سئو سایت: تاثیر نویسنده

تاثیر نویسنده در سئو سایت

author-impact-on-seo

اگر شما مانند من و شما باید انگشت خود را بر پالس گوگل به صورت روزانه، شما بدون شک از سئو سایت رتبه نویسنده شنیده می شود. با این حال، من صادقانه فکر نمی کنم آن را توجه خود را دریافت و اگر شما برای چند روز و یا گزینه به ندارد “سبب تغییر در توازن به خوراک”، سئو پست مهمان شما ممکن است آن را به طور کامل از دست رفته.به عنوان مثال از گوگل هفت سال پیش (در ماه اوت سال 2005)، گوگل حق ثبت اختراع برای “عامل رتبه” که بعدها استادانه توسط بیل رمزگشایی شد واصل شده است. در ثبت اختراع، مراجع گوگل در دیوید مینوگ رتبه بندی “عوامل” و با استفاده از دریافت محتوای آنها ایجاد و اثر متقابل آنها به عنوان یک عامل در تعیین رتبه خود را. ثبت اختراع نشان می دهد که “عوامل” بیشتر به خوبی دریافت و محبوب می تواند رتبه محتوای مرتبط با آنها بالاتر از محتوای بدون علامت یا محتوای دیگر “عوامل” کمتر معتبر است.هیچ چیز بسیار با عامل رتبه بعد از آن اتفاق افتاد چرا که این ایده از “عوامل” رتبه بندی وابسته به قادر بودن به شناسایی آنها در وهله اول است. هیچ سیستم عالی برای ادعا آنلاین شناسایی واقعا وجود داشته در آن؛ من می نحو امضا و یا دیگر پروتکل امضای دیجیتال راه حل ایده آل را تماس بگیرید.با این حال، عوامل رتبه بندی یک سئو رتبه نویسنده به گوگل باقی مانده است. در سال 2011، اریک اشمیت با بیان این که گوگل هنوز تمایل و نیاز به شناسایی عوامل به منظور بهبود کیفیت جستجو، بیان کرد: “آن مفید خواهد بود اگر ما هویت قوی بود بنابراین ما می تواند علف هرز (اسپم) است.”به معنای واقعی کلمه در ماه بعد (سپتامبر 2011)، گوگل ثبت اختراع ادامه ارجاع “پلت فرم هویت قابل حمل”، که برای تلفن های موبایل زیادی مانند  ب. پروفایل در را یک سیستم بی نهایت آسان تر امضای دیجیتالی از هر چیزی که پیش از این آمده و با اجرای گوگل تالیف (گره زدن نمایه به قطعه از محتوا)، آن را واقعا مثل این چیزی است که ما به دنبال در اینجا.بنابراین در حال حاضر گوگل می توانید شروع به نسبت محتوا به “عوامل” خاص و انجام چیزی که آنها اقدام به انجام در سال 2005: رتبه بندی آنها.همانطور که در اوایل ماه فوریه سال جاری، اصطلاح “نویسنده رتبه” آغاز شده به سطح در صنعت.  کوهن یک پست عالی در نویسنده رتبه نوشت و این باورند که این توسعه می تواند بازی جستجو را تغییر دهید که ما می شناسیم. او همچنین اظهار داشت که این امر می تواند “بزرگتر از پاندا و پنگوئن ترکیب”.نویسنده رتبه، البته، خواهد بود نه یک جایگزین برای رتبه، اما استفاده شود، برای اطلاع رتبه، بنابراین نویسنده را قادر می سازد برای رتبه بندی محتوای با کیفیت بالا مناسب تر است. من حق  فکر می کنم در پول و که آن را یک ماده از اگر گوگل رول سئو سایت نویسنده رتبه، اما زمانی که.رتبه بندی مبتنی بر روابط عمومی به ارائه نتایج بهتر فیلتر در ماموریت بی پایان گوگل به سطح کیفیت بالا، محتوای قابل اعتماد برای جستجوگران خود، نویسنده رتبه است که واقعا گام بزرگ بعدی. پس از بیش از هفت سال، من معتقدم که آنها فقط در مورد آماده برای پیاده سازی آن هستند.من مطمئن هستم که گوگل در حال رفتن به شروع ترکیب نویسنده رتبه به الگوریتم رتبه بندی خود را در آینده ای نه چندان دور است. من می خواهم پول خوبی را در آن قرار داده است. همه نشانه ها اشاره به آن است: تاکید گوگل در اجتماعی، گوگل تالیف، تلاش مداوم خود را به سنجش اعتماد سایت، و کاهش ارزش مترقی خود را از لینک خام به عنوان یک عامل رتبه بندی. مردم می خواهند به خواندن مطالب نوشته شده توسط مردم معتبر و آگاه و با استفاده از نویسنده رتبه به عنوان بخش عمده ای از الگوریتم جستجوی خود را حس می کند.این چیزی است که ما به عنوان متخصصین سئو، می خواهند بدانند، درست است؟ چه مدت ما قبل از ما نیاز به شروع به نگرانی در مورد ساختن رتبه نویسنده خود ما و یا کار بر روی آن برای مشتریان ما دست از فکر کردن مانند آن.مهم نیست که آن را به آینده چرا که یک بار آن را ندارد، آن را خیلی دیر است. حالا من نمی گویم که راه اندازی نویسنده رتبه است که به حمله اتمی ترافیک سایت مانند Panda، اما تاثیر بسیار زیادی خواهد بود. در حالی که اجرای نویسنده رتبه بدیهی خواهد بود نه یک پنالتی الگوریتمی، سایت هایی که آماده شده اند و با دقت ساخت نویسنده رتبه برای همکاران سایت خود در حال رفتن به یک مزیت بزرگ. این نیز ممکن است یک ضربه ی پنالتی در برابر سایت ها و مارک های که هیچ چیز برای آماده سازی انجام داده اند باشد.واقعیت این است، ما فقط تا زمانی که آن را طول می کشد گوگل به طور موثر اندازه گیری نویسنده رتبه و تصمیم بگیرید که آنها می توانند بر روی آن تکیه می کنند. است که می تواند فردا اتفاق می افتد و یا می تواند در دو سال اتفاق می افتد. ما نمی دانیم که. بنابراین اجازه دهید همه شروع به کار بر روی ساخت نویسنده رتبه امروز.

سئو رتبه نویسنده در سایت

گوگل بیش از 200 عوامل رتبه بندی که تعیین که در آن سایت های ما در جستجو آلی رتبه در نظر می گیرد، به طوری که آن را بی خطر می گویند که آنها باید با استفاده از مقدار زیادی از سیگنال برای محاسبه نویسنده رتبه. در اینجا لیست کوتاه من از عوامل است که گوگل به احتمال زیاد برای استفاده در محاسبات خود است او تعداد و قدرت سایت های یک نویسنده منتشر شده استتعامل سطح محتوای بومی Google+ یک نویسنده (یعنی پست را به گوگل +). سطح در محل تعامل برای محتوای یک نویسنده (یعنی، نظرات و نویسنده پاسخ به نظرات) در خارج از شاخص اقتدار (به عنوان مثال، حضور یک صفحه ویکیپدیا) . مشترکین و / یا نامزدی در فیلم تألیف (حدس و گمان: چند انتساب نشانه گذاری نویسنده برای فیلم های یوتیوب به زودی) تعداد .هر از اهمیت / معیارهای قدرت در شبکه های اجتماعی که گوگل بداند قابل اعتماد کافی (توییتر، اورجینال، لینک، بادی، و غیره). شاخص اقتدار دنیای واقعی مانند آثار منتشر شده در کتاب های گوگل یا گوگل  شروع به ساخت رتبه نویسنده شما، خود (و یا مشاوره با مشتریان برای ساخت آن) آسان است. آن را مانند مفهوم آرامی رینولدز از انجام است، فقط برای مردم است. به نظر می رسد به اندازه کافی منطقی به پاسخ آن مردم واقعی $ کلمات اختصاری به کنار، آنچه ما در واقع باید انجام دهید!؟ در اینجا نحوه شروع به ساخت دریافت کردن با از همه، شما نیاز به راه اندازی گوگل تالیف. گذشته از گرفتن که شیرین نویسنده قطعه غنی در نتایج جستجو، تنظیم این گوگل را دقیقا همان چیزی که آنها نیاز به یک رتبه نویسنده اولیه اختصاص دهید: یک کراوات بین هویت آنلاین شما و محتوای شما  شود تنبل ( یا فراموشکار) هنگامی که به شما در تنظیم گوگل تالیف، بروید و پیگیری کردن تمام (کیفیت) سئو الگوریتم پاندا محتوای شما را در وب ایجاد کرده اید و مطمئن شوید که نشانه گذاری قطعه غنی خود را درست و با استفاده از غنی قطعه ابزار تست است. شما نمی خواهید برای اجرا خطر ابتلا به محتوای حذفی شما ایجاد حال وارد شدن به نویسنده خود را (یا شروع) نوشته قاتل شما در حال کار بر روی ساخت رتبه نویسنده خود را عامل نیست، این یکی از آسان است. حرفه سئو منافعی دارند از قرار دادن محتوای قاتل. حداقل، من امیدوارم که همه ما تمایل به: ایجاد محتوا است که نشان می دهد ما را بهبود بخشد شهرت، و نشان دادن ارزش، از ما سئو دیگر با به اشتراک گذاشتن شما در حال مشاوره برای کمک به یک سازمان دیگر با، آن را کمی سختتر. با این حال، بدون توجه به آنچه که در صنعت، سئو سایت همیشه وجود دارد یک فرصت برای یک نام تجاری برای ارائه محتوا است که مربوط و برندها در  شما یک مشاور کار با یک رسانه یا نام تجاری بزرگ هستید و شما به این امید که شروع به سر در نویسنده رتبه، شما ممکن است یک راه سختی پیش رو دارند. این می تواند مشکل به یک مدیر عامل و یا رئیس بازاریابی به برجسته مردم خود را زمانی که آنها در مورد آنچه که به نام تجاری را انجام خواهد داد نگران است. من تا به حال مشتریان که این شدیدا به اجازه دادن به کارکنان خود مخالف بوده است ایجاد محتوا و یک بخش قابل مشاهده از شرکت و من از مشتریان که کاملا دامن زده شد که فرصت بود. واقعا در فرهنگ شرکت بستگی دارد و وجود خواهد داشت برخی از شرکت های که ممکن است هرگز سنگ بنای بسیاری از را بپذیرید. شما ممکن است بخواهید به استخدام آرامی به پرواز و توضیح به ما به بخش خوب مطلع؟ ما تمام پیش نیازها در این نقطه را پوشش داده ایم، بنابراین بله، ما می توانیم. در اینجا چند راه استراتژیک شما می توانید در ساختمان نویسنده رتبه در حال حاضر کار می کنند. من با استفاده از نقطه نظر “شما در یکی از انجام آن هستید”، اما شما می توانید مفاهیم به هر مطلب که ارزش را  درست مانند آنچه ما انجام دادیم این اعمال می شود. اگر شما شده است در پی آنچه پایین رفتن در صنعت بین المللی به درون (به ویژه، سئوموز)، شما می دانید که تعریف ساختمان لینک است به آرامی، اما به طور پیوسته، در حال تغییر به «بازاریابی محتوایی». این همه در مورد ایجاد محتوا مخاطبان خود را در مورد مراقبت است. این همه در مورد ایجاد منابع که به آنها کمک خواهد کرد. این همه در مورد ایجاد چیزهایی که آنها در واقع می خواهم می خواهم برای به اشتراک گذاشتن در مفاهیم آنان معادل با بازاریابی محتوا هستند و حتی برای نویسنده رتبه مهم تر است. اگر شما در حال گره زدن هویت نویسنده خود را به محتوای شما فقط به خاطر ایجاد محتوا و یا صرفا برای “درآمد” لینک ایجاد کرده اید، شما در حال رفتن به دچار مشکل می شود. محتوای انتشار در وبلاگ  ارسال از طریق جوامع وبلاگ نویسی مهمان (البته، استثناهایی وجود دارد)  محتوایی که کلید واژه: در اینجا چند چیز است که برخی برای از بین بردن رتبه خود را به عنوان نویسنده به شدت به عنوان پنگوئن سایت با پروفایل های سوال نابود هستند پر یا پر از محتوا دستوری به مقاله ایجاد محتوایی که مردم می خواهند برای به اشتراک گذاشتن خود به خود به خاطر آنها در واقع در آن علاقه مند هستند. محتوا را فقط در بهترین رسانه در دسترس شما ارسال (نگاه کنید به “خارج وجود دارد” در زیر) . خواهد بسیار متنوع تر از رتبه در می شود که شما می توانید یک رتبه نویسنده مختلف در مناطق مختلف موضوع به دست آورند. تعیین آنچه شما خوب / در مورد پرشور هستید و ایجاد محتوای بزرگ در آن منطقه. مطمئنا، شما می توانید دیوانه با موضوعات مختلف اما رتبه نویسنده خود را احتمالا به پایان خواهد رسید در بسیاری از موضوعات مختلف نسبتا ضعیف به جای قوی در هر یک از شما به، خیلی بد را دوست ندارد. گوگل او تعداد و قدرت سایت های یک نویسنده منتشر شده است تعامل سطح محتوای بومی یک نویسنده (یعنی پست را به سئو سایت گوگل +). سطح در محل تعامل برای محتوای یک نویسنده در خارج از شاخص اقتدار  مشترکین و / یا نامزدی در فیلم تألیف (حدس و گمان: چند انتساب نشانه گذاری نویسنده برای فیلم های یوتیوب به زودی) تعداد .هر از اهمیت / معیارهای قدرت در سئو شبکه های اجتماعی که گوگل بداند قابل اعتماد کافی (توییتر، اورجینال، لینک، بادی، و غیره). شاخص اقتدار دنیای واقعی مانند آثار منتشر شده در کتاب های گوگل یا گوگل شروع به ساخت رتبه نویسنده شما،  خود (و یا مشاوره با مشتریان برای ساخت آن) آسان است. آن را مانند مفهوم آرامی رینولدز از انجام  است، فقط برای مردم است. به نظر می رسد به اندازه کافی منطقی به پاسخ آن مردم واقعی کلمات اختصاری به کنار، آنچه ما در واقع باید انجام دهید!؟ در اینجا نحوه شروع به ساخت دریافت کردن از همه، شما نیاز به راه اندازی گوگل تالیف. گذشته از گرفتن که شیرین نویسنده قطعه غنی در نتایج جستجو، تنظیم این گوگل را دقیقا همان چیزی که آنها نیاز به یک رتبه نویسنده اولیه اختصاص دهید: یک کراوات بین هویت آنلاین شما و محتوای شما شود تنبل ( یا فراموشکار) هنگامی که به شما در تنظیم گوگل تالیف، بروید و پیگیری کردن تمام (کیفیت) محتوای شما را در وب ایجاد کرده اید و مطمئن شوید که نشانه گذاری قطعه غنی خود را درست و با استفاده از غنی قطعه ابزار تست است. شما نمی خواهید برای اجرا خطر ابتلا به محتوای حذفی شما ایجاد حال وارد شدن به نویسنده خود را  (یا شروع) نوشته قاتل شما در حال کار بر روی ساخت رتبه نویسنده خود را عامل نیست، این یکی از آسان است. حرفه سئو منافعی دارند از قرار دادن محتوای قاتل. حداقل، من امیدوارم که همه ما تمایل به: ایجاد محتوا است که نشان می دهد  ما را بهبود بخشد شهرت، و نشان دادن ارزش، از  ما سئو دیگر با به اشتراک گذاشتن  شما در حال مشاوره برای کمک به یک سازمان دیگر با، آن را کمی سختتر. با این حال، بدون توجه به آنچه که در صنعت، همیشه وجود دارد یک فرصت برای یک نام تجاری برای ارائه محتوا است که مربوط و  برندها در شما یک مشاور کار با یک رسانه یا نام تجاری بزرگ هستید و شما به این امید که شروع به سر در نویسنده رتبه، شما ممکن است یک راه سختی پیش رو دارند. این می تواند مشکل به یک مدیر عامل و یا رئیس بازاریابی به برجسته مردم خود را زمانی که آنها در مورد آنچه که به نام تجاری را انجام خواهد داد نگران است. من تا به حال مشتریان که این شدیدا به اجازه دادن به کارکنان خود مخالف بوده است ایجاد محتوا و یک بخش قابل مشاهده از شرکت و من از مشتریان که کاملا دامن زده شد که فرصت بود. واقعا در فرهنگ شرکت بستگی دارد و وجود خواهد داشت برخی از شرکت های که ممکن است هرگز سنگ بنای بسیاری را بپذیرید. شما ممکن است بخواهید به استخدام آرامی به پرواز و توضیح  ما به بخش خوب مطلع؟ ما تمام پیش نیازها در این نقطه را پوشش داده ایم، بنابراین بله، ما می توانیم. در اینجا چند راه استراتژیک شما می توانید در ساختمان نویسنده رتبه در حال حاضر کار می کنند. من با استفاده از نقطه نظر “شما در یکی از انجام آن هستید”، اما شما می توانید مفاهیم سئو سایت به هر مطلب  که ارزش را درست مانند آنچه ما انجام دادیم این اعمال می شود. اگر شما شده است در پی آنچه پایین رفتن در صنعت بین المللی به درون (به ویژه، سئوموز)، شما می دانید که تعریف ساختمان لینک است به آرامی، اما به طور پیوسته، در حال تغییر به «بازاریابی محتوایی». این همه در مورد ایجاد محتوا مخاطبان خود را در مورد مراقبت است. این همه در مورد ایجاد منابع که به آنها کمک خواهد کرد. این همه در مورد ایجاد چیزهایی که آنها در واقع می خواهم می خواهم برای به اشتراک گذاشتن در مفاهیم آنان معادل با بازاریابی محتوا هستند و حتی برای نویسنده رتبه مهم تر است. اگر شما در حال گره زدن هویت نویسنده خود را به محتوای شما فقط به خاطر ایجاد محتوا و یا صرفا برای “درآمد” لینک ایجاد کرده اید، شما در حال رفتن به دچار مشکل می شود. محتوای انتشار در وبلاگ ارسال از طریق جوامع وبلاگ نویسی مهمان (البته، استثناهایی وجود دارد)  محتوایی که کلید واژه: در اینجا چند چیز است که برخی برای از بین بردن رتبه خود را به عنوان نویسنده به شدت به عنوان پنگوئن سایت با پروفایل های سوال نابود هستند پر یا پر از محتوا  دستوری به مقاله  ایجاد محتوایی که مردم می خواهند برای به اشتراک گذاشتن خود به خود به خاطر آنها در واقع در آن علاقه مند هستند. محتوا را فقط در بهترین رسانه در دسترس شما ارسال (نگاه کنید به “خارج وجود دارد” در زیر) .خواهد بسیار متنوع تر از رتبه در می شود که شما می توانید یک رتبه نویسنده مختلف در مناطق مختلف موضوع به دست آورند. تعیین آنچه شما خوب / در مورد پرشور هستید و ایجاد محتوای بزرگ در آن منطقه. مطمئنا، شما می توانید دیوانه با موضوعات مختلف اما رتبه نویسنده خود را احتمالا به پایان خواهد رسید در بسیاری از موضوعات مختلف نسبتا ضعیف به جای قوی در  هر یک از شما به گوگل پلاس، خیلی بد را دوست ندارد. گوگل TY و / یا شهرت برای توزیع محتوای کم کیفیت. با توجه به تاخیر بین اولیه اجرای آمریکا پاندا و بین المللی، فابیو ریکوتا از مستر جستجوگرها در برزیل، گفت: “شما هیچ ایده چقدر خوب آن است که به یک سربی شش ماه در مت کاتز”. خب، ما نشانه دیده می شود و ما می دانیم چه کاری انجام دهید. بیایید مطمئن شوید این سرب نمی به هدر. ساعت شروع به ساخت نویسنده رتبه (برای خودمان و مشتریان) است موسس و مدیر عامل شرکت بناء است. صنعت جانباز 10 ساله و رهبر فکری (هر آنچه که) در جستجوگرها و تجزیه و تحلیل، مایک روز خود را صرف رفتن به پایین فنی سوراخ بازاریابی خرگوش و کار برای بهبود فرهنگ بناء مانند این شغل او است. سئو سایت در زندگی قبلی، مایک مدیر تجزیه و تحلیل ترافیک و بهینه سازی در یک آژانس شما ممکن است یا ممکن است نه شنیده بود. با بناء، هدف مایک است که برای ساخت نسل جدیدی از آژانس بازاریابی با آرمان گرایی خطرناک مرزی است. بناء وجود دارد؛ بنابراین حرفهایها وب (مانند مایک) می توانید کار عالی انجام دهید، در محیط کار شگفت انگیز، برای مشتریان آنها دامن زده در حال به کار شود. در حال استخدام. در تماس بودن.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *