ساختمان پیوند پایدار: افزایش شانس گرفتن لینک

افزایش شانس بک لینک
دیدگاه نویسنده به طور کامل خود (به استثنای احتمال بعید بودن هیپنوتیزم) است و همیشه نمیتواند دیدگاههای موسی را منعکس کند.
پیوندهای ساختاری کمپین ها نباید تاریخ شروع و توقف داشته باشند – آنها باید در حال انجام باشند، همچنان برای پیوند دادن به شما در طول زمان، ادامه می دهند. در این نسخه از تخته سفید روز جمعه، لطفا از پدی مگوان، مهمان مهمان ما خوشامد بگوید، زیرا او استراتژی هایی را برای دستیابی به ساختن پیوند پایدار به اشتراک می گذارد، این نوع تلاش های محتوا شما را به مراتب فراتر از کمپین های اولیه خود برای شما سودمند می سازد.

سلام، طرفداران Moz. جمعه به تخته سفید خوش آمدید من رند نیستم من پدی موگان هستم من مؤسس Aira هستم ما یک سازمان در انگلیس هستیم، با تمرکز بر SEO، ایجاد پیوند و بازاریابی محتوا. شما ممکن است دیدید که من در وبلاگ Moz بنویسم، معمولا در مورد ساخت لینک. ممکن است کتاب کتاب پیوند من را بخوانید. اگر شما داشته باشید، متشکرم امروز، من در مورد ایجاد پیوند دوباره صحبت می کنم. این موضوعی است که من دوست دارم و می خواهم بعضی از ایده ها را در مورد آنچه که من “ساختمان پیوند پایدار” می نامم، به اشتراک بگذارم.

چالش ها و مسائل:

در حال حاضر، چندین مشکل با ایجاد لینک وجود دارد که آن را بسیار خطرناک است، و من می خواهم در مورد برخی از مشکلات ابتدا قبل از دادن برخی از راه حل های بالقوه که باعث ایجاد لینک های خود را کمتر خطرناک است.

مشکل اول:

1. ارتباط لینک محور محتاطانه است.

مشکل ساختار پیوند محتوا این است که شما برخی از محتویات را تولید می کنید و واقعا نمی دانید که آیا کار می کند یا خیر. این کاملا مخاطره آمیز است، و شما واقعا نمی دانید که می خواهید لینک ها را دریافت کنید.

2. ایده محتوا بزرگ ممکن است یک ایده محتوا بزرگ باشد که پیوندها را دریافت کند.

بین ایده عالی برای محتوای و یک ایده عالی که لینک ها را دریافت می کند تفاوت زیادی وجود دارد. دانستن این تفاوت واقعا، واقعا مهم است. بنابراین ما قصد داریم کمی درباره چگونگی کار کردن آن صحبت کنیم.

3. این یک سرمایه گذاری بزرگ از زمان و بودجه است.

تولید محتوای، به ویژه محتوای بصری، طراحی و توسعه، زمان زیادی را نیاز دارد. این می تواند مترجمان آزاد باشد این می تواند طراحان و توسعه دهندگان باشد. بنابراین سرمایه گذاری بزرگی از زمان و بودجه است. اگر قصد دارید زمان و بودجه را به یک کمپین بازاریابی اختصاص دهید، می خواهید بدانید که احتمالا کار را شروع کرده اید و نه خیلی خطرناک است.

4. فکر می کنم ساختمان لینک به عنوان رهبری کمپین: شروع و متوقف می شود.

بنابراین شما یک کمپین ساخت لینک دارید، و سپس شما را متوقف و شروع به یک جدید. من می خواهم از این ایده دور شویم من می خواهم در مورد ایده رفتار ساختن لینک به عنوان فعالیت فعلی سخن بگویم و آن را به عنوان یک مبارزات انتخاباتی که تاریخ شروع و تاریخ پایان آن را در بر می گیرند، صحبت کنم و شما را فراموش کرده و به سمت بعدی بروید. بنابراین من قصد دارم کمی درباره این موضوع صحبت کنم.

راه حل ها:

بنابراین اینها برخی از مشکلات ما هستند که با ایجاد پیوند ایجاد شده توسط محتوا صورت گرفته است. من می خواهم در مورد برخی از راه حل های چگونگی جبران خطر ساختن لینک ساخت محتوا و چگونگی افزایش شانس که شما در واقع رفتن به لینک و کمپین خود را نمی شکست و برای شما کار نمی کند صحبت کنید.

1. محتوا را به تاریخ یا وقایع خاص محدود نکنید.

بنابراین اولین کسی که در حال حاضر، زمانی که ایده های محتوایی را ارائه می دهید، بسیار آسان است که ایده های محتوایی را به حوادث یا روزهای سال مرتبط کنید. اگر چیزهایی در صنعت مشتری شما وجود دارد که بسیار مهم هستند، جشنواره های جاری و چیزهایی مثل آن، این یک روش عالی برای محصور کردن یک محتوا در یک رویداد است. در حال حاضر، مشکل این است که اگر شما یک محتوا در اطراف یک تاریخ خاص تولید کنید و پس از آن تاریخ عبور می کند و محتوا کار نکرده است، پس شما نوعی از محتویاتی است که دیگر مرتبط نیستند.

بنابراین یک مثال در اینجا از آنچه که در Aira انجام داده ایم، یک مشتری است که در آن، یک تکه محتوا را در اطراف روز اینترنت روزها پر می کند. به نظر می رسد روزی که اینترنت چیزها را جشن می گیرد، که در واقع 9 آوریل سال جاری است. در حال حاضر ما یک تکه محتوا برای آنها در سراسر اینترنت چیزها و رشد آن در جهان و تأثیر آن در جهان ایجاد کردیم. اما مهم این است که ما آن را دقیقا به آن تاریخ متصل نکردیم. بنابراین قطعه خود تاریخ را ذکر نکرده است، اما ما آن را در آن زمان راه اندازی کردیم و این ارتباط در مورد اینترنت روزهای چیزها صحبت کرد. بنابراین فراخوانی متمرکز بر تاریخ و رویداد بود، اما محتوای محتوا آن را نداشت. آنچه که این بدان معنا بود، پس از 9 ژوئیه، ما هنوز هم می توانستیم این قطعه محتوا را تبلیغ کنیم، زیرا هنوز هم مربوط بود. با این تاریخ دقیق گره خورده بود.

به این معناست که ما در یک رویداد خاص یا یک تاریخ خاص قمار نیستیم. اگر ما به 9 ژوئیه رسیدیم و هیچ پیوندی نداشتیم، قطعا اهمیت دارد، اما می توانیم ادامه دهیم. ما می توانیم این قطعه محتوا را تحت فشار قرار دهیم. بنابراین، به هر وسیله، محتوا را به تاریخ و رویدادها متصل کنید، اما سعی نکنید که آن را در قسمت محتوای محتوا قرار دهید و خودتان را به آن متصل کنید.

2. به دنبال مجموعه داده هایی باشید که زوایای مختلفی را برای شما فراهم می کنند.

شماره دو، تعداد زیادی از ایده های محتوا می تواند از داده ها منجر شود. بنابراین شما می توانید یک مجموعه داده ها و ایده های محتوا را از پشت داده ها تهیه کنید، اما زاویه ها و داستان ها را با استفاده از داده ها تولید می کنید. در حال حاضر، این می تواند بسیار خطرناک باشد، زیرا شما همیشه نمی دانید که آیا داده ها به شما یک داستان یا زاویه داده می شود تا زمانی که به آن رسیده اید. بنابراین چیزی که ما در تلاش برای انجام محتوا در اطراف داده ها در Aira تلاش می کنیم، از زاویه های مختلفی است که می توانید از آن اطلاعات استفاده کنید.

بنابراین، برای مثال: مکان ها آیا می توانید یک تکه محتوا را به مکان های مختلف در سراسر ایالات متحده یا بریتانیا بچرخانید، پس می توانید پس از روزنامه های محلی، مجلات محلی برای مناطق مختلف کشور با استفاده از نقاط مختلف اطلاعات بروید؟
جمعیت شناسی آیا می توانید جمعیت های مختلف را هدف قرار دهید؟ آیا می توانید زنان، مردان، جوانان، افراد سالخورده را هدف قرار دهید؟ آیا می توانید داده ها را به شیوه های مختلف برای تقسیم جمعیت های مختلف تقسیم کنید، که به شما چندین راه را برای درک واقعی آن محتوا داده است؟
سال ها. آیا هر ساله به روز می شود؟ بنابراین 2018 در حال حاضر است. آیا یک قطعه داده وجود دارد که در سال 2019 به روز می شود؟ اگر وجود داشته باشد و مانند چیزی که سالانه در حال وقوع است، داده ها به روز می شوند، می توانید مطالب بعدی را در سال آینده دوباره ویرایش کنید. بنابراین شما می توانید یک تکه محتوا را در حال حاضر راه اندازی کنید. وقتی داده ها در سال آینده به روز می شوند، اطلاعات جدید را به آن اضافه کنید و آن را دوباره راه اندازی کنید. بنابراین شما نیازی به بازسازی یک قطعه از محتوا در هر زمان ندارید. شما می توانید از محتویات قدیمی استفاده کنید و پس از آن داده ها را به روز رسانی کنید.

3. ساخت یک بانک از محتوای ارزشمند لینک

شماره سه، در حال حاضر این چیزی است که واقعا، واقعا برای ما خوب است در حال حاضر کار، چیزی که من می خواستم با شما به اشتراک بگذارید. این به نظر می رسد که ساخت ساختمان لینک به عنوان یک کمپین شروع و توقف نباشد. شما باید یک بانک از محتوای ارزشمند لینک در وب سایت های مشتری خود و یا در وب سایت های خود را ایجاد کنید. سعی کنید مطالب را بسازید که پیوند آنها ارزشمند است و نه تنها محتوای را به عنوان یک قطعه کار جداگانه داشته باشید. آنچه که شما می توانید با آن انجام دهید، مشغول شدن دوباره و دوباره است.

ما تمایل داریم فرآیند محتوا را به عنوان چیزی شبیه به این فکر کنیم. شما ایده های خود را مطرح می کنید. شما طراحی را انجام می دهید، سپس شما در حال توسعه، و سپس شما متوقف می شود. در حقیقت، آنچه شما باید انجام دهید این است که در واقع شروع به شروع و دوباره آن را برای همان قطعه محتوا دوباره.

آنچه شما در نهایت نتیجه می گیرید، چندین قطعه محتوا در وب سایت سرویس گیرنده شما هستند که همگی پیوسته پیوند دارند. شما فقط بر روی یک تمرکز نیستید، پس از گذراندن آن، و سپس در مورد بعدی کار کنید. شما می توانید این بانک بزرگ با کیفیت از محتوای وجود داشته باشد وجود دارد لینک به شما برای همیشه، به جای فراموش کردن در مورد آن و رفتن به یکی دیگر از.

4. بدانید فرمت های محتوا برای شما چه کار می کنند.

شماره چهار، دوباره، این چیزی است که برای ما اخیرا کار خوبی کرد. از آنجا که ما یک آژانس هستیم، ما با بسیاری از مشتریان مختلف، صنایع مختلف کار می کنیم و مقدار زیادی از مطالب را تولید می کنیم؛ آنچه ما اخیرا انجام داده ایم، سعی می کنیم که از چه قالب های محتوا برای ما بهتر باشد. کدام فرمت ها برای مشتریان ما بهترین نتایج را دریافت می کنند؟ راه ما این بود که یک نمودار بسیار ساده و ساده بود که نشان می داد که چقدر آسان است و چه چقدر سخت بود و سپس هر کجا که از نظر پیوندها و پوشش آن شکست خورد یا هر جا که پیروزی واقعا بزرگ بود لینک ها و پوشش و ترافیک برای مشتری.

در حال حاضر، آنچه شما ممکن است در هنگام انجام این کار پیدا کنید، فرمت های محتوایی خاصی در این شبکه قرار دارند. بنابراین، برای مثال، ممکن است متوجه شوید که انجام داده ها واقعا واقعا واقعا سخت است، اما تعداد زیادی پیوند را به شما می دهد، در حالی که ممکن است متوجه شوید که نقشه ها و تصاویری که در اطراف این نوع داده ها وجود دارد واقعا سخت است، خیلی موفق هستم

شناسایی این فرمت های محتوا و دانستن آنچه که کار می کند و کار نمی کند می تواند پس از آن به کمپین محتوا آینده خود تغذیه. بنابراین هنگامی که شما برای یک مشتری کار می کنید، می توانید با اطمینان بگوئید: “خب، در واقع، ما می دانیم که تعاملات ما برای ساختن ما بسیار دشوار نیست، زیرا ما یک تیم خوب را در اختیار داریم، و واقعا احتمال دارد لینک ها چون ما بارها از آنها گذشته بوده ایم و از آنها شاهد موفقیت های زیادی بوده ایم. ” درحقیقت اگر شما یک ایده را برای نقشه ای که می دانید بیابید، در واقع واقعا واقعا سخت است و ممکن است منجر به شکست بزرگی شود، پس نمی خواهید خیلی خوب باشد، اما می توانید به یک مشتری بگویید، “نگاه کنید ، از تجربه ما، ما می توانیم نقشه ها را خوب ببینیم، بنابراین بگذارید تلاش کنیم و چیز دیگری را انجام دهیم. ”

این به لحاظ راهنمایی ها و راه حل ها برای تلاش برای ایجاد پیوند ساختمان شما پایدار است. من دوست دارم نظرات شما و نظرات شما را در زیر بخوانم. بنابراین اگر شما هر گونه سوال، هر چیزی که شما مطمئن نیستید، به من اطلاع دهید. اگر می بینید که این کار برای مشتریان شما کار می کند یا کار نمی کند، دوست دارم این را نیز بشنوم. متشکرم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *