سازمان SEO محلی متفاوت است: لیستی، ذهنیت

اگر شما بازاریابان بزرگ با صدها یا هزاران مکان را بازاریابی می کنید، مطمئنا شما از اطلاعات مربوط به منابع صنعت مورد علاقه خود از اطلاعات مربوط به موتور جستجوی محلی مناسب استفاده می کنید؟

آیا شرکت شما نه تنها اصول فنی را بررسی می کند، بلکه تحقیقات بیش از حد محلی را برای تقویت ورود آن به بازارهای جدید انجام می دهد؟

قبل از شروع کار برای Moz در سال 2010، بخش عمده ای از تجربه جستجوی محلی من با مدل های کسب و کار کوچک تا متوسط ​​بوده است. به طور طبیعی، توصیه هایی که من توانستم در آن زمان ارائه دهم محدود به محدوده کار من بود. اما پس از آن Moz Local و فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نیازهای پیچیده تر مشتریان شرکت های سرمایه گذاری مانند Crate & Barrel با بیش از 170 مکان، PAPYRUS با 400 یا Bridgestone Corporation با 2000+ بیشتر بدانید.

در حال حاضر، زمانی که من از طریق راهنمایی ها و تاکتیک های صنعت می روم، من بهتر می توانم شناسایی کنم که یک تمرین توصیه شده از ذهنیت SMB ناشی از واقعیت های سازمانی است یا واقعا برای همه مدل های کسب و کار مناسب است. هدف من برای این پست این است که:

نمونه هایی از مشاوره های معمول که برای مارک های بزرگ واقعا مناسب نیستند
یک چک لیست محلی سازی سازمانی محلی برای کمک به شما در ایجاد استراتژی برای کمپین های کنونی، و یا آژانس خود را آماده برای پیگیری روابط با مشتریان رویای بزرگتر
یک شبکه دولتی به سرمایه گذاری برای تحقیق بازاریابی اولیه hyperlocal
همه چیزهایی که خواندید برای شرکت ها نیست
هنگامی که یک نام تجاری کوچک است، مانند یک مکان واحد، فروشگاه خرده فروشی متعلق به خانواده، احتمال دارد یک فرد در شرکت بتواند کسب و کار «محلی جستجوگرها» را با برخی آموزش رایگان و چند ابزار مفید مدیریت کند. مارک های بزرگ، چند مکان، فقط با پیچیدگی های سازمانی متفاوت هستند. قبل از اینکه آنها حتی به رگ های خفیف ساختمان نقل قول ها برسند، شرکت ها باید برای:

داده های استاندارد را در صدها یا هزاران مکان ذخیره کنید
روابط فرانشیز که می تواند سبب خراب شدن داده ها و دارایی ها شود
تعیین کارکنان در واقع مدیریت داده ها و اجرای ابتکارات و ایجاد پل های بین تیم هایی که باید با هم کار کنند تا به اهداف برسند
مقیاس همه چیز را از مدیریت لیست، معماری سایت، به محتوا
کار با یک سلسله مراتب از گزارش های اطلاعات بد از سطح مکان خرده فروشی تا شرکت های بزرگ
من به سختی این سطوح را خراشیده ام. به طور خلاصه، مقیاس سازمان و محدوده نام تجاری چندگانه ممکن است یک کار را انجام دهد که برای مامان و پاپ ساده خواهد بود به یک چالش عمده و گسترده شرکت. و من فکر می کنم به این چالش افزوده می شود زمانی که توصیه های منتشر شده برای SMB ها به این صورت برچسب گذاری نشود. در طول سالها، سه نکته رایج که با مشکالت یا عدم کاربرد در شرکت ها مواجه می شوند عبارتند از:

نه برای موسسات # 1: همه لیست های کسب و کار محلی خود را به صفحه اصلی خود پیوند دهید
این گاهی اوقات به عنوان پیشنهادی برای تقویت رتبه بندی های محلی ارائه می شود، زیرا صفحات وب سایت های وب معمولا دارای قدرت بیشتری نسبت به صفحات فرود موقعیت مکانی هستند. اما در سناریوی سازمانی، یک مصرف کننده از یک لیست برای محل انتخاب شده خود به یک صفحه اصلی ارسال می کند و سپس انتظار می رود او را با یک منو یا یک ویجت مکان یاب فروشگاه احضار کند تا نهایتا به صفحه ی اصلی برای مکان ی که قبلا تعیین شده دسترسی پیدا کند خواستار احترام به تجربه کاربر خود نیست. وقت خود را صرف آن می کند. من این را یک خطر غیر ضروری تبدیل می دانم.

به طور همزمان، عدم استفاده کامل از صفحات فرود موقعیت مکانی به این معنی است که برای سفارشی کردن تجربه وب سایت برای هر جامعه و مشتری، بسیار کم می شود. به طور مستقیم به صفحات فرود می تواند مدارک فوری و قانع کننده ای از محلی بودن ارائه دهد، در قالب بررسی های محلی واقعی، اخبار مربوط به حمایت های محلی و رویدادها، پیشنهادات ویژه، برجسته های محصول منطقه ای، تصاویر و خیلی بیشتر که هیچ صفحه اصلی شرکت نمی تواند همیشه ارائه این آمار را در نظر بگیرید:

“بر اساس یک مطالعه جدید، زمانی که هر دو صفحات مربوط به نام تجاری و محل خاص وجود دارد، 85 درصد از همه مشارکت مصرف کنندگان در صفحات محلی (به عنوان مثال، صفحات محلی فیس بوک، صفحات فرود محلی) صورت می گیرد. اقلیتی از تجربیات و تعامل (15٪) در صفحات ملی یا برند رخ می دهد. “- انجمن جستجو محلی
در سناریوی بزرگ و چند موقعیتی، تنها قرار دادن مشتری برای اولین بار مبادله افزایش مورد انتظار برای رتبه بندی برای یک کاربر محتاط و به خوبی برنامه ریزی شده نیست.

نه برای شرکت ها # 2: لیست های کسب و کار محلی یک معامله ای است که انجام می شود
من این توصیه را به خصوص در رابطه با این موضوع پیدا می کنم. من حتی برای SMB ها را باور نمی کنم، و در سطح سازمانی، به سادگی نادرست است. حدس می زنم که این پیشنهاد منجر به تصور یک کسب و کار محلی می شود. آنها لیست شرکت گوگل من را ایجاد می کنند و ممکن است 20 تا 50 استناد ساختاری با اطلاعات خوب ایجاد کنند. چه چیزی می تواند اشتباه برود؟

برای شروع، ممکن است فراموش کنند که نام تجاری خود 10 سال پیش متفاوت بود. اوه، و آنها 5 سال پیش در سراسر شهر حرکت کردند. و این اطلاعات قدیمی در جایی در یک سازنده بزرگ مانند Acxiom نشسته است و به نوعی به دلیل جنجال های نامطلوب جریان اطلاعات، آن را به Bing پایان می دهد و کاربر Bing اشتباه می گیرد و به Google گزارش می دهد که آدرس جدید.

☑ تعریف موفقیت
ما تعیین کرده ایم که کدام اقدامات = موفقیت برای نام تجاری ما است، چه این برای ترافیک در فروشگاه، فروش، تماس تلفنی، رزرو، و یا برخی از متاتریدرهای دیگر افزایش می یابد. هنگامی که رشد در این KPI ها را می بینیم، برای ما ثابت می کند که تلاش های ما موفقیت های واقعی را ایجاد می کند.
☑ تعیین نقش
ما تعریف شده ایم که مسئول تمام وظایف مربوط به بازاریابی جستجوی محلی کسب و کار ما خواهد بود. ما این اعضای تیم را با تمام مجوزهای لازم مجهز کرده ایم، دسترسی به اسناد کلیدی، گردش کارهای سازمان یافته و ایجاد محیط برای مستند سازی کار ایجاد کرده ایم.

☑ داده های کانونیکال

ما یک صفحه گسترده ایجاد کرده ایم که توسط تمام بخش های اصلی تایید شده و توافق شده است، که نام، آدرس، شماره تلفن، آدرس وب سایت و ساعت کار را برای هر مکان شرکت لیست شده است. هر نوع اطلاعات به یک مجموعه داده شده توافق شده برای هر مکان حل شده است. این برگه با همه ذینفعان مدیریت لیست های کسب و کار محلی، بازاریابی، وب سایت و حوزه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

☑ بهینه سازی وب سایت
یافته های تحقیقاتی ما در تگ ها و متن وب سایت ما، از جمله بهینه سازی تصویر، نشان داده شده است. اطلاعات تماس کامل برای هر یک از مکان های ما به راحتی در سایت قابل دسترسی است و دقیق است. ما نشانه گذاری مناسب مانند Schema یا JSON-LD را انجام دادیم تا اطمینان حاصل کنیم که اطلاعات ما به موتورهای جستجو برای موتورهای جستجو روشن است.
☑ کیفیت وب سایت
وب سایت ما آسان است برای هدایت و فراهم می کند یک تجربه خوب و قابل استفاده برای کاربران دسکتاپ، تلفن همراه و قرص. ما درک می کنیم که محیط جستجوی Omni-channel شامل جستجوی محیطی در خودروها، در خانه ها، از طریق صدا است. وب سایت ما به فن آوری هایی که موتورهای جستجو یا مصرف کنندگان را رد می کنند، تکیه نمی کند. ما ابتدا مشتری خود را قرار داده ایم.

☑ ردیابی و تجزیه و تحلیل
ما کنترل های حداکثر برای ردیابی و تجزیه و تحلیل ترافیک را به وب سایت ما انجام داده ایم. ما همچنین آماده برای ردیابی و تجزیه و تحلیل انواع دیگر بازاریابی مانند کلیک های ناشی از ترافیک فهرست های Google My Business که به وب سایت ما با مقالات در مورد منابع شخص ثالث و محتوایی که از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذاریم، ردیابی می کنیم.
☑ استراتژی انتشار
وب سایت ما ویژگی های صفحه اصلی قوی (صفحه اصلی، تماس، درباره، مشتریان / نظرات، سیاست)، ما یک صفحه عالی و بهینه برای هر یک از محصولات / خدمات اصلی ما و یک صفحه منحصر به فرد برای هر یک از مکان های ما ساخته شده است. ما یک استراتژی واضح برای انتشار محتوای مداوم در قالب پست های وبلاگ، مقالات سفید، مطالعات موردی، حوزه های اجتماعی و دیگر انواع محتوا داریم. ما قصد داریم محتوای بسیار متنوعی را برای مطابقت با فرهنگ و نیازهای منطقه ای در نظر بگیریم.

☑ ذخیره یاب
ما یک ویجت فروشگاه محلی را برای اتصال کاربران وب سایت ما به مجموعه ای از صفحات فرود موقعیت مکانی که ما ساخته ایم به طرز مؤثر نیازهای جوامع خاص را برآورده ایم. ما همچنین یک نسخه HTML از منو برای همه صفحات فرود آوردن ایجاد کردیم تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را کشف و فهرست نمایند.
☑ ساختمان پیوند محلی
ما توانایی نام تجاری ما را از طریق لینک هایی که از منابع معتبر به دست می آوریم، می سازیم. ما به طور فعال دنبال فرصت های ارتباطی هوشمند برای هر کدام از مکان های ما هستیم، بازتابی از صنعت ما، بلکه جغرافیای منحصر به فرد هر شاخه.
☑ رعایت دستورالعمل
ما برآورد کردیم که هر کدام از مکان های کسب و کار ما برای ساختن لیست محلی برای پیروی از دستورالعمل های نمایندگی کسب و کار شما در گوگل است. هر مکان یک مکان فیزیکی واقعی است (نه یک دفتر مجازی و یا جعبه پیامک) و منجر به کسب و کار چهره به چهره با مصرف کنندگان، در مکان های ما و یا در مکان های مشتریان است. ما با قوانین گوگل برای نامگذاری هر مکان موافقیم و در صورت لزوم، ما درک میکنیم که چگونه باید چندین بخش و شرکتهای چند تمرینکننده را فهرست کنیم. هیچ یک از لیستهای کسب و کار Google My Business در معرض خطر تعلیق به علت نقض دستورالعمل اولیه نیست. ما آموخته ایم که چگونه از هر گونه سقوط جستجوگرهای محلی جستجوگر جلوگیری کنیم.
☑ مشارکت کامل کسب و کار Google My Business
ما حداکثر استفاده از کلیه ویژگی های موجود Google My Business را داریم که می تواند در دستیابی به اهداف ما کمک کند. این می تواند شامل پست های گوگل، سوالات و پاسخ ها، نظرات، عکس ها، پیام ها، رزرو، تبلیغات خدمات محلی، و دیگر ویژگی های در حال ظهور است.
☑ توسعه فهرست محلی
ما از نرم افزارهایی مانند موس محلی استفاده می کنیم تا مقیاس ایجاد لیست های محلی ما را بر روی سازندگان عمده (Infogroup، Acxiom، Localeze و Factual) و همچنین دایرکتوری های کلیدی مانند Superpages و Citysearch. ما مطمئن هستیم که اطلاعات دقیق و سازگار ما به این مهمترین سیستم عامل ها توزیع می شود.
☑ نظارت بر فهرست محلی
ما می دانیم که لیست های محلی یک دارایی مجموعه و فراموش شده نیستند و از نظارت مداوم SaaS استفاده می کنند و اعتماد ما را به دقت پایدار اطلاعات ما افزایش می دهند. ما آگاه هستیم که در صورت عدم مدیریت، داده های فهرست کسب و کار محلی می تواند در طول زمان با توجه به ورودی های اشخاص ثالث مختلف غیرمجاز و جریان داده های نرمال در سراسر سیستم عامل کاهش یابد.

☑ PR محلی
هر مکان از نام تجاری ما توانایی ساختن رد پای محلی در جامعه ای که در آن خدمت می کند، توانمند شده است تا با فرهنگ جامعه هماهنگ شود. ما در حال بررسی حمایت های مالی، بورس تحصیلی، کارگاه های آموزشی، کنفرانس ها، فرصت های خبری و سایر مشاغل است که برند ما را از طریق لینک های آنلاین و اشاره به اجتماع و نیز بازاریابی WOM آنلاین آفلاین می کند. ما به طور مداوم در حال گسترش هماهنگ آنلاین / آفلاین برای حداکثر تاثیر بر شناخت نام تجاری، رتبه بندی، شهرت و درآمد است.

☑ رسانه های اجتماعی

ما پلتفرم های اجتماعی را که بیشتر با پایه مصرف کننده ما شناخته می شود شناسایی کرده ایم و بهترین نام تجاری را داریم. ما در حال تمرین گوش دادن به موسیقی در حال انجام است برای گرفتن و رفع روند های مثبت و منفی احساسات در زمانی که آنها بوجود می آیند. ما متعهد به تفکر اجتماعی بر اساس به اشتراک گذاری به جای فروش سخت است.

☑ هرزنامه آماده
ما آگاه هستیم که نام تجاری ما، لیست ما و بررسیهای ما ممکن است به هرزنامه باشد و ما می دانیم که چه گزینه هایی برای گزارش آن وجود دارد. ما همچنین آماده هستیم تا زمانی که رفتارهای اسپم از رقبا (مانند آدرس های جعلی، بررسی های منفی / مثبت جعلی یا کلمات کلیدی لیست بندی ها) را در اختیار ما می گذارد، در بازار ما مزیت ناعادلانه ای دارند و روش برای افزایش گزارش های دستورالعمل نقض
☑ رسانه های پرداخت شده
ما سرمایه گذاری عاقلانه در هر دو رسانه پرداخت آنلاین و آفلاین و دقت ردیابی و تجزیه و تحلیل نتایج آنلاین پرداخت برای هر کلیک، رادیو، تلویزیون، بیلبورد ها، و استراتژی فروش تلفن. ما در حال جستجوی فرصت های جدید، به عنوان مناسب و به عنوان آنها ظهور، مانند تبلیغات خدمات Google محلی.

☑ ساخت / خرید

هنگامی که هر گونه قابلیت جدید (مانند پست های گوگل و یا پرسش و پاسخ گوگل) باید در مقیاس مدیریت شود، ما یک فرآیند برای تعیین اینکه آیا ما نیاز به ساخت و یا به دست آوردن فن آوری جدید وجود دارد. ما می دانیم که ما باید مزایا / معایب توسعه خانه ها و یا خرید راه حل های آماده را داشته باشیم.

☑ سازنده رقابتی

هنگامی که تمام عناصر فوق را بررسی کرده اید، آماده حرکت به سوی شناسایی یک نام تجاری برای نام تجاری خود هستید که هیچکس در بازار شما آن را ندیده است. این ابزار، ویجت، برنامه، مبارزات انتخاباتی بازاریابی ویدئویی، کسب درآمد قابل توجه، مشارکت جدید، و یا برخی از دارایی های دیگر، این سرمایه گذاری مستلزم تحقیقات جامع رقابتی و بازار است تا نیازهای مورد نیاز خود را که رقبای شما به خوبی آن را پر کرده اند، شناسایی کند. اگر کسب و کار شما می تواند به این نیاز خدمت کند، می تواند نام تجاری خود را برای سالهای آینده تنظیم کند.

مشاوره رایگان، مخصوصا برای شرکت های محلی
ادعا شده است که مشتریان ممکن است فراموش کنند که شما می گویید، اما هرگز فراموش نخواهند کرد که چگونه احساس می کنید.

با من تماس بگیرید یک کالیفرنیا، اما من همچنان از نقاط تلویزیون های خودروی شگفت زده می شود که کامیون های بزرگ را از طریق غواص های زیبا رانندگی می کنند (به خاطر پاره شدن زیستگاه های شاداب ساحلی در طول خشکسالی در سراسر کشور) و در حوادث بی نظیر snowfields (بلافاصله به من یادآوری تغییرات آب و هوایی ) در همین حال، خانواده ام به عنوان تسلا مجهز شده اند، دیدن پیام های “صفر انتشار” در دم تمام خودروهای لوکس که ما را از آن عبور می دهند. به عنوان مصرف کننده، ما می دانیم که چگونه احساس می کنیم.

منافع فنی و سازمانی کنار گذاشته می شود، این همان جایی است که یکی از بزرگترین خطرات ساختار سازمانی محلی را می بینم. عدم حساسیت در سطح منطقه ای یا hyperlocal – عدم بررسی نیازهای مشتری با قصد ملاقات آنها – مسئول برخی از بدترین اخبار بد برای شرکت ها در یادآوری اخیر بود. از بررسیهای منفی نادرست در مورد حق رای دادن سریع غذا، به کاهش تعداد خرده فروشان پوشاک که قادر به خرید یک ادعای واضحی در محیط خرید تغییر نگرفته اند، برند هایی که در تولید احساسات مصرف کننده مثبت موفق نبوده اند، مجبور نیستند مجددا ارزش گذاری کنند دیدگاه بازاریابی جستجوی محلی خود، اما هویت اصلی آنها.

اگر این به نظر ناراحت کننده و یا خطرناک است، در نظر بگیرید که ما شاهد یک روند رو به رشد در مدیران اجرایی هستیم که در مورد مسائل مربوط به واردات ملی در آمریکا است. این در مورد احساسات است مصرف کنندگان این انتظار را دارند و به سطح محلی میرسند.

تحقیقات بازار Hyperlocalized
اگر نام تجاری شما در نظر داشتن باز کردن یک شاخه جدید در یک ایالت یا شهر جدید باشد، به عنوان بخشی از تحقیقات خود، پروفایلی را ایجاد خواهید کرد. این می تواند بر اساس همه چیز از خواندن اخبار محلی تا انجام نظرسنجی رسمی باشد. اگر بخواهم بخشی از کالیفرنیا را انجام دهم، این عوامل هستند که من در مورد منطقه می توانم بیان کنم:

بدیهی است، من نقاشی با ضربه های گسترده در اینجا، فقط لمس برخی از نکات کلیدی که شرکت شما باید در تعیین شروع عملیات در هر شهرستان و یا دولت باید در نظر گرفتن. چرا این موضوع مهم است؟ از آنجا که hyperlocalization بازاریابی در حال افزایش است، و با جامعه، شما باید ابتدا آن را درک کنید.
هر ماه، شغل های شغلی را می بینم زیرا کسی نمیتواند تقاضای واقعی محلی را درک کند. آیا این بانک محل خوبی برای شعبه جدید انتخاب کرد؟ بله – شاخه بعدی در طرف دیگر شهر است. آیا محل جدیدی از حق رای دادن تاکو باقی خواهد ماند؟ نه – در حال حاضر نشسته خالی است، در حالی که تاکو محبوب تاکو در خیابان خطی است که از شبانه روزی پارکینگ خود خارج می شود.

خلاصه کردن
“چه چیزی به مردم کمک می کند، به کسب و کار کمک می کند.” – لئو برنت
چک لیست در این پست می تواند به شما برای ایجاد یک استراتژی مناسب سازمانی مناسب برای بازاریابی جستجوی محلی به خوبی سازماندهی کند و امیدوارم شما تمام مشاوره های SEO را برای تناسب اندام خود با مدل خود ارزیابی کنید. این ضروریات اساسی است. اما از کجا میروی این بخش هیجان انگیز وجود دارد؟ راه حل های خلاقانه برای رفع نیازهای خاص و نیازهای جوامع خدماتی فردی می تواند طول عمر موفقیت نام تجاری خود را بیان کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *