فهرست بازاریابی محصولات مارکت دار در سال 2018

بازاریابی-محصولات-مارکت-دار

چه اتفاقی می افتد؟ برای به دست آوردن محصول جدید خود، بهترین فرصت برای موفقیت است، مهم این است که تمام قطعات متحرک که در کشیدن راه اندازی یک بازاریابی بدون درز نقش داشته اند، از بین بردن. از فهرست مخاطبان و تاثیر گذاران برای داشتن معیارهای موفقیت درست برای داشتن یک برنامه رولپوشی، رند بهترین توصیه خود را در قالب چک لیست عملیاتی در این روزنامه تخته سفید به اشتراک می گذارد. و مطمئن باشید که برای بررسی آخرین مورد – ممکن است بهترین برای شروع!

هواداران، طرفداران Moz، و به یک نسخه دیگر از تخته سفید روز جمعه خوش آمدید. این هفته ما در مورد چگونگی ایجاد لیست بازاریابی محصول بازاریابی حرفه ای برای سال 2018 چت می کنیم.

بسیاری از شما بدون شک در کسب و کار انجام دادن کارها در مورد جستجوگرها و در اطراف بازاریابی اینترنتی، در اطراف بازاریابی محتوا، در اطراف بازاریابی رسانه های اجتماعی در خدمت محصولی که شما راه اندازی می کنید یا ویژگی ای که شما راه اندازی می کنید یا چندین محصول است. من فکر می کنم برای ما بررسی می کنیم که چه چیزی به راه اندازی محصول بسیار موفق می رسد.

البته، من بخشی از بسیاری از این موارد در Moz بوده ام، به عنوان بخشی از بسیاری از شرکت های راه اندازی شده و سایر شرکت هایی که توصیه می کنم، و برخی ویژگی های مشترک، به خصوص از دیدگاه بازاریابی وجود دارد. من بر روی دیدگاه های محصول و مهندسی تمرکز نخواهم کرد. امروز ما در مورد بازاریابی محصول صحبت می کنیم.

  • یک مخاطب تعریف شده همراه با یک لیست از 10-100 واقعی، افراد فردی در گروه هدف

بنابراین برای اولین بار، ابتدا از لیست ما، یک مخاطب مشخص تعریف شده است. این می تواند یک مجموعه جمعیتی یا یک مجموعه روانشناختی از خصوصیات باشد که مخاطبان شما یا یک موضوع، یک تو رفتگی در دیوار، یک عنوان شغلی یا نوع عملکرد شغلی را مشخص می کند که شامل مشخصات افرادی است که در گروه شما هستند. این باید با یک لیست از 10 تا 100 نفر واقعی همراه باشد.

من می دانم که بسیاری از بازاریابان از آن استفاده می کنند و از شخصی استفاده می کنند، و من فکر می کنم که استفاده از شخصی برای کمک به تعریف این مخاطب خوب است. اما من قصد دارم از شما قویا بخواهم که لیست واقعی داشته باشد. این می تواند باشد:

مشتریان که می دانید شما هدف قرار می دهید
افرادی که در گذشته از شما خریداری کرده اند و امیدوارند دوباره خرید کنند
افرادی که ممکن است شما را از دست داده و امیدوارند که مجددا دستگیر شوند، شاید امروز آنها از محصول رقیب استفاده می کنند یا به نوعی قابل توجه هستند.
تا زمانی که آنها به ویژگی های شما بستگی دارند، من می خواهم شما لیست این افراد واقعی را داشته باشید.

مشکل با شخصی است که نمیتوانید با آنها صحبت کنید. شما نمی توانید از سوالات واقعی آنها بپرسید، یا می توانید، اما فقط در ذهن خود و تصورات خود را از جزئیات. این افراد واقعی هستند که می توانید با آنها صحبت کنید، ایمیل، سؤال ببرید، محصول را نشان دهید، طرح راه اندازی را نشان دهید و بازخورد واقعی دریافت کنید. آنها باید ویژگی های مشترک داشته باشند. آنها باید برای محصولی که شما در حال ساخت یا راه اندازی آن هستند، وابستگی داشته باشند، امیدوارم، و آنها باید مشکل را به اشتراک بگذارند.

هر چه که باشد، تقریبا هر محصول، در واقع، امیدوارم هر محصول در واقع تلاش برای حل یک مشکل بهتر از چیزی است که قبل از آن یا بسیاری از چیزهایی که قبل از آن رخ داده بود را حل کرد. مخاطبان شما باید آنچه را که مشکل دارند، به اشتراک بگذارید.

  • لیست 25-500 نفری که در فضا هستند، + اطلاعات تماس و یک برنامه رسانه

باشه. ما این علامت خوب را به شما نشان می دهیم. بعد، لیستی از افراد با نفوذ در فضا. این میتواند به طور بالقوه 25 تا حتی صدها یا هزاران نفر باشد، به علاوه اطلاعات تماس آنها و یک برنامه رسانهای. این طرح گسترده باید شامل این شود که چرا هر هدف در مورد مشکل، در مورد راه حل و به همین دلیل است که آنها به اشتراک گذاشته خواهند شد. چرا آنها تقویت می کنند؟

این در پاسخ به سؤال است: چه کسی به تقویت این و چرا کمک خواهد کرد؟ اگر پاسخی عالی به آن نداشته باشید، راه اندازی محصول شما تقریبا به طور منظم از دیدگاه بازاریابی صاف می شود. اگر شما می توانید یکی از این موفقیت ها را بدست آورید، این لیست، به ویژه اگر قبل از اینکه شما حتی راه اندازی کنید، می دانید که 20 نفر از این 500 نفر گفته اند: “بله، من قصد دارم به تقویت بپردازم. انتظار نداشته باشید تا مجوز من برای به اشتراک گذاشتن آن را بگذارید یا این موضوع را آزاد کنید یا نسخه آن را به من بدهید. ” این یک مرحله بسیار جذاب، بسیار جذاب است.

  • فهرست نشریات و رسانه های تاثیرگذار که اعضای نفوذ کننده و مخاطبان مورد نظر مصرف می کنند.

به همین ترتیب، درست مثل لیستی از افراد با نفوذ، ما خواهان لیستی از نشریات و رسانه های تاثیرگذار هستیم که بسیاری از نفوذگران و بسیاری از اعضای مخاطب مورد نظر آنها را مطالعه، تماشا، اشتراک، گوش دادن، دنبال کردن و غیره می کنند. بنابراین اساسا این دو گروه باید به رسانه ها توجه کنند، به نشریات که ما در حال تلاش برای فهرست کردن در اینجا هستیم. اساسا این می تواند رویدادی باشد که این افراد به آن می روند. این می تواند پادکست هایی باشد که به آنها گوش می دهند. این می تواند نشان دهد که آنها را تماشا، وبلاگ ها و یا ایمیل های خبرنامه آنها مشترک. این می تواند رسانه های سنتی، مجلات، رادیو، کانال یوتیوب باشد. هر کدام از این نشریات، همه آنها کسانی هستند که ما در حال تلاش برای ایجاد یک لیست از اینجا هستیم.

این امر بخشی از هدف ماست. ما ممکن است این افراد با نفوذ داشته باشیم، و برخی از این ها می توانند همپوشانی داشته باشند. برخی از این افراد با نفوذ ممکن است در این نشریات موثر کار کنند و این خوب است. من فقط نگران این موضوع هستم که بازاریابی تاثیرگذار بیش از حد بر افراد و نه نشریات متمرکز است، در حالی که در حقیقت هر دو برای موفقیت راه اندازی محصول حیاتی هستند.

  • معیارهای موفقیت

متریک، بله، بازاریاب ها برای موفقیت به معیارها نیاز دارند. این ها باید در سه سطل قرار بگیرند – قرار گرفتن در معرض و نام تجاری، که شامل مواردی مانند مطبوعات و ذکر و مشارکت اجتماعی، شاید مقایسه قبل و بعد است. ما یک نظرسنجی ناشناس به گروهی از مخاطبان هدفمان را قبل و بعد انجام دادیم و دیفرانسیل آگاهی تجاری را اندازه گرفتیم. ترافیک، لینک ها، رتبه بندی، بازدید، زمان در سایت و غیره و تبدیل. این را می توان از طریق لمس گذشته یا از طریق تخصیص ترجیحات کامل قیف اندازه گیری کرد.

  • برنامه تبلیغاتی با آیتم های کاری توسط اعضای تیم و برنامه رول پرداخت

یک برنامه ارتقاء بنابراین این بدان معنی است که ما در واقع می دانیم که چه کاری انجام می دهیم و در چه مرحله ای به عنوان راه اندازی راه اندازی. این می تواند قبل از راه اندازی ما انجام بسیاری از چیزهایی در اطراف بتا خصوصی و یا در اطراف به اشتراک گذاری با برخی از این افراد تاثیرگذار و نشریات. یا مخاطبان را هنوز مشخص نکرده اید. ما باید این کار را انجام دهیم. ما این برنامه و کارهای مربوط به هر عضو تیم را داریم و ما به یک برنامه رولپرداخت نیاز داریم. بنابراین اگر در هر نقطه در طول مسیر، فردی که فرایند محصول را دارد، می گوید: “این به اندازه کافی خوب نیست” یا “ما یک خطای اساسی داریم” یا “پرتاب کننده ای که ما در حال ساختن یخ می کنیم به جای آتش ، “ما احتمالا باید آنرا تغییر نام دهیم و دوباره آن را بارگذاری کنیم یا آن را بازگردانیم. ما این ساختار را ایجاد کرده ایم.

  • سوالات متداول در دوره بتا / آزمون، از هر دو مشتری بالقوه و تأثیرگذار

بعد، سوالات متداول این جایی است که بتا و یا دوره آزمون و کاربران آزمایشی فوق العاده مفید هستند، زیرا آنها از ما بخواهند یک سوالی از شما داشته باشند. آنها از آنها خواسته اند که با بازی یا مشاهده یا استفاده از محصول بازی کنند. ما باید بتوانیم تمام این سوالات را از هر دو مشتری بالقوه و از نفوذگران بگیریم، و ما باید این پاسخ ها را برای خدمات مشتری خود و برای تیم ها و افرادی که با مطبوعات ارتباط دارند و با نفوذگران در صورت رسیدن به آنها .

در جهان ایدهآل، ما این را نیز به صورت آنلاین منتشر میکنیم. ما جایی هستیم که بتوانیم آنها را ارزیابی کنیم. آنها قبلا منتشر شده اند این به خصوص هنگامی مفید است که مطبوعات و نفوذگران یک پرتاب را پوشش می دهند و به یک لینک مرتبط می شوند: “اوه، در اینجا این است که چگونه یخ ریخته،” من فرض میکنم “که ما در حال ساختن هستیم، به معنای کار است، و در اینجا این است که در آن درجه حرارت امن است برای کار “و غیره

  • دارایی های رسانه ای و محتوا برای استفاده از مطبوعات / تاثیر گذار

بعدا، دارایی های رسانه ای و محتوا برای کسانی که مطبوعات و نشریات و استفاده از تاثیرگذار هستند. مثلا:

ویدیوها از افراد با استفاده از محصول و بازی با آن
Screencasts، تصاویر اگر آن محصول دیجیتال یا نرم افزار است
عکس ها
نسخه های نسخه ی نمایشی اگر شما می خواهید دسترسی افراد به چیزی خاص را وارد کنید
دستورالعمل برای استفاده از مطبوعات و استنادها، و همچنین چیزهایی مانند لوگو و راهنمای سبک
همه این انواع چیزها. به من اعتماد کن، اگر راه اندازی محصول شما به خوبی انجام شود، مردم از شما می خواهند که این کار را انجام دهند یا فقط از چیزهایی که از سایت شما سرقت می کنند استفاده کنند. شما بسیار ترجیح می دهید که بتوانید این دارایی ها را کنترل کنید و کنترل کنید که کدام لینک ها و نقل قول ها، به ویژه از دیدگاه جستجوگرها، مشخص شود.

بعدا، بر روی چک لیست ما، مزایای ارتقاء پرداخت می شود. بنابراین اغلب زمان، هنگامی که شما در حال راه اندازی یک محصول هستید، همچنین جزء دیگری غیر ارگانی وجود خواهد داشت، یعنی پرداخت می شود مانند محتوای پرداخت شده. این می تواند تبلیغات پرداخت برای هر کلیک. این می تواند تبلیغات فیس بوک باشد. این می تواند تبلیغات وب باشد. این می تواند برچشمه و بازاریابی مجدد باشد. این می تواند تبلیغات پخش شود. همه این انواع چیزها.

  • باعث ارتقاء، معیارهای تماشا و KPI می شود.

شما با هر کدام از این trigger ها می خواهید، باعث می شود که اساسا می گویند: “خوب، ما به نقطه ای که در حال حاضر آماده هستیم رسیده ایم. ما در طول برنامه ما اجرا کردیم، بنابراین ما اکنون آماده هستیم تا ارتقاء پرداخت شده را فعال کنیم، و کانال X آغاز می شود، سپس کانال Y و سپس کانال Z. ”

سپس ما باید KPI ها، شاخص های اصلی عملکرد را داشته باشیم، که به ما می گوید که آیا ما می خواهیم رشد و یا کاهش آن را صرف، چیزی شبیه به این. بنابراین ما می دانیم، خوش آمدید، راه اندازی محصول این کار را به خوبی انجام می دهد، بنابراین ما قصد داریم سرمایه گذاری فعلی خود را حفظ کنیم. اما اگر ما در اینجا تیک بزنیم، قصد داریم بیشتر سرمایه گذاری کنیم. اگر ما به اینجا برسیم، قصد داریم هزینه هایمان را بیشتر کنیم. ما می دانیم که حداکثر هزینه ما X است. در عوض از راه دیگر و در اینجا، ما قصد داریم برش بگیریم. ما قصد داریم تمام هزینه ها را کاهش دهیم، اگر زیر قطر Z قرار بگیریم.

  • مجموعه ای عالی از پاسخ ها و تراز 100٪ در بیانیه زیر:

آخرین، اما نه کمترین چک لیست ما، این باید حتی قبل از یک فرآیند طراحی محصول وجود داشته باشد. در حقیقت، اگر این کار را در انتهای یک چک لیست راه اندازی محصول انجام دهید، بقیه این کارها به خوبی انجام نمی شود. اما اگر طراحی محصول را با این ذهن آغاز کنید و سپس آن را از طریق راه اندازی، از طریق پیام رسانی، از طریق تمام بازاریابی که انجام می دهید، حفظ کنید، می خواهید در شکل خوب قرار گیرید. این یک مجموعه عالی از پاسخ ها و هماهنگی 100٪ است، به این معنی که همه در تیم، که بر روی این کار کار می کنند، موافق است که این به این معنی است که ما در این بیانیه موضع می گیریم.

قبل از اینکه محصول ما راه اندازی شود، مخاطبان هدف ما، گروهی از مردم در اینجا، به این شیوه یا با راه حل های قبلی یا به علت این مشکلات، از دست رفته اند. اما اکنون، به لطف چیزی که ما انجام داده ایم، چیزی که ما ایجاد کرده ایم و آنچه در این محصول فوق العاده است، این مشکلات یا این مشکل حل شده است.

اگر به این شیوه طراحی کنید و سپس به این ترتیب رولید کنید، این هماهنگی فوق العاده و ارتباط بین این که چگونه مارک تجاری و بازاریابی محصول و نحوه طراحی و ساخت آن محصول را دریافت می کنید. مشکل و راه حل آن در سراسر روشن است. این موضوع برای ساخت محصول و راهاندازی محصول بسیار مفید است.

درست است که همه، اگر اضافه کنید به این چک لیست، من امیدوارم که آنها را در نظرات زیر را ترک کنید. هفته آینده برای نسخه دیگری از روزنامه Whiteboard باز خواهد گشت. مراقب باش.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *