تاثیر https در سئو سایت

https چه تاثیری در سئو سایت می گذارد

https-impact-on-seo

من شنیده ام که وب سایت های امن رتبه بالاتر است. آیا این درست است گوگل در مورد مراقبت از امنیت. خوبه. آنها اولویت زیادی در حفاظت از کاربران قرار داده و تمام جستجوها در گوگل رمزگذاری شده است. اما وب سایت شما را در پس از کلیک کردن در گوگل زمین ممکن است.چند هفته قبل، گوگل اعلام کرد که با استفاده از آنها در حال حاضر امنیت یک وب سایت به عنوان یک عامل رتبه بندی. به عبارت دیگر، وب سایت های امن بالاتر رتبه خواهد شد. گوگل دوست سایت هایی که https را بیشتر از سایت های باگوگل دوست دارد که کوچولو.واکنش از بازاریابان تقریبا فوری بود. تلفن های ما آغاز شده با مردم صورت درخواست آنها باید امن باشد زنگ زدن. به عبارت دیگر، باید آنها را به “گواهی SSL” نصب شده است. گواهینامه ها آزاد نیست بنابراین هزینه باید در برابر به نفع وزن داشت.امیدواریم این پست پاسخ سوالات و کمک به شما تصمیم گیری آگاهانه در مورد امنیت برای سایت شما.

بنابراین می کند HTTPS تاثیر جستجو رتبه بندی

بله، اما احتمالا خیلی بیشتر و احتمالا برای شما نیست. Google توضیح HTTPS دارای یک “بسیار سبک وزن” سیگنال موثر بسیار کمی جستجو. در اینجا نقل قول واقعی است اکنون آن را تنها یک سیگنال بسیار سبک وزن – که کمتر از 1٪ نمایش داده شد جهانی، و حمل وزن کمتر از سیگنال های دیگر مانند محتوای کیفیت بالا – در حالی که ما به مدیران سایت هم به تغییر به HTTPS. اما با گذشت زمان، ما ممکن است تصمیم به تقویت آن، چرا که ما می خواهم برای تشویق تمام صاحبان وب سایت به سوئیچ از HTTP به HTTPS به وب ایمن نگه داشتن
اگر هدف شما این است رتبه بندی موتور جستجو، سپس صفحه ممکن است به نفع کوچک امروز و پس از آن به سود بسیار کوچک در طول زمان رشد می کنند. – مدار به طوری که بسیاری دیگر، عوامل بزرگتر در رتبه بندی موتور جستجو وجود دارد. شما هیچ انتظار رتبه بندی، با یا بدون یک گواهینامه، مگر اینکه شما بر روی چیزهایی که یک تفاوت بزرگ تمرکز کنید.تحقیقات keyphrase که: در این ارسال را می دهد دستورالعمل های گام به گام برای هماهنگی صفحات با عبارات.درک لینک ها: این پست شامل یک ویدیو 3 دقیقه ای است که توضیح می دهد چگونه لینک ها را برابر به اعتبار در موتورهای جستجو.SEO بهترین شیوه: در این ارسال شامل بهترین شیوه برای بهینه سازی برچسب های خود را عنوان، توضیحات متا، تگ هدر، و غیره …اگر شما این کار را به خوبی انجام دهد، شما مشکلات بزرگتری دارند و شما واقعا باید در مورد امنیت به عنوان یک عامل رتبه بندی نمی شود نگران کننده است.وجود دارد از دلایل دیگر برای در نظر گرفتن یک گواهی امنیتی؟بله. گواهی نامه امنیتی ارائه می دهد برخی میزان حفاظت را برای بازدید کنندگان خود را. اما این مربوط به همه نیست.اگر شما یک سایت تجارت الکترونیک و یا یک سایت با قابلیت ورود به سیستم، شما در حال حاضر یک سایت امن.اگر هیچ تجارت الکترونیک و یا ورود ویژگی های در سایت شما وجود دارد (آن را شامل تنها محتوای بازاریابی) و سپس شما یک سایت امن نیاز ندارد.اما دلیل شما فکر در مورد گواهی نامه است در مورد حق بازاریابی؟ است یک مزیت بازاریابی برای امنیت وب سایت جدا از جستجوگرها وجود دارد؟ بله، به دلیل “مهر و موم اعتماد”هر مهر و موم اعتماد گرافیک، تایید شخص ثالث در وب سایت است. آرم گواهی امنیتی موم اعتماد هستند، اما پس از عضویت انجمن، و جوایز هستند. مهر و موم اعتماد اهرم روانشناسی اثبات اجتماعی. این چیزهای قدرتمند است.برای سایت های با بیش از یک مهر و موم اعتماد، ما دوست داریم تا آنها را در یک “جعبه اعتماد” برای ما که در پایین صفحه یک جای خوب برای افزودن این است. این کار لازم نیست به صورت بسیار برجسته به دلیل آن محتوای حمایتی، نه پیام اصلی است. در اینجا یک مثال از جعبه اعتماد در بالا و پایین صفحه از وب سایت است.این جعبه اعتماد شامل بسیاری از جوایز آنها را به دست آورد. شما می توانید تصور کنید که چگونه این ایجاد اعتماد به نفس با بازدید کنندگان.هدف از اضافه کردن مهر و موم اعتماد است که برای ساخت اعتماد به نفس و افزایش درصد بازدید کنندگان که اقدام. مهر و موم راست در جای مناسب می تواند کمک به حفظ بازدید کننده در حال حرکت. این امر به ویژه برای سایت های تجارت الکترونیک است.آیا همه امنیت و گواهینامه اعتماد مهر و موم یکسان هستند؟ شماره اگرچه سطح از رمزگذاری برای گواهی امنیتی عموما مشابه (256 بیت) مقدار اعتماد به نفس که از فروش می آید همان است. برخی مهر و موم اعتماد هستند بیش از دیگران قابل اعتماد است.چه آسان است برای اضافه کردن گواهی نامه امنیتی؟ هر چند که یک چالش بزرگ فنی برای اضافه کردن یک گواهی امنیتی را به سرور و مهر و موم اعتماد به یک وب سایت نیست، هزینه و زمان مفاهیم وجود دارد. این باید با دقت انجام شود، و مانند هر چیز، آن نیاز به آزمایش است. این امر به ویژه برای سایت های که با استفاده از خدمات حزب درست است.طراح: اضافه کردن مهر و موم اعتماد به وب سایت است.میزبانی وب شرکت: شماره یک آدرس IP منحصر به فرد برای وب سایت شما.که گلوله آخرین جالب است. است یک تعداد متناهی از آدرس های IP را بر روی اینترنت وجود دارد و میتواند یک هزینه های مرتبط با گرفتن شما خود را بسیار خود است. اگر شما یک بازدید کنندگان اختصاصی ندارد. اف برای وب سایت شما در حال حاضر (بیشتر نمی)، آن را ممکن است لازم به هیچ چیز دیگری باشد، این اطلاعیه از گوگل باعث شده است “در مورد بانکها IP،” ایجاد تقاضای بیشتر برای آدرس IP است. آن را نیز باعث افزایش فروش برای شرکت هایی که فروش گواهینامه های SSL. شرکت در این کسب و کار مانند زیرمجموعه به نظر می رسد انجام می شود به خوبی از بیانیه Google در  برخی از پیش بینی های دیگر از مدیرعامل وب ما، بارت به عبارتند از: اعلام گوگل (که من این را به عنوان یک فرمان منفعل-تهاجمی را ببینید) خواهد SSL ها که برای همه تشویق. IP های منحصر به فرد تر خواهد شد یک دوره اختلاف SSL بر روی ارائه دهندگان  و دی ان اس شروع به ساختن مشخص است  جدید هنگامی که تمام شرکت ها در صنعت اس اس ال، آن را به عقب به یک میدان بازی، و شاخص و ملاحظات است: امنیتی اس اس ال می کند سایت خود را از حملات ( “انکار سرویس”) امنیت ممکن است وب سایت شما را کندتر محافظت نمی کند. رمزگذاری / رمزگشایی نیاز به سرور  در واقع می تواند فروش سایت با استفاده از گوگل فروشگاه های مورد اعتماد خط و گره از هدف کلی صدمه دیده است، آن دیوانه به فکر می کنم که http یا https می شود یک عامل مهم رتبه بندی. صدها نفر از عوامل دیگر که نشانه قوی تر از ارتباط هستند وجود دارد. نیاز به یک مثال؟ ویکیپدیا یک وب سایت امن نیست و آنها غالب در از results.but جستجو اگر شما مهم نیست هزینه پول، مطمئن شوید که برای دریافت سود ثانویه: اعتماد به نفس است که همراه با مهر و موم اعتماد است.

تاثیر https در سئو سایت

حدود یک هفته پیش ما سایت ما به HTTPS منتقل شده است. من همیشه می خواستم، و در حال حاضر که گوگل آن را ساخته شده است یک سیگنال رتبه بندی – ما در نهایت از بهانه بود. در اینجا چیزی است که ما انجام دادیم برچسبهای به روز “متعارف” تمام صفحات به نسخه HTTPS خود آغاز شده تغییر لینک های ورودی خارجی به HTTPS، به آرامی، که در آن ما می توانیم مطمئن ساخته شده تمام اسکریپت 3-حزب، پلاگین ها و تصاویر را بر روی استفاده از سایت ما آدرس ها مستقل از پروتکل بنابراین هیچ هشدار امنیتی در مرورگرها (به یاد داشته باشید برای تست این در تمام مرورگرهای بزرگ وجود دارد. گاهی اوقات کروم می کند یک هشدار که در آن FF می کند! همچنین نشان نمی دهد، شما احتمالا استفاده از برخی از راه حل اینترنت اکسپلورر سازگار به عنوان خوب، مانند هک فاویکون و غیره تست همه آنها)توجه داشته باشید در سمت – مرحله 4 را که در آن من در زمان بیش از و من یک برنامه وب کوچک است که می خزد یک وب سایت و تایید هیچ محتوای غیر امن وجود دارد. من آن را عمومی در اینجا، به جلو و تست وب سایت خود، آن رایگان است).این جایی است که من تقریبا یک حملهء قلبی داشت. فقط چند روز پس از حرکت ساخته شده بود، ابزار وب مستر گوگل به من نشان داد این لحظه. برای حدود 5 ثانیه من را فراموش کرده چگونه برای نفس کشیدن. من شروع به بررسی رتبه بندی وب سایت های SERP سمت راست وجود دارد و کشف کرد که اکثر صفحات توسط 1-4 موقعیت منتقل شده اند، و برخی از صفحات پایین و حتی بیشتر، توسط یک موقعیت -20 سیاه رفت. در پایان هفته تعداد “برداشت” توسط 90٪ بود، “کلیک” توسط 60٪ بود. این احساس ترسناک به عنوان جهنم، به خصوص با توجه به تمام شایعات در مورد تست گوگل پنگوئن 3.0 در ماه اوت. بازی کردن با تاریخ، فیلتر من کشف این آغاز شده پس از SSL-حرکت اتفاق می افتد دقیقا 36 ساعت است.از آنجا که ما همه چیز را ورود ما در سمت SEO چیز در یک ویژه “ورود به سیستم SEO” انجام دهد (و شما بیش از حد! باید) من به سرعت از طریق ورودی های اخیر. و متوجه هیچ چیز … آن تا به حال به HTTPS-حرکت کند. پس از نگاه گوگل آنالیز ما (که در آن ترافیک تغییر چندانی نکرده، پایین رفتن فقط یک کمی کمی) من بالاخره چه اتفاقی می افتد.دلیل ساده و واضح به هر جستجوگرها با تجربه است (که من کاملا نمی): ابزار وب مستر گوگل رفتار HTTP و HTTPS وب سایت به عنوان دو نهاد مختلف در  ترافیک وب سایت غیر SSL شروع خواهد شد به کاهش فقط چند روز پس از حرکت، در حالی که SSL نسخه شروع خواهد شد در حال رشد. بنابراین شما باید برای اضافه کردن و “تأیید” از HTTPS نسخه به عنوان یک وب سایت جداگانه در ، ترجیحا قبل از حرکت کند. و اختیاری، دوباره به هم متصل اموال Analytics خود را با جدید “سایت” چند روز بعد.راهنمای رسمی گوگل در حال حرکت یک وب سایت (که به صراحت اشاره می کند که آن را پوشش می دهد حرکت بیش از حد، در میان انواع دیگر) حتی توصیه با استفاده از تغییر از ویژگی های آدرس در ، حتی با 301-تغییرمسیر در محل. من این کار را – کار نمی کند – شما می توانید ابزار استفاده نمی کند مگر اینکه شما دامنه تغییر کرده است.بنابراین به محض اینکه من اضافه شده و تایید شده SSL نسخه، گراف برای جدید، اس اس ال، وب سایت نگاه دقیقا برعکس ما با استفاده از حدود چهار انتقالها رتبه های مختلف به نظارت بر مواضع ما، هر دو رایگان و پرداخت می شود. همه آنها مستقل از پروتکل هستند. تا به این نقطه هیچ قطره شدید و یا صعود در نمودار وجود دارد. اما من هنوز هم می خواهم بگویم نتیجه کلی از حال حرکت به SSL بیشتر از یک “منفی” است. یک هفته پس از حرکت ساخته شده است، در حدود 15٪ از عبارات ما به نظارت بر رتبه خود را با 1/2 مواضع از دست داده اند.حدس من این است که به این دلیل که 301-تغییر مسیر تنها 90 درصد از آب را لینک کنید عبور (گوگل اشاره در راهنمای در حال حرکت است که شما باید برای تغییر لینک های خارجی به وب سایت خود را به عنوان خوب، که در آن ممکن است، به عنوان بسیاری از شما می توانید، که نیمه ثابت می کند نقطه). از دست دادن 10 درصد از آب پیوند تاثیر بزرگتر که الگوریتم HTTPS پاداش (در صورت وجود) بود. به هر حال، ما همچنان نظارت بر ترافیک / رتبه بندی، و من نگه داشتن شما به روز شود.به طور خلاصه، در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید اگر شما تصمیم به حرکت (با فرض شما در حال حاضر یک گواهینامه SSL در محل): تغییر مسیر؛ رفع متعارف؛ نا امن-تیک بزنید. اضافه کردن SSL سایت برای به روز رسانی لینک های خارجی که در آن شما می توانید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *