لینک های داخلی در سئو

لینک های داخلی در سئو سایت

internal-links-in-seo

لینک های داخلی، و یا یک لینک با اشاره به یک صفحه دیگر در سایت خود یک راه عالی برای کمک به رتبه پاس در سراسر وب سایت خود را. لینک های داخلی کمک می کند تا ایجاد یک حضور قوی تر وب سایت خود را. ایجاد لینک های داخلی نیز ارائه یک مسیر برای هنگامی که آن را می خزد وب سایت خود کمک می کند.همیشه مطمئن شوید که به استفاده از یک استراتژی طبیعی زمانی که لینک دادن در وب سایت شما باشد. همیشه سعی کنید برای پیوند به صفحات مهم وب سایت خود یعنی آنهایی که می خواهید به رتبه بندی برای. به عنوان مثال در وب سایت ما صفحه خدمات ما در جستجوگرها یکی از صفحات مهم ما است، بنابراین ما می خواهیم به مطمئن شوید که به یک مقدار زیادی از لینک های داخلی در صفحات به عنوان بسیاری که ممکن است به اشاره است.گوگل همچنین باعث می شود یک نقطه بسیار جالب در دستورالعمل مدیر سایت خود. هنگامی که در شک ما مایل به استفاده از این نقطه به عنوان سرود ارتباط داخلی ما: “ایجاد یک سایت با یک سلسله مراتب و متن روشن لینک ها هر صفحه باید از حداقل یک لینک متنی استاتیک قابل دسترسی باشد.چارچوب وب سایت مانند وردپرس انجام یک کار عالی از این با ایجاد دسته ها، برچسب ها، و دیگر عناصر است که ایجاد یک سلسله مراتب از لینک های داخلی به طور پیش فرض.سعی کنید برای جلوگیری ارتباط فقط به پیوند ندارد. مطمئن شوید که تمام لینک های داخلی خود را در واقع به کاربران خود را مفید و در واقع آنها را در مرور از طریق وب سایت شما کمک کند. همانطور که با هر استراتژی لینک کردن همیشه مطمئن باشید به نظر لنگر متن در هنگام ایجاد یک لینک باشد.

تاثیر لینک های داخلی در سئو سایت

ناوبری وب سایت، گاهی اوقات نیز به عنوان “منو” نامیده می بخشی بزرگ از یک وب سایت استراتژی ارتباط داخلی و بهینه سازی سایت به طور کلی است. منطقه ناوبری اصلی سایت است که به منظور برجسته محبوب ترین مناطق از وب سایت. با توسعه یک منطقه ناوبری به خوبی سازماندهی شده است که شامل پیوندهای کشویی شما واقعا می تواند افزایش کلی استراتژی ارتباط داخلی از یک وب سایت. سعی کنید برای توسعه یک سیستم ناوبری جهانی است که آسان به خاطر داشته باشید. هنوز با نامگذاری لینک های ناوبری خود را دریافت کنید فانتزی. به عنوان مثال آیا شما “درباره ما” صفحه “چیزی شبیه به” که ما که هستیم نام نیست. “بله، آن برای تلفن های موبایل باهوش اما بسیاری از کاربران زرنگ و دانا کمتر ممکن است آن را دریافت کند.اگر شما کارت های بازی خود حق ناوبری خود را / منو به برخی نکات را گوگل و آنها به شما برخی از لینک های سایت در نتایج جستجو است. در حالی که شما نمی توانید دقیقا کنترل این لینک ها، شما می توانید قطعا گوگل همراه با ارائه یک منو ناوبری استاندارد شده است که تغییر نمی کند در اطراف بسیاری را حس می کند و کمک کند.همیشه مطمئن شوید که برای برنامه ریزی کردن منو اصلی خود را قبل از شما ساختار وب سایت شما. در لینک های ناوبری اولیه شما می خواهید در وب سایت خود چه: هنگامی که ما مشتریان ما ارسال پرسشنامه طراحی وب سایت اولیه، که یکی از سؤالات ابتدا از آنها بخواهید است. بر این اساس، ما هم با رفتن و گسترش از آن و یا ایجاد برخی از تغییرات توصیه می شود.ناوبری ثانویه است که به منظور به نمایش گذاشتن لینک به قسمت های سایت که یک بخش طبیعی از بخش های اصلی نیست اما می تواند به تمام بازدید کنندگان مفید باشد. این ممکن است یک “صفحه تخفیف” و یا یک صفحه برای مارک های مختلف. این نوع از ناوبری حتی ممکن است بسته به صفحه کاربر در است را تغییر دهید. به عنوان مثال اگر یک کاربر به دنبال در “صومستس” دسته بندی، پیمایش دوم ممکن است محبوب مارک های لباس شنا یا سبک های لیست. این منوها نیز می توانید منوهای پویا باشد. به عنوان مثال این منو ممکن به “لینک وبلاگ” تغییر دهید اگر شما در صفحه وبلاگ و سپس به “لینک فروش” اگر شما در منطقه خرید اصلی وب سایت تجارت الکترونیک می باشد.یک ترفند بسیار خوب بسیاری از طراحان سایت های اینترنتی و سئو اجرای اضافه کردن یک بخش پست های مرتبط به پایین هر صفحه و یا این مثال شما می توانید ببینید که چگونه نیویورک تایمز می افزاید: “در دسته ویجت به پایین هر پست. این یک راه عالی برای نه تنها گوشت گاو تا ارتباط داخلی خود را، اما تعامل با کاربران زمانی که آنها با پست شما به پایان رسید. وب سایت های مانند میلیون ها نفر از این با نگه داشتن بازدید کننده در وب سایت خود را برای ساعت در یک زمان.

پست های مرتبط  ارتباط داخلی

این فیلتر در واقع الگوریتمی است که پست های مرتبط بر اساس کلمات کلیدی در پست خود نمایش داده خواهد شد می باشد. نکته مهم در مورد پست ویدجت مرتبط ترین (مانند یکی از مورد علاقه ما برای وردپرس) است آن را در واقع شما نشان می دهد اگر شما در مسیر صحیح به عنوان کلمه کلیدی را هدف قرار تا آنجا. شما همچنین می توانید با فیلتر در این ویدجت بازی، بلوک پست های خاص و یا تنها نشان می دهد یک دسته انتخاب شده از پست مانند تنها پست ها از سال 2013، 2014 و غیره شما می توانید ببینید که چگونه در پست های مرتبط با ما ویجت (برای استراتژی نخبگان) آن را در واقع نشان می دهد ربط نمره کنار هر پست اگر شما به عنوان مدیر وارد سایت شوید.

پست های مرتبط در سئو سایت

بسیاری از وب سایت این را در بالا و پایین صفحه، اما شما همچنین می توانید آن را در نوار کناری و یا حتی ضربه سر قرار داده است.یکی دیگر از استراتژی مردم در علاوه بر این به منو اصلی استفاده در حال ایجاد یک پیمایش دوم. یک نوار پیمایش دوم خواهد پیوندهایی به صفحات در وب سایت خود که بخشی از تمرکز اصلی نیست، اما هنوز هم می تواند به برخی از مشتریان مفید باشد مشخص می کند. برخی از نمونه های این امر می تواند برخی از صفحات کمتر شناخته شده مانند “حفظ حریم خصوصی، کپی رایت، دولت ماموریت درمان و خط مشی بازپرداخت. “مثال دیگر در حال ایجاد یک ویژه” فروش “ناوبری برای کدهای تبلیغی، فروش و اکثر داخلی مرتبط از صفحات در داخل سایت شما یک ایده عالی و همه چیز است، اما یک روش برای وجود دارد همه این جنون. بله، آن است که به طور کلی یک ایده خوب برای اینترلینک هر صفحات ایندکس شده از درون وب سایت خود را. اما چگونه می توانم به شما بگویم که صفحات بیشتر آب را داشته باشد؟ یکی از راه های است که پاپ باز کنسول جستجوی و ببینید که صفحات را به بیشترین لینک های خارجی با اشاره به ترین مرتبط با خود را در اینجا، شما واقعا می توانید شروع به دیدن که صفحات از بیشترین قدرت را داشته باشد. به عنوان مثال وبلاگ ما است که بیشترین مقدار 2 از لینک ها، بنابراین اگر ما به دنبال ساخت یک صفحه داخلی آن را به ما امدن به لینک به آن صفحه از ما در سمت تلنگر از معادله، اگر شما می خواهید برای انجام یک داخلی حسابرسی لینک شما همچنین می توانید کنسول جستجوی برای این استفاده کنید. در این ماژول، ما می توانید ببینید که این صفحه را لینک های داخلی ترین اشاره از درون وب سایت ما. این برای محل حوزه های مشکل از وب سایت بسیار مفید است. به عنوان مثال “خدمات” صفحه ما یکی از صفحات بالا در وب سایت ما است، اگر آن را تنها 6/10 لینک های داخلی با اشاره به آن، خواهد بود که کوتاه، مهم ترین صفحات خود را و یا در صفحات شما می خواهید رتبه بندی برای باید لینک های داخلی ترین اشاره به بسیاری it.A از مردم دست کم گرفتن قدرت ارتباط داخلی، اما این یک بخش بسیار مهمی از در صفحه seo و قطعا چیزی است که نباید نادیده گرفته شود.

چگونگی پیاده سازی لینک های داخلی

به طور سنتی، یکی از مهم ترین چیزهایی که شما می تواند بر روی یک وب سایت برای نمایش محتوای مهم خود را انجام دهید، لینک به صفحات مهم اغلب به خصوص از صفحات مهم بود. این همیشه از یک خزنده و رتبه بندی نقطه نظر مهم بود – و در حالی که من هنوز هم اساسا استفاده از این ایدئولوژی، همه چیز تغییر کرده از آنجایی که من برای اولین بار در مورد این در سال 2007 نوشت.من یک قیاس ‘لینک هستند، لیزر راه پس، که من هنوز در مورد امروز فکر می کنم استفاده می شود.که قطعا بود که من استفاده می شود به مورد ایجاد پیوند و ساختار سایت داخلی فکر می کنم. این است که چگونه من استفاده می شود به تجسم چگونه صفحات ساخته شده است تا «رده بندی توانایی، که می تواند در مورد یک سایت پخش شده است.
زمانی بود که خیلی از شما می تواند به طور خاص ساختار یک صفحه خاص برای رتبه بندی با استفاده از چیزی جز لینک وجود دارد – و در حالی که شما هنوز هم می توانید انجام دهید که در سال 2017 در پایان، گوگل صفحه را در سایت خود است که بیشتر مربوط به پرس و جو و بهترین را انتخاب کنید مطابق انتظارات کاربر.این است که – شما می توانید همه شما می خواهید به هر یک صفحه را لینک کنید، اما اگر گوگل دارای یک مشکل با آن صفحه شما در حال تلاش برای ایجاد رتبه، یا فکر می کند یک صفحه بهتر است در سایت شما وجود دارد (با امتیاز بهتر رضایت کاربر، به عنوان مثال) – آن را انتخاب خواهد کرد به رتبه آن صفحه دیگر، قبل از به خوبی مرتبط صفحه. از مشاهدات من، حداقل. گاهی اوقات آن را فلاپ بین صفحات تلنگر، زمانی که صفحات متعدد بر روی سایت با هدف قرار دادن همان مدت وجود دارد.در سال 2017، گوگل خیلی بیشتر علاقه مند به کیفیت کاربر نهایی رتبه بندی صفحه، و نمره اعتماد / کیفیت وب سایت واقعی خود است، از لینک های ورودی با اشاره به یک صفحه یا محتوای هوشمندانه کلمه کلیدی داخلی معماری غنی برگزاری .اما اگر شما به قرار دادن پیچیده استراتژی سایت ساختار قبل از محتوای با کیفیت بالا تک صفحه است که می تواند روی پای خود بایستد، شما احتمالا به مبارزه برای رتبه در لیست آلی گوگل در متوسط ​​و طولانی مدت است.این است که چگونه من استفاده می شود برای بهینه سازی سایت – و روشن می شود – من هنوز هم در یک ساختار سایت از این نقطه نظر می آیند – هر چند هر بهینه سازی من در هر نقطه در سال 2017 در حال رفتن به بسیار سبک و بسیار تصادفی برای جلوگیری از فیلتر گوگل.من در بهینه سازی صفحات اصلی در ساختار به عنوان مثال، متمرکز صفحات ما نیاز به رتبه بندی سریع (ESP بر روی یک سایت جدید).
من لینک های داخلی در اولویت قرار به این صفحات (در همه زمان ها به خاطر سپردن اولویت اول لینک) – و به نظر می رسید، با این کار، گوگل قضاوت این صفحات به عنوان صفحات “مهم” را در سایت من – حداقل از نقطه نظر لینک نظر.لینک از وب سایت های دیگر گرم کردن صفحات سایت خود را که به آن مرتبط بود، و حقوق صاحبان سهام پیج رنک و لینک است که در سراسر به صفحات آن صفحه، به نوبه خود، وابسته به پخش شد.توسط مطمئن شوید که شما به صفحات دیگر مربوطه از این صفحات گرم مرتبط است، شما به گسترش این گرما – یا حقوق صاحبان سهام LINK آن را به عنوان معمولا شناخته شده است، در سراسر سایت تبدیل شد. من همچنین می همیشه به صفحات مهم از یک صفحه اصلی لینک، به خصوص اگر این صفحات احتمال زیاد به جذب بسیاری از لینک های طبیعی نیست.صفحه اصلی خود را که در آن حقوق صاحبان سهام است لینک خود را به استخر، در یک نقطه به نظر می رسید.روند فوق رتبه سایت شما کل برای بسیاری از کلمات کلیدی کمک کرد.شما می توانید مزایای با آرایه های ثانویه ناوبری (که می تواند یک سیگنال تجربه کاربری خوب در سال 2017) و لینک در محتوای متن دست یابد.چگونه لینک های داخلی را در سایت خود شما ساخت است که به بستگی به چگونگی بزرگ سایت شما است و چه نوع سایت آن است. هر کدام از آن است – من آن را ساده در سال 2017 است.من در طرف امن گمراه این روز، و متفاوت است از لنگر متن خود را به عنوان آنجا که ممکن است – در محتوای متن، به جای تکیه بر یک آرایه ناوبری سایت گسترده به گوشت گاو تا لینک خام به هر صفحه در سایت.هر آنچه که شما انجام دهید، جلوگیری از هر چیزی است که به راحتی بیش از حد دستکاری قابل تشخیص – گوگل ارتباط تنبل در سال 2017. این را جریمه یا آن را نادیده پاداش نیست.چگونه می توانم داخلی ساختمان پیوند در سال 2017 به آرامی – با ساخت تنها لینک محسوس و توصیفی به صفحات مربوطه.من سیلو هر ارتباط و یا اعتماد به طور عمده از طریق لینک در معماری تخت در محتوای متن و سیستم های منو ثانویه مفید و تنها بین صفحاتی که مرتبط با بستر به یک دیگر هستند.من در مورد تکنیک های پیج رنک کامل در سال 2017 نگران نباشید.گاهی اوقات من را تضمین خواهد کرد 10 صفحه در یک موضوع به 1 صفحه پیوند دارند، و این لینک جبران نمی. بار دیگر، من خواهد شد. آن را بر روی آب PR گوگل من باید به بازی با و دوباره، اگر آن را احساس درست در شرایطی به انجام این کار، و یا به اندازه سایت و چقدر عمیق در ساختار هستم بستگی دارد.من دوست دارم به ساخت در عمق قطعات محتوای در سال 2017 که در رتبه برای بسیاری از عبارات طولانی دم. این روزها، من معمولا نه کسانی که در ارتباط از هر صفحه در یک سایت می خواهید – به دلیل این عمل را نفی فرصت برخی از لینک ساخت داخلی نشستند هیچ روش مجموعه ای را پیدا کنید من آثار برای هر سایت، به غیر از پیوند به صفحات داخلی مرتبط اغلب و در صورت لزوم – آن را که در آن من برخی آیا گوگل یافتن من صفحه های داخلی به طور سنتی – گوگل را مجبور به پیدا کردن یک لینک به صفحه اصلی خود را بر روی یک صفحه وب دیگر – تا زمانی که کشف تمام صفحات خود را در خود را مدت ها پیش بود – سپس آن را تمام صفحات آن را می تواند پیدا کردن که از صفحه اصلی خود را در ارتباط بود، و به همین ترتیب و غیره خزید. در حال حاضر – هر چند گوگل هنوز هم عمل را دقیقا همانطور که همیشه انجام داده است – فرصت های بی پایان به چگونه صفحات خود را پیدا کنید. اگر آن یک لینک آن را می تواند خزیدن را پیدا کرد، آن را در آن جستجو – و شاخص صفحه آن  چون گوگل می توانید صفحات خود را پیدا کنید راحت تر در سال 2017 به این معنا نیست که شما باید غفلت به ساخت گوگل یک معماری خوب که با آن می توانید خزیدن و پیدا کردن تمام صفحات در  گوگل خود را از طریق RSS (هنوز هم راه مورد علاقه من از گرفتن پست های وبلاگ را در گوگل نتایج سریع) و نقشه XML ممکن است کمک گوگل کشف صفحات خود، پیدا کردن مطالب به روز شده و آنها را در نتایج جستجو، اما آنها هنوز هم بهترین راه در همه کمک گوگل مشخص است که از صفحات خود را به نگه داشتن ایندکس شده و یا تاکید یا رتبه و یا کمک به صفحات دیگر را به رتبه (به عنوان مثال آن را نمی خواهد کمک گوگل کار کردن اهمیت نسبی یک صفحه نسبت به صفحات دیگر در نمی سایت، و یا بر روی وب) . نقشه رفتن برخی از راه برای رسیدگی به این، اولویت بندی در نقشه سایت تاثیر نمی گذارد چگونه صفحات خود را به صفحات در سایت های دیگر مقایسه – آن را تنها اجازه می دهد تا موتورهای جستجو مطمئن شوید که صفحات شما تشخیص مهم در خودسایت خود. من قطعا نمی تا به حال فقط در نقشه که تکیه روش های قدیمی فقط آنها همیشه – و اغلب توصیه قدیمی هنوز هم بهترین به خصوص در نقشه  را شامل، نه منحصر به فرد در که گوگل می خواهد عنکبوت هر URL آن را در وب سایت خود را پیدا می کند – و ساختار وب سایت شما می توانید آدرس ها خیلی بیشتر تولید از شما محصولات واقعی یا صفحات در نقشه سایت (چیز دیگری گوگل ممکن است به شما برای مجازات)  صفحات خود را در گوگل و گرفتن آنها را به رتبه مدت زیادی است که توسط داخلی مطمئن شده، هر صفحه مورد نیاز برای رتبه (و دیگر مزایای رتبه بندی) به صفحات دیگر در ارتباط باشد به جریان به صفحات دیگر – که سنتی است و من فکر می کنم تئوری پذیرفته شده، در مورد مسئله حقوق صاحبان سهام لینک .من هنوز هم در مورد حقوق صاحبان سهام لینک فکر می کنم امروز – آن است که هنوز سایت های هنوز هم می تواند از اتصال کوتاه دارند – به عنوان مثال حقوق صاحبان سهام پیوند داخلی از فیلتر به صفحات دیگر مانع زیرا گوگل نمی تواند “دیدن” یا “خزیدن یک سیستم منو فانتزی شما با استفاده از – یا گوگل نمی توانید به گذشته برخی از مطالب آن در  از ارائه، خزنده و امتیاز مسدود است. من هنوز هم بر روی پروتکل های ‘جدیدتر’ مانند XML نقشه اهداف کشف تکیه می کنند، و راه قدیمی محاکمه و مورد اعتماد از ساخت یک سایت با سیستم ناوبری هوشمند به آن را دریافت رتبه بندی به درستی در طی، لینک های شکسته هستند اتلاف لینک برق … و یک تجربه می کاربر فقیر ساده ترین قطعه از توصیه های من تا کنون در مورد ایجاد یک وب سایت / بهینه سازی وب سایت به عنوان خوانده شده بیش از یک دهه پیش بود: مطمئن شوید که تمام صفحات خود را به حداقل یک دیگر در مشاوره شما هنوز در سال 2017 صدا را لینک کنید. بررسی صفحات خود را برای لینک شکسته یک اتلاف قدرت لینک و سایت خود را صدمه دیده است، به شدت در برخی موارد، اگر یک تجربه کاربری ضعیف است که توسط گوگل شناخته شده است. گوگل یک موتور جستجو لینک بر اساس است – اگر لینک خود را شکسته، شما از دست رفته را بر منفعت شما می خواهد اگر آنها نیست که – رفع لینک های شکسته است رتبه بندی مرتبه اول تغییرات وب نیست، گاهی اوقات لینک های قدیمی را بشکند. گوگل در حال رفتن به از دست دادن خواب بر روی لینک های شکسته. اگر شما پیدا کردن چیزهایی مثل این، من می خواهم آن را در اصل برای کاربران خود را تعمیر، به طوری که آنها قادر به استفاده از سایت شما به طور کامل است. من این را به عنوان چیزی که شما می باید برای اهداف انجام را در سایت خود را درمان نمی کنند، آن را واقعا بیشتر شبیه تعمیر و نگهداری منظم دیگری که شما ممکن است برای کاربران خود را انجام دهید. (جان مولر) آیا گوگل تعداد کلید واژه داخلی غنی لینک به صفحه اصلی شما مدت ها پیش من اولویت اول لینک به صفحه اصلی یک سایت برای کلمه کلیدی اصلی سایت دستکاری – است که، به جای استفاده از ‘صفحه اصلی’ برای لینک به صفحه خانه من، من به صفحه اصلی با “کلمه کلیدی درج”) مرتبط است. به زودی سایت در رتبه بندی به مورد صفحه 3 کاهش یافته است برای آن مدت اصلی را از یک بسیار پایدار و من واقعا نمی تواند کار کردن دقیقا هر دوره دیگر، آن را غیر ممکن برای منزوی اگر این تغییر به این دلیل برای افت بود ، اما اجازه می دهد تا فقط پس از آن من دو بار در مورد انجام این نوع ترفنددر آینده در سایت های تاسیس (حتی اگر برخی از سایت های دیگر من به نظر می رسید برای رتبه بندی هیچ مشکلی با این روش) فکر می گویند. بنابراین من کمی تجربه فرموله شده برای دیدن . اگر لنگر لینک متن هیچ تاثیر بر یک صفحه اصلی تاسیس (در به همان اندازه به شیوه ای کنترل که ممکن است) راه اندازی – من ویرایش این بیت: در واقع از آن واژه (لنگر متن) من به دنبال بود که سایت هیچ جا برای عبارت بود. تغییر .این می تواند به دلایل دیگر را به پایین می شود همان طور که گفتم همواره افزایش سرعت همه چیز – هر چند آن را فقط به  برای مدت آزمون (نه یک کلمه ساخته شده است تا که یک موقعیت جغرافیایی بود) شروع به پریدن کرد 105 مکان تماس. شاید این قطره رتبه بندی نیست اتفاقی می افتاد اگر از کلمه کلیدی به صفحه اصلی خود را با لینک متن کلمه کلیدی لنگر غنی (و لینک بودن لینکها فقط برای صفحه اصلی در آن صفحه) می توانید در حال حاضر در ارتباط بسیار ممکن هدف بود برخی از تاثیر مثبت در رتبه بندی خود را، اما آن را کاملا امکان پذیر تلاش این ممکن رتبه بندی خود را آسیب به بازی با اولویت اول لینک است برای من، کمی بیش از حد این روزها آشکار و دستکاری، بنابراین من واقعا نمی زحمت بسیار، مگر اینکه با سایت با نام تجاری جدید، و یا اگر به نظر می رسد طبیعی، و حتی پس از آن اغلب، اما این نوع از نتایج من فکر می کنم دو بار در مورد همه چیز من در انجام خجالتی و دور از مسائل در محل دستکاری در سال 2017 – و من پیشنهاد می کنم شما را به انجام ؟ . بسیاری از لینک های بیش از حد بسیاری در وب سایت کرکره سیستم ناوبری من در انجمن گوگل پاسخ یک سوال در مورد چگونه لینک های بسیاری در یک منوی کرکره ای بهترین است: سوال این بود: ایجاد یک سایت جدید با بیش از صفحه محصول می باشد. تلاش برای بدست آوردن بازدید کننده به یک صفحه محصول به طور مستقیم از صفحه اصلی. ترجیح می دهم به استفاده از دو سطح کشویی در صفحه اصلی حاوی 10 مارک ها و 5K محصولات، اما من نگران یک کد منبع بزرگ من در آغاز خواهد شد، من هیچ ایده چگونه موتورهای جستجو، پیوندهای جاوا اسکریپت است که می تواند در  به عنوان خوانده شده. عصبی در مورد به دنبال مانند یک لینک پاسخ: دوره گردی – من می خواهم در یک ساختار جامد سرمایه گذاری – برای یک منوی جاوا اسکریپت آن را برای کاربران بیش از حد دست و پا گیر نیست. گاهی اوقات گوگل می توانید از این گاهی اوقات آن را نمی تواند بخواند – آن را در چه منو ساخته شده است بستگی دارد. شما همچنین باید به یاد داشته باشید اگر در گوگل می توانید آن را بخوانید شما در حال رفتن به یک کد اصلی قالب بزرگ (تکیهکلامهای) در هر صفحه و هر رقابت در کنار اطلاعات مربوط به محصول شل و ول – آن را سخت تر برای گوگل به فورا محاسبه چه صفحه محصولات منحصر به فرد است که به قرار رتبه for.I برای یک بسیار کاهش می یابد ناوبری صفحات ویژه ساده در آرایه منو، لینک صفحه اصلی را به دسته ها بروید> دسته بندی ها لینک به محصولات> محصولات پیوند به مرتبط شما را به دسته رفتن پیوند مربوطه در آن دسته را در منوی ظاهر می شود. خوب است برای کاربران در تمام – آیا همه که پایین پاپ در یک کرکره ندارد. من از دیدن عنوان کسی فکر از توافق Google آن را به ارزش نوشتن مطالب در خود مهم ترین چیز برای من این بود: کد و زمان لود صفحه را به حداقل (کارمند گوگل) + 2 افراد دیگر می گویند این به این پرسش نگه دارید در هنگام طراحی سیستم های ناوبری وب سایت: آن را آسان برای کاربر به آن را آسان برای گوگل برای رسیدن به محتوای و شاخص خود را از لحاظ خود را از ناوبری از یک صفحه فرود (تمام صفحات خود را صفحات فرود بالقوه هستند) شما چه فکر میکنید مزایای دادن مردم 5000 ناوبری اگر صفحه مطابق با نیازهای خود هستند، همه شما نیاز به دو دکمه است. صفحه اصلی، و در حال حاضر خرید – چند – اما شما آنچه منظور من، من شرایط  ساختار سایت است – به صداقت – من فکر دسته در یک ساختار سایت (بر روی هر چیزی اما بزرگترین سایت) کمک می کند محصول خود را صفحات یا صفحات وبلاگ رتبه بهتر (منظور من، که در آن شواهد برای آن است، واقعا اگر چه هر در زمین به شما می گوید که من این را بارها و بارها مورد آزمایش قرار – توجه داشته باشید من در این وبلاگ دسته اما همه من صفحات بسیار رتبه خوبی است – آن را به مراتب مهم تر فقط به عنوان بسیاری از صفحات سایت شما ایندکس شده که ممکن است و رتبه بالا در گوگل بیش از AS میزان زمان که ممکن است – فراموش ساخت محصولات 1000 خود را رتبه بندی بهتر طریق یک سیستم ناوبری داخلی با ساخت آنها بیشتر مرتبط با عبور از طبقه بندی و یا برچسب صفحات، فقط آنها را برای رتبه بندی با عبارت کلمه کلیدی شما می خواهید برای رتبه بندی در سیستم ناوبری خود را). و به یاد داشته باشید برای اولین بار لینک شما متوجه گرفتن است صفحات محصول خود نمایه کلید، برای یک مگا منو بروید نه فقط به خاطر شما فکر می کنم این یک راه سریع برای حل نمایه سازی شما است، اگر شما در دوره گردی نگاه سایت، من برای یک سیستم ناوبری صفحات ویژه حداقل بروید و ترجیح به استفاده از لینک متنی (لینک در مطالب من) و لینک به صفحات مرتبط به عنوان یک راه گوگل می توانید از سیستم درخت که در بالا ذکر پیدا کردن یک سیستم سریع و آسان خوبی از گرفتن است یک سایت مانند یک وب سایت تجارت الکترونیک نمایه اما هرگز استفاده از یک مگا منو – شما لازم نیست که (چرا شما می خواهید به شما پنهان محتوای R هم در هر زمان با یک منوی کشویی؟). من در گذشته بیش از حد که لینک مبهم در کشویی برچسب ها (یا) به خوبی می تواند توسط گوگل بی ارزش در نظر گرفته شود که (این یک راه آسان برای مخفی کردن لینک بی اهمیت است). من هم برای تست که به طور کامل ساختار سایت بود، آن را همه چیز در مورد گرفتن مطالب خود را نمایه شده است. که به چه مقدار پیج رنک شما، شما ممکن است نیاز به اطمینان حاصل کنید که لینک دادن به صفحات محصول خود را شما نیاز به رتبه در گوگل اغلب از صفحات زیادی با روابط عمومی برای اطمینان این صفحات پیج رنک به اندازه کافی برای وارد شدن به گوگل نسخه اصلی است. مورد فکر کند. اگر شما را نمی توان زحمت گوگل چه چیزی مهم ترین صفحات خود را در سایت خود را از طریق خود ساختار ناوبری داخلی خود هستند، چرا باید گوگل زحمت رتبه بندی آن در تمام و یا اختصاص آن رتبه بگویید؟ من تست بسیاری با این سایت، اما این به می گویند آن کامل است. من آگاه هستم، من یک مقدار مناسبی از پیج رنک واقعی به بازی با آن بسیاری از معتاد. من فکر نمی کنم یک سیستم کامل به دنبال، فقط یک معقول وجود دارد – نقشه پایه سایت  یک دوست قدیمی است، و گوگل در واقع در دستورالعمل آن می گویند  شامل که جست و خیز لینک، لینک اگر لیست  همیشه در صفحه اصلی خود را زمین نیست – هر صفحه در وب سایت خود یک صفحه فرود بالقوه است. اطمینان حاصل کنید که یک بازدید کننده زمین در هر صفحه، آنها را با گزینه های ساده ارائه شده برای رفتن به صفحات شما می خواهید آنها را برای رفتن به. ساده، تماس های روشن به عمل که تشویق یک کاربر برای بازدید از صفحات خاص. به یاد داشته باشید بیش از حد، که فقط به خاطر شما یک مقدار زیادی از صفحات سایت خود را، که به این معنا نیست شما نیاز به یک مگا منو. شما لازم نیست که به دستگاه گوارش پنج بازدید کننده گزینه ای برای رفتن به هر صفحه از نقطه ورود است. شما کاهش چشمگیر پایین منو نیاز است یا نه. صرف زمان و سرمایه گذاری در یک منو ناوبری سایت ساده و یک ساختار سایت جامد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *