ های مختلف ارائه شده است.در مواردی مانند این، شما باید یک برچسب متعارف که اشاره که صفحه باید به عنوان اصلی در رابطه در نظر گرفته می تکرار استفاده محتوا. شما همچنین می توانید یک تغییر مسیر 301 مطمئن شوید که آب سئو کلمات کلیدی به آدرس یک وب سایت به کارگردانی و به چند وب ساختمان pages.Link تقسیم نشده اهمیت lot24 استفاده کنید. ساخت یک پروفایل های backlink سالم برای لینک site.Inbound خود را که به سایت شما می آیند دوم عامل SEO مهم (درست بعد از محتوا) است که تاثیر زیادی در رتبه بندی وب سایت شما. از روز اول گر چه هنر استراتژی SEO برای کسب و کار خود را، شما باید برنامه ریزی که استراتژی های ساختمان لینک شما سرمایه گذاری in.Picking اعتماد و وب سایت های مرتبط است که شما می خواهم برای دریافت لینک دهنده از خواهد بود start.25 خوب است. هنگامی که لینک به طور فعال به دست آوردن هدف تنها برای کیفیت ones.Only لینک از کیفیت و وب سایت مورد اعتماد است که جذب مقدار بالایی از ترافیک می تواند تاثیر جدی و خوب در رتبه بندی وب سایت شما داشته باشد. اگر یک لینک وب سایت معتبر برای شما، برخی از این “قدرت” است، موتور site.Search خود را منتقل شروع به اعتماد سایت خود را کمی بیشتر. و زمانی که آنها آن را به عنوان منبع خوبی از دانش در نظر بگیریم، آنها نیز تمایل بیشتری به آن رتبه بالاتر در SERPs.Remember آنها عبارتند از: کیفیت است که همیشه از کمیت مهم تر که آن را به لینک ها، محتوا، و بهینه سازی سایت به طور کلی در می آید. بسیاری از لینک های اسپم فقط می توانید رتبه بندی شما آسیب برساند، آنها را ندارد higher.26. هنوز در سرمایه گذاری نمی حمایت links.It به مراتب بهتر به تمرکز بر روی رسیدن به وبلاگ معتبر و ارائه آنها را با ارزش واقعی به جای پرداخت هزینه برای مقالات اسپم و یا بسیار تبلیغاتی با یک پیوند به وب سایت خود را. چنین یک نشریه را نمی خواهد شما ترافیک زیادی را، و نه آن را به شما اعتبار می بخشد در eyes.It خوانندگان به مراتب بهتر اگر شما یک وبلاگ و یا رسانه های خروجی احترام از تو رفتگی در دیوار خود را پیدا کنید و در حال حاضر تخصص گسترده خود را در یک موضوع خاص در قالب یک وبلاگ پست، مطالعه موردی، اینفوگرافیک، ارائه، ارزش etc.Real ایجاد ترافیک، پیروان، تعامل و لینک دهنده. هنگامی که شما چیزی ارزشمند را، شما یک آب با کیفیت های backlink در بازگشت دریافت کنید. بدون پول به شما نتایج SEO پایدار و لینک های ورودی با کیفیت مانند that.27 است. لینک به کیفیت دیگر websites.If شما را به وب سایت های دیگر لینک کنید، شما نه تنها کمک به ترویج محتوای خود را، اما همچنین شما دیگران اجازه دهید بدانند که شما وجود داشته باشد. به همین سادگی. و اگر شما ارائه محتوای با کیفیت، افرادی که کار شما به اشتراک گذاشته ام خواهد بود تمایل بیشتری به ترویج وب سایت خود را به عنوان well.Quality ساخت لینک بیشتر در مورد ایجاد روابط، links.28 تبادل است. “کسب لینک از طریق کمک به مردم است.” … به عنوان نی نی آشپز از جستجوگرها 2.0 یک بار گفت. در جهان جستجوگرها، ارز لینک است. هنگامی که شما به دیگران کمک، برای مثال با به اشتراک گذاشتن دانش خود را، بینش ارزشمندی، آسان به پیاده سازی راهنمایی و ابزار رایگان، شما همیشه چیزی در بازگشت دریافت کنید. کاربران معمولا قدردانی و نیاز به شما چیزی را در ازای احساس – آنها را links.If شما تصمیم به صرف پول در مبارزات پرداخت می شود، در نظر گرفتن هزینه آنها را نه تنها به نفع لینک دهنده به دست آوردن، اما به واقع مردم کمک کند. مقدار زیادی از موسسه خیریه و غیر انتفاعی سازمان هایی که به دنبال حامیان مالی وجود دارد. در عوض، آنها شما را در خبر خوب websites.The خود ذکر است که دامنه که با تخصصی (برای سازمان)، .EDU (برای آموزش و پرورش) پایان، اطلاعات (برای اطلاعات)، .GOV (برای دولت) که دامنه بالاتر اقتدار از وب سایت های تجاری و به مراتب بهتر توسط موتورهای جستجو قابل اعتماد است. لینک دریافت از آنها وب سایت خود را به اعتبار زیادی است.

29. درست کلمات کلیدی محتوا که مردم خیلی دوست دارم به لینک به

آن را به عنوان در بالا ذکر شد، اگر شما یک ارزش واقعی را به بازدید کنندگان خود را، آنها خوشحال به آن را به اشتراک با دوستان و خانواده خود خواهد بود. شما حتی نمی خواهد که به برای آن را بپرسید. در این روش شما لینک «طبیعی» که موتورهای جستجو علاقه دریافت خواهید کرد.

30. ایجاد روابط خوب با وب سایت از طاقچه خود را

موتورهای جستجو الگوریتم واقعا باهوش است. اگر شما سعی می کنید برای به دست آوردن لینک از وب سایت بی ربط (حتی کیفیت و آنهایی که مورد اعتماد)، شما هر گونه آب را لینک کنید به عنوان موتورهای جستجو آن را به عنوان یکی از روش های دستکاری در نظر دریافت نمی کنند.این به مراتب بهتر اگر شما هم خود را سرمایه گذاری در ایجاد روابط با وب سایت و شرکت ها از تو رفتگی در دیوار خود را. شما می توانید مطالب ارزشمند با مخاطبان خود را مبادله و رشد دهنده خود را در راه امن است.

31. درست حضور رسانه های اجتماعی خود را

خوب، این درست است که لینک از رسانه های اجتماعی “بی-دنبال ‘که به معنی که آنها تاثیر مستقیم بر رتبه بندی خود را ندارد. با این حال، حضور نام تجاری در کانال های رسانه های اجتماعی می تواند ترافیک به سایت شما را افزایش دهد و ایجاد شهرت خود را به طور کلی.بیشتر قابل مشاهده مطالب خود را در رسانه های اجتماعی، شانس بیشتری که مردم آن را از طریق پست های وبلاگ، انجمن ها، سایت های اجتماعی نشانه، و راه های دیگر به اشتراک بگذارید، به طور طبیعی افزایش مشخصات لینک خود را.

32. به دنبال برای فرصت های ارز وبلاگ خوش آمدید

وبلاگ نویسی مهمان محبوب و از روش امن از به دست آوردن لینک دهنده است. یک وبلاگ نویس ارائه می دهد به ارسال یک پست در وبلاگ دیگری را از طاقچه است. او یک لینک با ارزش های ورودی دریافت در حالی که میزبان وبلاگ می شود یک محتوای با کیفیت بالا به صورت رایگان.با این حال، اگر شما می خواهید از این روش به کار برای شما، تنها راه است برای هدف قرار دادن وبلاگ ها با کیفیت بالا که نیز مربوط به سایت شما می باشد، به جای شرکت در شبکه های تبادل وبلاگ عمومی است.

33. آیا وبلاگ نویسی مهمان بیش از حد نیست

یک مقیاس بزرگ از مهمان وبلاگ نویسی فقط برای هدف لینک به عنوان یک تخلف از قوانین گوگل در نظر گرفته. وبلاگ نویسی مهمان باید ارزش نه تنها به هر دو طرف (وبلاگ نویس و میزبان وبلاگ) اما برای کاربران و همچنین به ارمغان بیاورد. SEO همواره بلند مدت و فرآیند وقت گیر بوده است، اما امروزه آن را نیز بیشتر در مورد کاربران، نه صاحبان وب سایت.در پایان یک روز، آن مردم عادی که استفاده از موتورهای جستجو به صورت روزانه است. اگر آنها می توانند اطلاعات مربوطه را پیدا نمی وجود دارد، آنها با استفاده از آنها متوقف خواهد شد و تبدیل به منابع دیگر.

34. نظارت بر کیفیت مشخصات پیوند خود را

پس از اجرای هر روش سئو کلمات کلیدی، شما نیاز به نظارت تلاش های خود را. همانطور که برای پیوند ساختمان شما باید بررسی کنید که چه نتایج شما. شما باید آن را نه تنها می دانم که آیا کار سخت خود را پرداخت کردن، بلکه به مطمئن شوید که شما در حال صدمه زدن به رتبه بندی شما با لینک های ورودی با کیفیت پایین است.
35. پیدا کردن آنچه که رقابت خود را برای جستجوگرها انجام می دهند.همیشه چشم در رقبای خود را نگه دارید. پیدا کردن آنچه که کلمات کلیدی آنها بهینه سازی وب سایت خود را برای نظارت بر رتبه بندی و خود را همراه با شما. آیا آن را به صورت روزانه. چک کنید که چه وب سایت آنها در ظاهر و چه محتوای آنها در وبلاگ خود منتشر می شود.شما باید تمام کسانی که برای کپی کردن استراتژی SEO خود نمی دانند، اما در مقابل، برای پیدا کردن راه های منحصر به فرد خود را از بهینه سازی وب سایت خود را. همچنین، انجام نمی شود ترس به تغییر استراتژی به عنوان به زودی به عنوان شما می دانید که آن را نتواند به شما خوب است، نتایج پایدار به ارمغان بیاورد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *